۷۸۱۵۶۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات موبایل

وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده واردات موبایل گفت: تمام متهمان پرونده واردات موبایل به جز یکی از متهمان که ماه گذشته با وثیقه آزاد شد، در بازداشت به سر می‌برند و منتظر ابلاغ جلسه بعدی برای ارائه آخرین دفاعیات هستیم.

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده واردات موبایل گفت: تمام متهمان پرونده واردات موبایل به جز یکی از متهمان که ماه گذشته با وثیقه آزاد شد، در بازداشت به سر می‌برند و منتظر ابلاغ جلسه بعدی برای ارائه آخرین دفاعیات هستیم.

حسن تردست در پاسخ به این سئوال که آیا شعبه اول ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی اخیر، در پرونده وارد‌کنندگان موبایل مبادرت به صدور حکم کرده است یا خیر اظهار داشت: هنوز دادگاه حکمی صادر نکرده و مشغول مطالعه پرونده و اسناد و مدارکی است که از متهمان مطالبه کرده است.

وکیل دادگستری در پاسخ به این سئوال که آیا دادگاه باز هم جلسه رسیدگی برگزار می‌کند یا خیر، افزود: قطعاً جلسه رسیدگی باید برگزار شود زیرا هنوز آخرین دفاع از متهمان اخذ نشده است و منتظر ابلاغ جلسه بعدی برای ارائه آخرین دفاعیات هستیم.

تاکنون پرونده سه گروه از اخلالگران اقتصادی اخیر شامل واردکنندگان گوشی‌های موبایل با ارز دولتی، دلالان ارز و باند وحید مظلومین معروف به سلطان سکه در دستور محاکمه و رسیدگی قرار گرفته است که به پرونده این افراد در شعب اول ویژه به ‌ریاست قاضی موحد و شعبه دوم ویژه به ‌ریاست قاضی زرگر رسیدگی می‌شود.

تعداد متهمان پرونده واردکنندگان موبایل، ۱۵ نفر است که اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق گرانفروشی کلان، اتهام این افراد است.

این افراد کسانی بودند که از دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت و گوشی تلفن همراه وارد کردند اما به ‌نرخ آزاد در بازار به‌ فروش رساندند. اتهام آنها اخلال در توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق گرانفروشی کلان است و رسیدگی به پرونده این افراد را قاضی موحد به ‌عهده دارد.

پرونده اخلالگران ارزی نیز دارای دو بخش است که بخش نخست مربوط به دلالان ارزی با ۱۹ متهم است و بخش دوم مربوط به باند وحید مظلومین معروف به سلطان سکه است که در این دو پرونده، قاضی زرگر مبادرت به صدور حکم کرده است.

مظلومین و محمداسماعیل قاسمی به اعدام و مابقی متهمان به حبس محکوم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما اینم کار آقازادهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به شخصه از قضات محترم و نیروهای ذیربط کمال تشکر را دارم ولی باید بگم که من بازنشسته میخوام یک گوشی با نرخ دولتی بخرم، چه کاری باید انجام دهم، آیا خرید یک گوشی موبایل حق من بعد از سی سال خدمت میشود یا خیر، در صورت مثبت بودن جوابم به من آدرس دهید تا مراجعه کنم و نسبت به خرید گوشی موبایل با نرخ دولتی اقدام کنم، از کلیه شما هم پیشاپیش قدردانی میشود، یک بازنشسته،

      • بدون نام

        کاربر محترم و عزیز بجای کلمه آقازاده لطفا زانوزاده را بکار ببرید تا گفته و نوشته هايتان زیبا و شيواتر شود ممنون

      • بدون نام

        کاربر محترم و عزیز بجای کلمه آقازاده لطفا زانوزاده را بکار ببرید تا گفته و نوشته هايتان زیبا و شيواتر شود ممنون

    • بدون نام

      حتما اینم کار آقازادهاست

    • ح

      کاش فقط نمایش نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج