جاباما
۷۸۱۸۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«زیدان» علاقه‌ای به کار در انگلیس ندارد

مدیر برنامه‎های زین‎الدین زیدان مدعی شده او به هیچ عنوان از تصمیمش برای یک سال استراحت کردن منصرف نمی‎شود و علاقه‎ای هم به کار در انگلیس ندارد.

خبرگزاری مهر: زین‌الدین زیدان از زمان کنار رفتن از تیم فوتبال رئال مادرید و با وجود این که اعلام کرده بود یک فصل استراحت خواهد کرد مدام به تیم‌های دیگر نسبت داده می‌شود. اما یکی از تیم‌هایی که او به آن نسبت داده شده منچستریونایتد است که مدیر برنامه‌های او آن را رد کرده است.

الین میگلیاکیو اخیرا در گفتگویی در این باره گفته است: این شایعات کمی آرامش زیدان را به هم ریخته‌اند. او تصمیم گرفته یک فصل استراحت کند و به هیچ عنوان این موضوع تغییری نخواهد کرد.

این صحبت‌های اولیه درباره وضعیت سرمربی فرانسوی بوده و در ادامه او این چنین گفته است: فکر نمی‌کنم او به انگلیس برود، فوتبال آنجا با سبک او هماهنگی ندارد. من در این باره با او صحبت کردم و واقعیت این است که فوتبال انگلیس و پیشنهاداتش حتی برای زیدان جذاب هم نبوده است.

اما سرمربی فرانسوی تنها به منچستریونایتد نسبت داده نشده و آخرین تیمی که صحبت از پیوستن احتمالی زیدان به آن مطرح شده بایرن مونیخ بوده که با نیکو کواچ نتایج مناسبی کسب نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج