۷۸۲۳۵۹
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

در بازه‌های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه‌های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشند. یکی از این نمایشگاه‌ها که از اعتبار خوبی برخوردار است را می‌توان نمایشگاه خودروی پاریس دانست. در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی کامل و غرفه به غرفه غول های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه بپردازیم و تازه ترین دستاورد های آن ها در صنعت خودروسازی را تقدیمتان کنیم.

وبسایت دنده 6 - مرتضی قانع: در بازه‌های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه‌های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشند. یکی از این نمایشگاه‌ها که از اعتبار خوبی برخوردار است را می‌توان نمایشگاه خودروی پاریس دانست. در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی کامل و غرفه به غرفه غول های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه بپردازیم و تازه ترین دستاورد های آن ها در صنعت خودروسازی را تقدیمتان کنیم.

غرفه آئودی

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

در نخستین ساعات آغاز به کار نمایشگاه خودرو پاریس ، آئودی کار خود را با معرفی مدل SQ۲ شروع کرد که یک SUV جمع و جور و پر قدرت است. این شاسی بلند کوچک می تواند با بهره گیری از موتور گلف آر، ۲۹۶ اسب بخار قدرت تولید کند. دیگر شاسی بلند آئودی در این نمایشگاه، مدل الکتریکی ئی ترون بود که توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. دو مدل دیگر ارایه شده توسط آئودی، هاچ بک A۱ و نمونه ارتقا یافته آئودی R۸ موسوم به R۸ LMS GT۳ بودند.

غرفه بی ام و

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

بزرگترین سرمایه گذاری بی ام و در نمایشگاه خودرو پاریس ، معطوف به مدل جدید سری سه شده بود. این خودرو بر مبنای پلتفرم جدید بی ام و، موسوم به CLAR توسعه یافته است. این پلتفرم به خودروهای جدید بی ام و کمک می کند تا وزن کمتری داشته باشند و در عین حال، بتوانند از سیستم های مبتنی بر انرژی های جدید استفاده کنند. در کنار سری سه جدید، دو محصول دیگر بی ام و، یعنی نمونه جدید شاسی بلند X۵ و نسخه رودستر Z۴ به نمایش در آمدند.

غرفه سیتروئن

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

گروه پژو سیتروئن روند خودروسازی خود را تغییر داده و به سمت خودروهای پاک حرکت می کند و در این حرکت، سیتروئن پیشگام خواهد بود. کل فضای غرفه این شرکت سرشار از محصولات پلاگین هیبریدی بود و مدل معروف این شرکت، سیتروئن C۵ ایرکراس هیبریدی توجهات را به خودش جلب کرده بود. این خودرو قرار است با مدل های مشابه خودش، یعنی پژو ۳۰۰۸ و دی اس ۷ کراس بک در یک زمان عرضه شود.

غرفه دی اس

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

پاریس خانه برندهای فرانسوی محسوب می شود و دی اس با دست پر به این نمایشگاه آمده بود. نخستین محصول این شرکت، دی اس ۳ جدید بود که به صورت کراس اوور ارایه خواهد شد و قرار است به رقیبی در خور برای مینی کانتریمن و آئودی Q۲ تبدیل شود. مدل پرچم دار این شرکت، یعنی دی اس ۷ کراس بک نیز برای علاقمندان به نمایش در آمده بود.

غرفه فراری

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

مهم ترین محصولات جدید فراری در نمایشگاه خودرو پاریس ، دو مدل فراری مونزا بودند که با کد های SP۱ و SP۲ شناخته می شوند. این مدل هابرای یادبود مدل معروف مونزا که دهه ۵۰ یک فراری معروف بود، ساخته شده اند و با موتورهایی ۷۸۹ اسب بخاری، قیمتی بیش از سه میلیون پوند دارند. همچنین فراری خبر از ساخت یک مدل جدید به نام Icona داد.

غرفه هوندا

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

تنها محصول شاخص هوندا در نمایشگاه خودرو پاریس ، نسخه جدید شاسی بلند هوندا CR-V بود که با یک موتور هوشمند دوتایی چند حالته یا i-MMD عرضه خواهد شد. نمونه هیبریدی این خودرو از یک موتور برقی - بنزینی استفاده می کند که در پیک کاری خود، می توانند ۳۱۵ نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهند.

غرفه هیوندای

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس (۱)

عمده تمرکز هیوندای در این نمایشگاه بر معرفی هاچ بک داغ خود، یعنی مدل i۳۰N بود که در نسخه معمولی ۲۴۸ اسب بخار و در نسخه ارتقا یافته ۲۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاکدل احمدی

      خوش ب حالشون
      واقعا ما تو ایران بدبخترین مردم دنیاییم

    • بدون نام

      ماشین فقط تسلا

    • دیوار گر

      فقط بی ام و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج