جاباما
۷۸۱۰۱۴
۱۳ نظر
۵۵۶۶
۱۳ نظر
۵۵۶۶
پ

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

انصافاً باید اعتراف کرد مادر طبیعت در حق تیلور سویفت چیزی کم نگذاشته است و این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی در کنار صدای زیبا، ظاهری جذاب و اندامی خوش‌تراش دارد. تیلور سویفت مدعی است برای تناسب اندام خود پایبند به رژیم‌غذایی خاصی است.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: انصافاً باید اعتراف کرد مادر طبیعت در حق تیلور سوئیفت چیزی کم نگذاشته است و این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی در کنار صدای ملکوتی، ظاهری جذاب و زیبا و اندامی خوش‌تراش دارد. تیلور سوئیفت مدعی است برای تناسب اندام خود پایبند به رژیم‌غذایی خاصی است.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

خوشبختانه این رژیم‌غذای راز مگویی ندارند و تیلور با سخاوتمندی تمام آن را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. با این حساب اگر شما هم می‌خواهید همانند تیلور سوئیفت اندام متناسبی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم تیلور سوئیفت زیبارو در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه خوراکی هایی می‌خورد.

تیلور سوئیفت صبحانه‌ مفصلی می‌خورد

هواداران تیلور به‌خوبی می‌دانند که وی خواننده بسیار فعال و پرکاری است و در کنار انتشار آلبوم‌های مختلف دائم در حال سفر به ایالت‌ها و کشورهای مختلف برای برگذاری تورهای موسیقی است.

اما این موارد باعث نشده است تیلور سوئیفت صبحانه‌ها را دست‌کم بگیرید و گفته می‌شود هر روز صبحانه مفصلی نوش‌جان می‌کند. در همین راستا در وعده‌های صبحانه تیلور تخم‌مرغ، گندم‌سیاه، گوشت و پنیر را می‌توان یافت.

در کنار این خوراکی‌‌های خوشمزه تیلور سوئیفت اهمیت زیادی به خوردن آبمیوه می‌دهد و صبح‌ها حتماً باید یک لیوان آب پرتقال میل کند.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

وسواس زیاد در انتخاب خوراکی‌های سالم

کارشناسان تغذیه رژیم‌های مختلفی را برای حفظ سلامتی پیشنهاد می‌کنند اما تیلور سوئیفت رژیم‌ خاص خودش را دارد و همیشه برای وعده‌های غذایی خود سراغ خوراکی‌های سالم را می‌گیرد. تیلور سوئیفت شکر را سم می‌داند و حسابی اهل خوردن سالاد و ماست است. از طرف دیگر گاهی اوقات نیز به‌عنوان میان‌وعده ساندویچ می‌خورد اما این ساندویچ باید با خوراکی‌های سالم درست شده باشد.

در این بین سوئیفت اعتراف می‌کند به‌رغم اینکه می‌داند نباید در خوردن غذا زیاده‌روی کند باز هم خیلی تمایل ندارد به خودش سخت بگیرد و به رژیم‌های سخت‌گیرانه و دست و پاگیر اهمیت نمی‌دهد.

سوئیفت مدعی است انسان‌ها به خوبی می‌دانند چه خوراکی‌هایی برای آن‌ها لازم است و چه خوراکی‌هایی ضرر دارند. در این بین گاهی اوقات دربرابر خوراکی‌های زیان‌آور وسوسه می‌شوند و به دام غذاهای فست‌فودی می‌افتند. در نتیجه بهتر است خوراکی‌های سالم بخورند و از رژیم‌های غذایی سخت‌گیرانه پرهیز کنند.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

رژيم‌غذایی تیلور سوئیفت آخر هفته‌ها با سایر روزها تفاوت دارد

سوئیفت سعی می‌کند تا جایی که امکان دارد در روزهای هفته خوراکی‌های سبک میل کند اما وضعیت رژیم‌غذایی تیلور سوئیفت در آخر هفته‌ها فرق می‌کند و به جای سالاد و ماست و سایر خوراکی‌های سالم که در طول هفته خورده است آخر هفته‌ها ترجیح می‌دهد همبرگر و غذاهای آماده‌ و سرخ‌کردنی بخورد.

از طرف دیگر سوئیفت عاشق بستنی است و امکان ندارد آخر هفته‌ای بگذرد و سوئیفت بستنی نخورد. جالب است بدانید چنین رژیم‌غذایی از جانب کارشناسان تغذیه نیز توصیه می‌شود. بنا به گفته این کارشناسان در طول هفته انسان باید غذاهای سالم بخورد اما خوردن غذاهای سرخ‌کردنی و حاضری در روزهای تعطیل خیلی هم اشکال ندارد و باعث باز شدن بیشتر اشتهای افراد در طول روزهای هفته خواهد شد.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

تیلور سوئیفت علاقه‌‌زیادی به خوردن غذاهای مختلف دارد

سوئیفت در کنار اینکه مواظب سلامتی و تناسب اندام خودش است علاقه زیادی به خوردن غذاهای مختلف دارد و از طرفداران خوراکی‌های آمریکای لاتین است. مرغ‌ سرخ‌کرده با طعم استوخوددوس و لیمو یکی از خوراکی‌هایی است که سوئیفت دست‌کم هفته‌ای یک بار به رستوران سفارش می‌دهد. سیب‌زنی سرخ‌ کرده نیز یکی دیگر از خوراکی‌هایی است که سوئیفت تاب مقاومت در برابر آن را ندارد.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

تیلور سوئیفت عاشق غذاهای حاضری است

همان‌گونه که اشاره کردیم سوئیفت سخت‌گیری زیادی در رژیم‌ غذایی خودش ندارد و از طرفداران پروپاقرص نوشیدنی‌هایی است که از میوه‌های پاییزی درست می‌شود. این خواننده خوش‌صدا و زیبارپ از هر فرصتی برای سفارش غذا به رستوران‌های معروف استفاده می‌کند و لاته فروشگاه‌های قهوه‌فروشی زنجیره‌ای استارباکس را خیلی دوست دارد.

سوئیفت در جایی نیز اشاره کرده که عاشق کدو‌تنبل با ادویه‌های خوشمزه است و از خوردن کدو تنبل سیر نمی‌شود.

تیلور سوئیفت تا می‌تواند آب می‌نوشد

بانوان زیبارو به خوبی از معجزه‌ای که نوشیدن آب برای بدن به دنبال دارد باخبر هستند و می‌دانند نوشیدن آب باعث شادابی و سلامت پوست می‌شود. تیلور سوئیفت نیز که از این واقعیت باخبر است در کنار خوردن نوشیدنی‌های حاوی کافئین از هر فرصتی برای نوشیدن آب استفاده می‌کند.

در همین زمینه تیلور سوئیفت گفته است در روز چیزی حدود ۱۰ بطری آب‌معدنی می‌نوشد. لازم به ذکر است که نوشیدن بیش از حد آب ممکن است به کلیه‌ها صدمه بزند در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم تعادل را در آب‌خوردن حفظ کنید.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

تیلور سوئیفت عاشق غذاهای کبابی است

تجربه نشان داده است مردها بیشتر اهل منقل و کباب کردن خوراکی‌های مختلف هستند اما داستان تیلور سوئیفت فرق می‌کند و از کباب‌ کردن غذا روی منقل حسابی لذت می‌برد. تیلور در کنار کباب‌کردن گوشت، علاقه‌زیادی به سبزیجات کبابی نیز دارد و این خوراکی‌های کبابی زیادی را در رژيم‌غذایی تیلور سوئیفت می‌توان پیدا کرد.

تیلور سوئیفت قناد ماهری است

تیلور سوئیفت نه‌تنها علاقه‌ زیادی به خوردن شیرینی دارد بلکه حسابی اهل شیرینی‌‌پزی است و در گذشته عکس‌های مختلفی را در اینستاگرام سوئیفت شاهد بودیم که عکس شیرینی‌های دست‌پخت خودش را با هواداران به اشتراک گذاشته بود.

سوئیفت از درست کردن شیرینی‌های مختلف لذت می‌برد و یکبار شاهد پخت کیک خوشمزه‌ای بویدیم که سوئیفت برای سلنا گومز درست کرده بود. گفته می‌شود سوئیفت در زمانی که خانه نیست و در مسافرت‌های کاری به‌سر می‌برد نیز در زمان‌های آزاد خود برای سرگرمی و تفریح شیرینی می‌پزد.

تیلور سوئیفت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز چه می‌خورد؟

رژيم‌غذایی تیلور سوئیفت در روزهای سرد سال تفاوت دارد

تجربه نشان داده است مردم در روزهای سرد به خوراکی‌های گرم علاقه پیدا می‌کنند، سوئیفت نیز از این قائده مستثنی نیست و علاقه‌ زیادی به خوراکی‌های زمستانی دارد. به همین منظور پخت نان زنجبیلی و شکلات‌های خوشمزه و خوردن آن‌ها از مواردی است که تیلور سوئیفت را در روزهای سرد سال در حال انجام آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

در این قسمت به پایان فهرست خوراکی‌هایی رسیدیم که تیلور سوئیفت دوست‌داشتنی در طول روز میل می‌کند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم رژیم‌غذایی سالمی و ویژهي‌ای را رعایت می‌کنید در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان خوراکی‌های که در طول روز میل می‌کنید قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      از شما ممنونیم که اذهان ما رو نسبت به مسائل عمیق و دغدغه های فکری خوانندگان روشن میکنید

    • بدون نام

      =)

    • نیکی

      خیلی دوستش دارم تیلورو عشقه

    • مهناز

      الان ما چی کار کنیم؟ خوشحال باشیم؟
      تیلور جان خوش به حالت که انقد کیفت کوکه.
      ما که داریم مثل شعب ابی طالب زندگی میگذرونیم.

    • بدون نام

      ما نفهمیدیم بالاخره مخالف شکره یا عاشق شیرینی... به نظرش فست فود مضره یا دوست داره و آخر هفته هاش ینی 8 روز تو ماه رو فست فود می خوره کلا تناقضه خخخخخ

    • بدون نام

      به ما چه که تیلورسوئیفت چی می خورد. مسخره کردین ملت رو به خدا

    • بدون نام

      چقدر آرایش تو چهره ی زنها تاثیر داره . تیلور سوئیفت تو هر عکسی بسته به آرایشی که داره یه شکلی به نظر میاد

    • بدون نام

      خوب شد گفتین، بی خبری داشت دیوونم میکرد، حالا دیگه خیالم رااااااحت شد!!

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      اینا دیگه از خدا چی میخوان؟ هرچی میخوان میخورن هرجا بخوان میرن هرکاری بخوان میکنن دیگه هرکسی جا اینا بود الان زیباترین چهره و اندام رو داشت مگه قیافه همین تیلور رو تو بچگی ندیدین؟ کاملا مشخصه معروف که شد زیباییش هم چندبرابر شد چرا؟ چون به خودشون میرسن و انواع چیزا رو امتحان میکنن وگرنه بیشتره مردمه معمولی رو می بینی با قیافه ی خیلی خوب باز یه ایرادی تو اندام یا صورتشون پیدا میشه اما این سلبریتی ها نه

    • بدون نام

      بهش نمیاد اینقدر غذا بخوره . تیلور سوییفت گامبالو بشکه . من نون پنیر . نون ماست . کته ماست و یه سری ات اشغال دستم بیاد میخورم . حتی چند بار بیرون غذای مونده تمیز پیدا کردم خوردم بخدا

    • بدون نام

      من که نفهمیدم ازین طرف نوشتین به غذاهای سالم اهمیت میده ازون طرف درمقابل سیب زمینی مقاومت نداره اخر هفته همبرگر میخوره شیرینی هم میپزه . فکر کنم رژیم غذایی من سالم تره

    • علی

      واقعامطلب مزخرفی بود درباره سوییفت

    • زهرا

      یعنی واقعا مهمه چی میخوره؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج