۷۸۲۱۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

غلامپور: حسینی باید قبول کند رحمتی آماده‌تر است

حسین حسینی که درفصل جاری به‌طور کامل روی نیمکت استقلال نشسته بعد از شایعات فراوان مبنی‌بر اعتراضش به وضعیت فعلی درنهایت بعد از بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در‌جمع خبرنگاران لب به اعتراض گشود و تاکید کرد به خاطر نیمکت‌نشینی‌ها قصد دارد نیم‌فصل جدا شود.

فرهیختگان: حسین حسینی که درفصل جاری به‌طور کامل روی نیمکت استقلال نشسته بعد از شایعات فراوان مبنی‌بر اعتراضش به وضعیت فعلی درنهایت بعد از بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در‌جمع خبرنگاران لب به اعتراض گشود و تاکید کرد به خاطر نیمکت‌نشینی‌ها قصد دارد نیم‌فصل جدا شود.

مربی دروازه‌بان‌های سایپا که سال‌ها در استقلال هم به‌عنوان مربی و هم بازیکن حضور داشته اما معتقد است حسینی مشاوران خوبی ندارد که باعث می‌شود این اتفاقات برایش بیفتد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با بهزاد غلامپور را در ادامه می‌خوانید.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

بله تا جایی که بتوانم بازی‌های تیم سابقم را دنبال می‌کنم. درست است که آنها نتوانستند نتایج خوبی بگیرند اما مطمئنا در ادامه شرایط این تیم بهتر خواهد شد، استقلال و پرسپولیس همیشه تیم‌های بزرگی بوده‌اند و هواداران آنها برد می‌خواهند.

این روزها حسین حسینی از بازی نکردن در استقلال دلخور است و جنجال بزرگی به راه انداخته!

حسینی یک بازیکن جوان است که در‌برخی مقاطع زمانی زود تصمیم می‌گیرد آن هم به خاطر خام بودنش است. یک بازیکن برای به موفقیت رسیدن و بازی کردن باید زحمت بکشد. حسینی هم از این قاعده مستثنی نیست. او باید از دروازه‌بان‌های تیم‌های بزرگی مثل چلسی یاد بگیرد.

این گلر جوان طرز فکرش آماتور است و باید قبول کند که رحمتی در این روزها از وی آماده‌تر است و برای رسیدن به این موفقیت زحمت کشیده است. من همیشه کارهای شاگردان گذشته‌ام را رصد می‌کنم. حسینی نباید کوچک‌تر بزرگ‌تری را فراموش کند.

اما برخی می‌گویند علت بازی نکردن او نفوذ رحمتی است!

اصلا این‌گونه نیست. شفر یک مربی خارجی است و درگیر این مسائل نشده و نمی‌شود. تا الان هر کس خوب بوده بازی کرده و بعید است این شایعه درست باشد. این را هم در‌نظر بگیرید رحمتی هم آبروی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و نمی‌خواهد که خراب شود. حسینی باید تلاش کند و صبور باشد تا هر وقت مربی تشخیص داد و شانس به وی روی آورد به میدان برود.

در هفته بعدی لیگ باید به مصاف استقلال بروید. بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

استقلال بعد از دو بردی که مقابل نفت مسجد‌سلیمان(در جام حذفی و لیگ برتر) به دست آورد شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورده است. آنها می‌خواهند مقابل ما به پیروزی برسند اما با توجه به جایگاه خوبی که در جدول داریم ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم.

فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم البته ما در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برویم پس باید هم در لیگ و هم در جام حذفی به پیروزی برسیم.

همشیه رابطه خوبی با هواداران استقلال داشتید. احتمالا برخورد خوبی با شما خواهند داشت.

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و در تمام سال‌هایی که در این تیم حضور داشتم مرا تشویق می‌کردند اما فوتبال حرفه‌ای است و من الان عضو تیم سایپا هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار بستم.

به‌عنوان یک پیشکسوت استقلال عملکرد این تیم را در فصل جاری چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال امسال بازیکنان زیادی از دست داده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. مهره‌های این تیم تغییر یافتند و باید چند مدت بگذرد تا به شرایط خوب دست پیدا کند. با این حال معتقدم شفر مربی‌ای است که در تیم‌های بزرگی کار کرده و می‌تواند موفق شود. باید ببینیم در ادامه چه خواهد کرد.

شرایط سایپا چطور است؟

سایپا شرایط خوبی دارد و توانسته امسال نتایج خوبی کسب کند. حضور علی دایی در این تیم باعث شده تا بازیکنان برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش کنند.

این فصل چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

طبعا قصد داریم در بالای جدول باشیم و در لیگ قهرمانان هم موفق شویم. امیدوارم بتوانیم این فصل هم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با وجود حسینی و امثال حسینی، و مدیریت ضعیف باشگاه استقلال الان ديگه میشه فرق برانکو با دیگران رو بخوبی مشاهده کرد، برانکو بهترینها رو بیرون کرد، استقلال عرضه بیرون کردن حسینی رو هم نداره

    • موسوی

      اوووووه غلامپور کلاغ پیر ...یادته علی کریمی زمانیکه تو سایپا بودی ازوسط زمین بت گل زدخخخخخ توگل سرچ کنی گل علی کریمی به غلامپور

    • چالاک

      آماده ترین پنگوئن لاپاتور

    • موسوی

      راستش برا تمثال آقای حسینی مربیانی مثل برانکو خوبه.جالبه آقای شفر جدیدا از اقای حسینی خواسته قراردادش را تمدید کنه.!!!!!!ا البته شکر خدا لیاقت کیسه همچین مربیانی هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج