جاباما
۷۸۲۹۱۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری سارقان طلافروشی در بازار تهران

رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از ۳ کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.

ایسنا: چندی پیش و در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری ۱۱۳ بازار با موضوع "سرقت مغازه طلافروشی" ، شاکی پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و عنوان کرد که بیش از ۳ کیلوگرم طلاجات از مغازه وی سرقت شده است.

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه طلافروشی مشخص شد که یکی از شاگردان مغازه طلافروشی بنام محسن ۲۶ ساله در چندین مرحله اقدام به سرقت طلاجات از داخل مغازه کرده و در حال حاضر نیز از ایران خارج و به کشور یونان متواری شده است.

با وجود متواری شدن متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان پایگاه هفتم با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که محسن پس از انجام سرقت، زمان کافی برای فروش تمامی طلاجات مسروقه را نداشته و به همین علت دو تن از دوستان خود را در ازای شراکت در پول حاصل از فروش طلاجات مسروقه ، مسئول فروش طلاجات مسروقه کرده و در ادامه این دو نفر بنام‌های اکبر و نعمت شناسایی ، دستگیر و در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که طلاجات مسروقه را به دو خریدار اموال مسروقه فروختند که این دو نفر نیز طی دو عملیات جداگانه در محدوده بازار شناسایی ، دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آکاهی تهران بزرگ، سرهنگ حمداله علیزاده در این‌باره گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با کشف قسمت قابل توجهی از طلاجات مسروقه ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده به تازگی و به صورت غیرقانونی به ایران مراجعت کرده و در حال حاضر در شهرستان خوی از توابع شهرستان ارومیه حضور دارد ؛

بلافاصله نیابت قضایی اخذ از دستگاه محترم قضایی اخذ ، کارآگاهان پایگاه هفتم به شهرستان ارومیه اعزام و در تاریخ ۱۱ مهرماه موفق به دستگیری متهم اصلی پرونده شدند . در حال حاضر نیز متهم اصلی پرونده در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از وی برای تکمیل پرونده در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      ای لعنت به اینا تف به ذات کثیفشون

    • بدون نام

      طلا باید مثل زمان احمدی نژاد بی ارزش و به زیر ۱۰۰ هزارتومان برسد تا دزدان طلا کم شوند.

    • علی

      پلیس محترم آگاهی بابا این دزد خیانت کار را چرا می گذاری جلو صورتش را بگیره در صورتی که دهان مردم را زعال کرده وفرار و خیانت کرده بعدش هم آمده بقیه راببره اگر تصویرشان رابه خوبی نشان دهید دزده نمیاد بگه که دزدی لذتی دارد که در هیچی وجود ندارد آقای قاضی شما هم اینها را به سزای اعمالشان برسانید که چنین جسور نباشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج