۷۸۳۰۳۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تداوم فوتسال ستیزی با لغو ایران - برزیل

تیم ملی فوتسال ایران قرار بود ششم آبان امسال به برزیل سفر کند و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور در خاک خودش انجام بدهد.

فرهیختگان: تیم ملی فوتسال ایران قرار بود ششم آبان امسال به برزیل سفر کند و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور در خاک خودش انجام بدهد. تمام هماهنگی‌های این بازی هم در برزیل انجام شده بود و مسئولان فوتسال این کشور مسائلی از قبیل پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ را هم پیش برده بودند.

با این حال فدراسیون فوتبال ایران به‌خاطر آنچه مشکلات مالی عنوان می‌شود، این سفر را لغو کرده است. این در حالی است که طبق هماهنگی بین مسئولان فوتسال ایران و برزیل، قرار بود برزیلی‌ها هم فروردین ۹۸ برای بازی برگشت به ایران بیایند.

سرنوشت مبهم بازی دوم

شائبه‌ها و زمزمه‌های لغو سفر تیم ملی به برزیل از چند روز پیش شروع شده بود و مشخص نیست حالا با لغو قطعی، آیا برزیلی‌ها حاضر می‌شوند برای بازی برگشت به ایران سفر کنند یا خیر. بدون شک لغو این مسابقه لطمه بزرگی به برنامه‌های تیم ملی می‌زند چراکه کادر فنی از ماه‌ها پیش روی این مسابقه حساب کرده و تداوم پروسه محک زدن بازیکنان جدید را برای این مسابقه هم در نظر گرفته بود.

به نظر می‌رسد فوتسال ستیزی در فدراسیون فوتبال ادامه دارد. نکته جالب اینکه این دو دیدار دوستانه پس از دو سال رایزنی مسئولان کمیته فوتسال کشورمان با سفارت و مسئولان فوتسال برزیلی به دست آمده بود.

فوتسال قربانی فوتبال!

در این زمینه گویا همه برنامه‌ها در فدراسیون فوتبال معطوف به برنامه‌های تیم‌ملی فوتبال و شخص کارلوس کی‌روش شده و در این بین برنامه‌ای برای تامین منابع مالی و رشد و پیشرفت سایر تیم‌های ملی به‌خصوص تیم ملی فوتسال به چشم نمی‌خورد، در غیر این صورت به بهانه‌های واهی هیچ‌گاه این دیدار لغو نمی‌شد!

این دیدار دوستانه در حالی لغو می‌شود که شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان با اعزام تیم ملی موافقت کرده بود اما در جلسه مهدی تاج و علی کفاشیان تصمیم گرفته شد این دیدار لغو شود.

برنامه‌های میزبان

همه اینها در حالی است که برزیلی‌ها برای دیدار با ابرقدرت فوتسال آسیا هزینه‌های زیادی را متقبل شده بودند؛ از کارهای مربوط به اسپانسرینگ و عقد قرارداد با اسپانسرهای مختلف تا حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی که البته گویا بخش عمده‌ای از بلیت‌ها نیز برای این دیدار به فروش رسیده است.

حتی کارهای مربوط به اسکان تیم ملی در شهر میزبان نیز انجام شده و از سوی دیگر ملی‌پوشان به برنامه‌ای شبیه برنامه نود که ویژه فوتسال است و از تلویزیون برزیل مستقیم پخش می‌شود، دعوت شده بودند.

افول سومین ستاره

دو ستاره از پنج ستاره فدراسیون فوتبال طی یک ماه و با ناکامی تیم‌های ملی رده‌های سنی فرو ریخته و اگر فوتسال ستیزی ادامه داشته باشد، شاید ستاره سوم نیز به‌زودی افول کرده و ستاره فوتسال هم رو به خاموشی رود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ر.م

      تا زمانی که کیروش سرمربی است ایران باید از نظر فوتبالی تابع ی فرد پرتغالی بی غیرت باشد..الان همه کاره اوست وهیج کس هم جرات نمیکند حرفی رو حرفش بزنه..هیچ جای دنیا هم نمیخوانش ها ،فقط تبلیغات میکنه..واقعا برای مسولین متاسفم.

    • بدون نام

      مگرکیروش درقردادجدیدش یک بنداضافه نکرده بااین مضمون که فدراسیون بایدمشخص کنه که تیم ملی براش مهمه یالیگ خب اینم تیم ملیه دیگه بااین تفاوت که اون فوتبال واین فوتسال پس معلومه که اعتلای تیم ملی وپرچم ایران که همیشه شعارکیروش بوده چرنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج