۷۸۲۹۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

از لیدز تا تراکتور، مقصد انصاری‌فرد کجاست؟

انصاری‌فرد باید تلاش خود را آغاز کند تا با یک باشگاه جدید به توافق برسد. باشگاهی که شاید لیدزیونایتد در انگلیس باشد و شاید هم تراکتورسازی در ایران. بحث دومی جدی‌تر از اولی است.

ایران ورزشی: سایت فوتبال‌لیگ‌ورلد در مطلبی به ۳ بازیکن آزاد اشاره کرده که شاید لیدز یونایتد به آن‌ها برای خرید چشم داشته باشد. یکی از این بازیکن‌ها کریم انصاری‌فرد است. مهاجم تیم ملی ایران که سایت انگلیسی درباره‌اش می‌نویسد: «کریم انصاری‌فرد که در فهرست خریدهای تابستانی تیم ناتینگهام‌فارست قرار داشت بازیکن باکیفیتی است و چرا لیدز یونایتد نباید با او قرارداد امضا کند؟»

این رسانه انگلیسی سپس با اشاره به مصدومیت پاتریک بامفورد و روف، انتخاب کریم انصاری‌فرد برای لیدز یونایتد را عاقلانه دانست. لیدز یونایتد در چمپیونشیپ، دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر حضور دارد. این تیم با مربیگری مارچلو بیلسا نتایج درخشانی کسب کرده و بخت بسیاری برای صعود به لیگ برتر دارد.

از لیدز تا تراکتور، مقصد انصاری‌فرد کجاست؟

کریم انصاری‌فرد 31 ماه سپتامبر گذشته میلادی قراردادش را با باشگاه المپیاکوس یونان فسخ کرد. این ملی‌پوش ایرانی از آن زمان تاکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است.

برای کریم انصاری‌فرد در یکی دو ماه اخیر، همه چیز خلاصه شده به حضور در اردوی تیم ملی و انواع و اقسام شایعه‌هایی که درباره انتقال او به باشگاه‌های مختلف وجود دارد. با توجه به شرایط موجود، بعید است انصاری‌فرد پیراهن ناتینگهام‌فارست را بپوشد.

بنابراین او باید تلاش خود را آغاز کند تا با یک باشگاه جدید به توافق برسد. باشگاهی که شاید لیدز یونایتد در انگلیس باشد و شاید هم تراکتورسازی در ایران. بحث دومی جدی‌تر از اولی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتظیروی کریم تا تراکتور را گلسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج