۷۸۱۱۸۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تارتار: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود و در وقت‌های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز و حذف از مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی حذفی طبیعتا با ریسک کمتری انجام می‌شود.در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود اما می‌دانستیم ماشین‌سازی به ما صدمه می‌زند.تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود ودر وقت‌های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

وی افزود: تیم حریف در خط دفاع کم اشتباه بودو دروازه‌بانش هم روز خوبی داشت، ما روز اول هم گفتیم نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم، اما آنقدر پتانسیل نداریم که در هر دو جام سرمایه‌گذاری کنیم. به هر حال در جام حذفی کنار رفتیم و شرمنده هواداران شدیم، به شخصه از آن‌ها معذرت می‌خواهم و من در این شکست مقصر بودم.

تارتار: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم

سرمربی تیم جم در مورد داوری ناظمی در این دیدار تصریح کرد: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم. کوپال ناظمی با سیاست قضاوت کرد و دوست داشت بازی مساوی شود. خطاهای بی‌موردی برای ماشین‌سازی گرفت و امیدوارم فکری به حال این داوری‌ها شود. ناظمی هر توپی که احساس می‌شد خطرناک است، سوت می‌زد و به نفع ماشین‌سازی خطا می‌گرفت. من احساس کردم او دوست دارد بازی مساوی شود.

تارتار در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اینکه موسوی و زاهدی دو بازیکن کنونی ماشین‌سازی با اینکه در تمرینات پیش‌فصل پارس جنوبی شرکت کرده بودند اما در نهایت به تیم‌‌های خود بازگشتند،‌ گفت: این‌ بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد داشتند و قانون آن‌ها را به تیم ما نداد. به هر حال در بحث قانونی ما نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم و شما دیدید چه کیفیت خوبی هم داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم او به لحاظ فنی سرتر از ماشین‌سازی بوده است،‌ عنوان کرد: بازی کاملا در اختیار ما بود و از چپ و راست روی دروازه حریف حمله می‌کردیم،‌ اما تیم حریف فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد. آن‌ها این نوع سبک دفاعی را دوست دارند.

فکر می‌کنم آخرین باری که ما در ورزشگاه خودمان باختیم، به همین ماشین‌سازی که آن زمان گسترش فولاد بود باختیم،‌ آن زمان هم با همین سبک بازی و با همین دروازه‌بان که تیم حریف را عصبانی می‌کند و فقط وقت تلف می‌کند، ما را شکست دادند. من این نوع فوتبال را نمی‌پسندم، اما مبارکشان باشد. ما کم دقت بودیم و در گل دوم اشتباهات فردی داشتیم و همین باعث باخت‌مان شد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در واکنش به اینکه اگر بازی به ضربات پنالتی می‌کشید شاید تیمش برنده می‌شد،‌ گفت: نتیجه پنالتی مشخص نمی‌کند. هر دو دروازه‌بان خوب هستند. به نظرم هر تیمی تمرکز بیشتری در ضربات پنالتی داشته باشد، برنده می‌شود. در هر صورت امروز ما فقط شرمنده هواداران شدیم، همین رامی‌توانم بگویم.

مهدی تارتار در مورد به زمین آوردن محمد نوری و دریافت گل دوم از تیم ماشین‌سازی پس از این تعویض گفت: فکر می‌کنم دقیقه 110 بود که این بازیکن را به زمین آوردیم و دلیل آن هم این بود که می‌خواستیم یک پنالتی‌زن به داخل زمین بفرستیم.

حالا از شانس بدمان این اتفاق افتاد و دیگر این موضوع از دست ما خارج است. نوری از بازیکنان با تجربه است و به هر حال زیبایی‌های فوتبال هم به این‌هاست. من هم گفتم،‌ مقصر ما هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا روح‌الله سیفی را از ابتدا بازی نداده است،‌ گفت: شما در تمرینات ما نیستند. روح‌الله سیفی یک هفته است مصدوم شده و هفته گذشته فقط کنار زمین دویده است،‌ امروز هم ریسک نکردیم تا مصدومیتش بیشتر نشود و گذاشتیم تا استراحت کند. شما دیدید وقتی هم این بازیکن را به زمین فرستادیم بسیار خوب کار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالااگه برده بودیکه مرتیکه همچی گلوبلبل بود

    • بدون نام

      تازه اولشه به انیدباختهای بعدی

    • پرسپولیس کبیر

      تاتار هردفعه باخته فقط کفته داور داور

      پاسخ ها

      • پرسپولیس کبیر

        لطفا پیام هامون و کامل بزارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج