۷۸۱۵۱۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس با علیپور؛ بی نیاز از بقیه!

پرسپولیسی ها باید خوشحال و مفتخر باشند که مهاجمی نظیر علی علیپور را در ترکیب تیمشان می بینند؛ مهاجمی که برای گلزنی به تنها یک پاس پشت مدافعان در دقیقه ۸۵ نیاز دارد.

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت در چهار فصل اخیر همواره بهترین مهاجمان لیگ ایران را در اختیار داشته اند؛ در لیگ های پانزدهم و شانزدهم مهدی طارمی توانست با انواع و اقسام رکوردشکنی ها به مقام آقای گلی برسد و حالا هم علیپور می خواهد مثل طارمی، برای دومین سال پیاپی آقای گلی را به ارمغان بیاورد.

اما در همان فصولی که مهدی طارمی برای پرسپولیس گلزنی می کرد، مهاجم جوانی در کنار او حضور داشت که بدون شک کار طارمی بدون او سخت بود؛ نمونه اش می تواند بازی پرسپولیس - گسترش فولاد لیگ شانزدهم باشد که قرمزها موفق شدند با حرکت ترکیبی طارمی و علیپور به دروازه آبی های تبریز برسند و سه امتیاز حساس را به دست بیاورند.

علی علیپور مهاجم شماره ۷۰ تیم پرسپولیس که احتمالا ادامه این روند به بازوبند کاپیتانی هم خواهد رسید، از نیم فصل دوم لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و مراحل رسیدن به ترکیب اصلی را با «شیبی آرام» طی کرده است. پیشرفت با شیب آرام را می توان در عملکرد فصل به فصل این بازیکن هم مشاهده کرد؛ از نساجی مازندران تا پرسپولیس تهران.

اگر این پیشرفت با شیب آرام را از بعد حرکت شناسی فیزیک بررسی کنیم، به نتایج مثبت دیگری درباره علی علیپور می‌رسیم. در صورت اوج گیری به این شیوه، بدون شک ماندگاری در نقطه اوج یا نزدیکی به نقطه اوج، بیشتر و بیشتر می شود و به عبارتی فارغ از چند افت مقطعی کوتاه، علیپور را می توانیم بیش از این ها در جایگاه دو فصل اخیرش ببینیم.

علیپور که بی شک رویای رسیدن به چند رکورد و البته شاید فوتبال اروپا را در سر دارد، در بازی با السد کیفیت بالایش را نشان داد اما شاید هواداران پرسپولیس انتظار دارند بهترین مهاجم تیمشان در بازی هایی که تیم نمی تواند آن طور که باید و شاید موقعیت سازی کند، علیپور به یاری تیم بیاید و با حرکت های فردی زمینه گل پیروزی بخش را فراهم کند.

در این روزها که پرسپولیس از کمبود بازیکن رنج می برد، هواداران این تیم نیز حس دوگانه ای درباره علیپور دارند؛ شاید بسیاری از آن ها اعتقاد دارند علیپور باید به تیم ملی دعوت شود اما در این وضعیت فقر بازیکن در اردوی پرسپولیس، دعوت نشدن آقای گل این تیم نیز نمی تواند اتفاق منفی برایشان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچه کمتر از پرسپولیس بازیکن دعوت بشه تیم نلی بهتر هست کیسه کشا هم بزودی صداشون در میاد

    • محسن

      سلام :خواب دیدی خیر باشه برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج