۷۸۳۰۲۴
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

نگران امواج دکل‌های تلفن همراه نباشید

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مردم اطمینان داد در خصوص امواج مضر دکل ها و آنتن های تلفن همراه نگرانی نداشته باشند زیرا نصب این تجهیزات در نقاط شهری و روستای ضرری ندارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مردم اطمینان داد در خصوص امواج مضر دکل ها و آنتن های تلفن همراه نگرانی نداشته باشند زیرا نصب این تجهیزات در نقاط شهری و روستای ضرری ندارد.

حسین فلاح جوشقانی روز چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حالی که سالهای گذشته دیدگاه مثبتی در خصوص دکل های BTS (آنتن های تلفن همراه) وجود داشت و آن را عامل موثری در آنتن دهی و ارتقای کیفیت ارتباطات می دانستند اما امروز وجود چنین دکل هایی نگرانی هایی در مردم ایجاد کرده است که باید در این خصوص اطلاع رسانی شود.

وی پیشنهاد داد، مراکز علمی و دانشگاهی از جمله دانشگاه شهرکرد با برگزاری همایش های علمی این موضوع را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند تا مردم در خصوص مضر نبودن امواج آنتن های تلفن همراه اطمینان خاطر کسب کنند.

فلاح جوشقانی در ادامه با ارزیابی زیرساخت های مخابراتی و فناوری اطلاعات در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش های خوبی در این خصوص انجام گرفته است اما همچنان در برخی از روستاها و محورهای ارتباطی استان پوشش دهی تلفن همراه مطلوب نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر خدمات رسانی بیش از پیش به مردم شهرها و روستاهای استان در خصوص دسترسی به اینترنت و شبکه تلفن همراه اظهار کرد: گرچه پراکندگی سکونتگاه های استان خدمات رسانی به مردم را با مشکل مواجه کرده است، اما انتظار می رود در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گرفته شود.

اقبال عباسی همچنین بر فرهنگسازی و تبیین بی خطر بودن تشعشعات آنتن های تلفن همراه تاکید کرد و افزود: با اطلاع رسانی و تهیه تولیدات رسانه ای باید وجود چنین نگرانی هایی را در بین آحاد مردم برطرف کرد.

وی توجه به ظرفیت های حوزه IT در رونق اشتغالزایی را از امور ضروری این حوزه عنوان کرد و گفت: چنین موضوعی در استان مغفول مانده است و می طلبد تا مسئولان مربوطه در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه راست میگی یکی رو رو سقف خونه خودت بزن تا مردم باورشون بشه

    • بدون نام

      پس چرا این همه بچه اوتیسمی ،کم شنوا،کم هوش دارن بوجود میان.
      در حدود ۱۵ سال پش اینقدر نبودند.

    • بدون نام

      از صبح تا شب و از شب تا صبح...در معرض انواع پارازیت ها و امواج قرار داریم

    • اسد

      یک روز میگن نگران باشید یک روز میگن نگران نباشید کدام درسته؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج