۷۸۲۷۵۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رپورتاژ آگهی

مبلمان باغی و ویلایی

شاید تنها راه باز زنده سازی بخشی از محیط زیست و البته نقاب زدن به خاطراتمان، کمک گرفتن از معماری منظراست. به نظر می‌رسد که لند اسکیپ یا معماری منظر، راهی باشد برای ترمیم فضای تلخ و خاکستری شهر پرازدحام زندگی امروز...

درجهانی که به تبعیت از شرایط زمانه، پله‌های بلند مرتبه سازی را به سرعت در می‌نوردیم و با بی رحمی، چشم انداز‌های بی بدیل طبیعت را حذف می‌کنیم و محیط زیست محکوم به نابودی است، چگونه می‌توان مفهوم را با همه‌ی مشخصه‌های آرام بخش و دلنشین گذشته اش باز تعریف کرد؟
وقتی حیاط و هشتی دیگر محلی از اعراب ندارند؛ وقتی درختان کهنسال و حوض و گلدان‌های اطرافش از زندگی مان رخت بربسته اند، آب دادن به چند نهال و گل‌ها وگیاهان آپارتمانی مان نهایت عشقبازیست!


مبلمان باغی و ویلایی

در چنین وضعیتی شاید تنها راه باز زنده سازی بخشی از محیط زیست و البته نقاب زدن به خاطراتمان، کمک گرفتن از معماری منظراست. به نظر می‌رسد که لند اسکیپ یا معماری منظر، راهی باشد برای ترمیم فضای تلخ و خاکستری شهر پرازدحام زندگی امروز...

مبلمان باغی و ویلایی شرکت آلاچیق با چنین رویکردی به عنوان نخستین واردکننده مبلمان باغی و ویلایی مدرن در سال ۱۳۸۶ خورشیدی فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و تا امروز با ۱۱ شعبه در سراسر کشور به عنوان بزرگترین مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در صنعت مبلمان باغی و ویلایی به شمار می‌رود و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
کلکسیونی متنوع و بی نظیر از انواع مبلمان باغی و ویلایی؛ مبلمان بافت؛ اکسسوری و تجهیزات فضای باز ؛ ست نهارخوری؛ تخت کنار استخر؛ آلاچیق؛ چتر وسایه بان؛ باربیکیو؛ تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فضای باز که در شعبه‌های مختلف آلاچیق در سراسر کشور آماده عرضه به مشتریان گرامی است.

مبلمان باغی و ویلایی


پارامتر‌هایی نظیر: شبکه‌ی گستردهی عرضه کالا، تنوع بی نظیر، کیفیت بالا، به روز بودن محصولات و موجودی بالا از تمامی محصولات (با توجه به دست ساز بودن تمامی کالاها) سبب شده است تا مجموعه‌ی آلاچیق به عنوان برندی بی رقیب و متمایزی شناخته شود. جایگاه ویژه‌ای که با تلاش و کوشش روزافزون مدیریت، پرسنل و اعتماد مشتریان گرانبها به دست آمده است.معماری منظر، پس از طراحی معمارانه و خالقانه، نیازمند المان‌هایی برای پیاده سازی بهترین نوع اجراست. یعنی اینکه بدانیم از چه مصالح و متریالی باید بهره ببریم تا بهترین خروجی را به بار بنشانیم و حال و هوای یک خانه را با مفهومی از تمامی مشخصه‌های دلنشین آن پدید آوریم.
هدف از تاسیس این شرکت، ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت عالی، طراحی زیبا، تنوع محصول و قیمت مناسب با توجه به متد روز دنیا مطابق با همه‌ی سلیقه‌ها و استاندارد‌های جهانی در زمینه‌ی تجهیزات و مبلمان باغی ویلایی به هموطنان عزیزمان در سراسر ایران است.
همواره بر این باوریم که موفقیت ما در گرو نگرش به مشتری مداری، ارائه‌ی محصولاتی با بالاترین کیفیت، تحویل به موقع کالا، ضمانت ۳۶ ماهه بر روی الیاف و خدمات پس از فروش به خریداران محترم است.

مبلمان باغی و ویلایی


زمانی که شرکت آلاچیق در زمینه‌ی واردات و فروش محصولات باغی و ویلایی مدرن مطابق با محصولاتی که به طور همزمان در اروپا و آمریکا به مشتریان عرضه می‌شد، شروع به فعالیت کرد؛ بخش نخست فعالیت خود را صرف معرفی این تیپ محصولات به مصرف کننده نمود. در واقع می‌توان گفت: فرهنگ استفاده از مبلمان بافت طبیعی و مصنوعی (راتن) به عنوان مبلمان فضای باز اولین و بزرگترین رویکرد این شرکت در سال‌های ابتدایی فعالیتش بود.
اکنون پس از گذشت ۱۰ سال مشتریان برند آلاچیق با خیالی آسوده و اعتماد کامل از کیفیت، این محصولات را خریداری می‌کنند. همچنین باید اشاره کرد که بخش عمده‌ای از مشتریان این مجموعه (جدا از مالکان ویلا‌های شخصی) صاحبان کافه‌ها و رستوران‌ها هستند. علاوه برآن بسیاری از سازندگان ساختمان‌های مارکدار نیز مشتری مستقیم این محصولات هستند؛ و سخن آخر اینکه، امروزه در تصاویر هوایی از مناطق لوکس تهران و در بیشتر بام‌های ساختمان‌های این نواحی، محصولات این برند به خصوص آلاچیق به چشم می‌خورند.

مبلمان باغی و ویلایی

آدرس : پاسداران-میدان هروی-خیابان شهید پناهی نیا (بلوار گلزار)-پلاک۱۴۴

تلفن : ۰۲۱۲۲۹۳۶۷۸۰ فکس: 02122944761

آدرس تلگرام: T.me/alachightehran

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/alachightehran/

آدرس وب سایت: www.alachigh.co

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج