جاباما
۷۸۲۹۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لوتار ماتیوس:

نتایج، تقصیر مدیریت و بازیکنان است، نه کوواچ

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، با اعلام حمایت از نیکو کوواچ، از ستاره های بایرن مونیخ و مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

ورزش سه: لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، با اعلام حمایت از نیکو کوواچ، از ستاره های بایرن مونیخ و مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

بایرنی ها که این هفته با نتیجه ۳-۰ مقابل بروسیا مونشن گلادباخ مغلوب شدند، در ۴ دیدار اخیرشان به پیروزی نرسیدند. ماتیوس تایید کرد که نمایش بایرن در این دیدار، یکی از بدترین بازی های این تیم در چند سال اخیر بوده اما معتقد است که این به دلیل بالا رفتن میانگین سنی تیم و توجه نکردن به جوانگرایی بوده است.

او به خبرنگاران گفت: " قرارداد بسیاری از بازیکنان تمدید شده و بایرن به استعدادهای جوان آینده داری که در بازار نقل و انتقالات بودند، توجه نکرد. من این را درک نمی کنم. بایرن روز شنبه ۹ بازیکن در زمین داشت که در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۳ بازی کرده بودند.

نتایج، تقصیر مدیریت و بازیکنان است، نه کوواچ

کوواچ؟ او فردی جاه طلب و با برنامه است. او فرد مناسبی برای تغییر اوضاع است. مسئولیت بیشتر برعهده مدیریت و بازیکنان است؛ بازیکنانی مانند خامس، لواندوفسکی، روبن و ریبری. بعضی ستاره ها خودخواه هستند و به مربیان، هم تیمی ها و باشگاه احترام نمی گذارند. این مسئله باید متوقف شود.

الی هوینس هم نباید مصاحبه های تند انجام بدهد. او و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) باید به بازیکنان به طور واضح اعلام کنند که باید زبان بدن منفی شان را تغییر بدهند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج