جاباما
۷۸۲۳۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بنچمارک میت ۲۰؛ قدرتمندترین گوشی اندرویدی

هواوی در حال آماده سازی اولین گوشی‌های اندرویدی با پردازنده‌ ایست که با لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده اند. میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو اولین پرچمداران هواوی خواهند بود که با چیپ‌ست Kirin ۹۸۰ معرفی خواهند شد.

وبسایت سخت افزار: هواوی در حال آماده سازی اولین گوشی‌های اندرویدی با پردازنده‌ ایست که با لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده اند. میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو اولین پرچمداران هواوی خواهند بود که با چیپ‌ست Kirin ۹۸۰ معرفی خواهند شد. این تراشه پیش‌تر در بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته بود و نتایج آن حاکی از آن بود که این تراشه در دستگاه‌های اندرویدی، رقیبی قدرتمند برای تراشه ۷ نانومتری A۱۲ Bionic اپلی خواهد بود که در پرچمدارهای سال ۲۰۱۸ آیفون استفاده شده است.

نتایج جدید از بنچمارک میت ۲۰ در AnTuTu حاکی از آنست که عملکرد این گوشی در میان گوشی‌های اندرویدی بهترین است و تنها کمی از آیفون XS Max ضعیف‌تر به نظر میاید.

بنچمارک میت ۲۰؛ قدرتمندترین گوشی اندرویدی

البته خوب است به این نکته توجه کنید که بنچمارک AnTuTu متعلق به میت 20 با کد LYA-L29 است که احتمالاً دارای آخرین نسخه از سیستم عامل و نرم‌افزار نخواهد بود و ممکن است که نسخه نهایی گوشی میت 20 امتیاز بهتری نسبت به این تست داشته باشد. البته جالب خواهد بود که ببینیم گوشی iPhone XR هم که از تراشه A12 Bionic اما با نمایشگر ضعیف‌تر در مقایسه با پرچمداران آیفون 2018 بهره می‌برد چه امتیازی کسب خواهد کرد.

پردازنده Kirin 980 دارای واحد پردازش عصبی AI خواهد بود و تا زمانی که به طور رسمی مورد آزمایش قرار نگیرد، نمی‌توان در خصوص آن اظهار نظر قطعی کرد. هفته آیند در رویدادی در لندن، هواوی قرار است که از میت 20 و میت 20 پرو رونمایی کند و ما با اخبار تکمیلی در آینده‌ای نزدیک در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج