۷۸۳۰۶۹
۱۲۸ نظر
۵۰۱۰
۱۲۸ نظر
۵۰۱۰
پ

مساله مرگ دنیا ویسی وارد فاز تازه‌ای شد

دادستان عمومی استان کردستان درباره شایعات مطرح شده در مورد چگونگی مرگ «دنیا ویسی» دختربچه کردستانی گفت: نتیجه بررسی‌ها مشخص نشده و فعلا پزشکی قانونی نظریه خود را ارائه نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی استان کردستان درباره شایعات مطرح شده در مورد چگونگی مرگ «دنیا ویسی» دختربچه کردستانی گفت: نتیجه بررسی‌ها مشخص نشده و فعلا پزشکی قانونی نظریه خود را ارائه نکرده است.

اکبر جوهری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز استان کردستان در رابطه با مرگ دنیا ویسی اظهار کرد: این حادثه در قبل از ظهر روز دوشنبه هفته‌ای گذشت بر اثر فرو ریختن دیوار مدرسه قدیمی در روستای گرماش اتفاق افتاد که متاسفانه منتهی به فوت دختر هفت ساله به نام دنیا ویسی شد.

بلافاصله معاون دادستان و بازپرس ویژه قتل و اکیپی از کارآگاهان آگاهی در صحنه حاضر شدند و دستور همه جانبه قضایی در خصوص این حادثه و مسببین آن صادر شده است.

مساله مرگ دنیا ویسی وارد فاز تازه‌ای شد

وی ضمن تسلیت به خانواده دنیا ویسی تصریح کرد: از مردم با محبت استان می خواهم که تا پس از وصول نظریه قطعی پزشکی قانونی و تشخیص علت مرگ اعلام نتیجه بررسی ها بر احساسات خود غلبه کنند. مردم هیچ نگرانی نداشته باشند ما همه دستورات لازم را صادر کرده‌ایم و با جدیت پیگیر موضوع مرگ دنیا ویسی هستیم.

وی با اشاره به فضاسازی‌ها در رابطه با مرگ این دختر بچه ادامه داد: این فضاسازی ها جز التهاب، کاری از پیش نمی برد و از خبرگزاری ها و شبکه‌های استانی درخواست می‌کنم اولا تا روشن شدن قضیه فعلا خبر رسانی نکنند و متعاقبا پس از بررسی ها، علت مرگ را به اطلاع مردم استان می رسانیم.

دادستان عمومی استان کردستان هم‌چنین با بیان این‌که «در فضاسازی های اخیر بحث را به تهمت کشانده‌اند»، خاطرنشان کرد: فعلا نتیجه بررسی‌ها مشخص نشده است و هنوز پزشکی قانونی نظریه خود را ارائه نکرده است.

وی در پایان یادآور شد: دستگاه قضایی بدون کوچکترین تاثیر از فضاسازی ها کار خود را بر اساس بازسازی صحنه، مستندهای قانونی و نظریه پزشکی قانونی انجام می دهد و ان‌شاالله علت مرگ را مشخص می کنیم.

در همین زمینه احسن علوی، نماینده سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه شایعه تجاوز و یا قتل دانش آموز دختر روستای گرماش را به شدت تکذیب می کنم.

احسن علوی پیرامون فوت دنیا ویسی، دانش آموز دبستان ظفر روستای گرماش سنندج اظهار کرد: شواهد حاکی از آن است که زمان ساخت مدرسه روستای گرماش به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر می‌گردد و بسیار فرسوده بوده است که می‌بایست هر چه زودتر بازسازی می‌شد. براساس اظهارات و شواهد محلی در روز حادثه این دانش آموز به دنبال توپ خود در کنار حفره دیوار می‌دود که متاسفانه دیوار مستهلک و فرسوده مدرسه روی سرش آوار می شود و جان می‌سپارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از مدارس ما مستهلک و فرسوده هستند که به بازسازی نیاز دارند و باید اعتبارات لازم به آن‌ها اختصاص یابد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود پیرامون شایعات مطرح شده در مورد علت فوت این دانش آموز اظهار کرد: کاملا شایعه هرگونه قتل و یا تجاوز به این دانش آموز را تکذیب می‌کنم و امروز هم در بازدید از این روستا هیچگونه شواهدی دال بر صحت این موضوع را نیافتیم.

نماینده سنندج دیواندره و کامیاران خاطرنشان کرد: استان کردستان همواره جایگاه و خاستگاه انسان های عالم و پاک بوده است و اینگونه شایعات در مرام و مسلک هیچ کردی جایی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کسری

      خداروشکر پس ما دیگ نگران نیستیم فقط بهمون بگین چرا مرده،، ... یه خانواده عذادار شده بعد میای زر هم میزنی؟ چرا به جای اینکه بگی نگران نباشید هیچ اتفاقی نیافتاده باید بگی نگران نباشید ما علت مرگو مشخص میکنیم؟

      پاسخ ها

      • خدایا نظری

        انشالاه که به بدترین درد خانوادهای مسببین دچار بشن که بدونن داغ جگر گوشه یعنی چی .اینها جوری صحبت و زندگی میکنند که انگار آب حیات خوردن خلاصه یک روز گور به گور میشید البته باز بچهاشون جاشون میان .

      • بدون نام

        شایعات احمقانه...داستانهای جنایی امنیتی...من نمی دونم این مردم چه ظرفیتی دارند برای شنیدن هر روزه این اخبار سیاه و البته غرغرغر کردن!

      • دونالد ترامپ

        سوریه مهمتره این وضعیتمونه و میخوایم سوریه رو بسازیم بخدا شماهایی که از این منطق حمایت میکنین باید روزی در دادگاه جواب پس بدین امریکا هم ولتون کنه مردم ولتون نمیکنن

    • بدون نام

      شما ها غیر از تکذیب کار دیگه ای بلدین بکنین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی لجن پراکنیهایی مثل آمدنیوز هر روز یک مزخرف جدید می سازند خب باید هم تکذیب بشه. تکذیب هم نکنند میگین درسته .با مردم جاهل و تاثیرپذیر چطور باید مواجه شد؟ امگار شماها دوست دارید هر روز حجم زیادی لجن وارد ذهن هاتون بشه! زامبی شدید!

      • علی

        ادم بی نام عاقل شما از بس با خرافات توی ذهنت درگیری که همه چیزو لجن میبینی
        حتی اگر این مرگ دلخراش به خاطر ریختن دیوار باشه افکار مسموم مثل تو باعث شده تجاوزهایی مثل این علنی نشه و ادامه دار بشه
        ولی اگر یکبار با این موارد قبلی محکم برخورد میشد و علنا به جزای عملشون میرسیدن این اتفاق تکرار نمیشد
        ...

      • پدر بد

        بدون نام ۱۱:۳۸
        آدم هایی مثل تو که فکر می کنن علامه هستن و بقیه مردم عوام،از اون دسته کسایی هستین که هیچ جا و هیچ کس آدم حسابتون نمی کنه و محل بهتون نمیزارن برای همین فکر می کنین خیلی خاص هستین
        و این که دیگه دست مواجب بگیر هایی مثل تو برا همه رو شده و خودتون که مشکلی ندارین و فقط میاین به حرف زدن که همه چی آرومه و چقدر خوش بختیم و گرونی و دروغ و دزدی و ... همش زاییده ذهن استکبار
        در آخر هم همون حرف هایی که میدونی،چون اگه بنویسم تایید نمیشه.حالا برو بسوز و هر چی که سزاوار و لیاقت خودته را بهم و ...بگو از قبیل وهابی و صهیونیست

      • ایرانیان

        درد و بلای آمد نیوز تو سرتون بخوره لجن خودتی وهمفکرانت چون تو ایرانی نیستی خاین ومزدوری سعی میکنید بخاطر منافع کثیفتون بگید کشور گل وبلبله

    • خدا

      مسئولین بیشتر بیت المال را غارت کنن که 2زار نباشه که با اندک پولی مدارس نوسازی بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلم بدرد آمد از این فاجعه. خدا ما را ببخشد . ناکارآمدی مسئولین جای خود ولی خود ما هم هر کدام در جای خودمان مقصر هستیم، تشریف ببرید اون روستا مردم اون آمادگی هزینه کردن برای خیلی چیزهای غیرضروری را دارند ولی حاضر نیستند برای مدرسه و بالطبع سلامتی فرزندان خود دست بکار شوند

    • بینام

      اگر بر اثر ریختن دیوار بوده که عذز بدتر از گناهه

    • راستگو

      پس اگر شایعه نیست پس همین یه دختر مرده بقیه دانش اموزان کجا بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وا ...! مگه همه دانش امزها به همدیگه سنجاق شدن که همه جا باهم باشن؟!!!

      • بدون نام

        منظورش اینه چرا باقی بچه ها نبودن مگه زنگ استراحت نبوده ؟!.

    • ناشناس

      چه خبره تو این کشور؟

      پاسخ ها

      • ایرانی

        فقط مردم ایران با شنیدن دروغ ها آروم میشن و به خودخوشحالی می‌رسند این برای من در ایران ثابت شده

    • بدون نام

      یعنی مورد به این واضخی راهم میخوان سمبلش کنند؟؟؟؟ احتمالا مبخان بگن یک چاقو از دل دیوار اومده دینا رو کشته و آوار یا مدیر مسخره مقصر نبوده!!!

    • amin

      بمیرم برات عزیز دلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه حیوونی بوده به دختر بچه تجاوز کرده بعد هم دیوار رو اور کرده روش


        ...

      • یه ایرانی

        قتل و دزدی و تجاوز در کار نبوده!!
        ول کنید این شایعات رو!
        بنده خدا پدر داغدارش از رسانه ها شکایت کرده
        چرا الکی با این شایعات داغ خانواده اش رو بیشتر میکنید
        دخترشون زیر آوار مونده و فوت کرده

    • کاردوک

      خاک بر سر اون ... هایی که همچین شایعاتی میسازن ،آخه بیشرفا خودتونو بذارید جای خانواده اون طفل معصوم .

    • بدون نام

      همیشه پشت هر تکذیب تایید هست

      پاسخ ها

      • بی نام

        شماهایه عده مردم کثیفی هستیدکه داغ این خانواده وزیادمیکنیداگه تجاوزبودخوب میگفتن این یه اتفاق بودبرای دنیا ی عزیزروح نازنینش شادآدمای کثیف تهمت نزنیدخودتونموجای خانواده اون معصوم بزازید

    • بدون نام

      باید به مسولین خسته نباشید گفت

    • وزیری

      این آقای نماینده معلوم نیست از کدوم سیاره اومده که همه چیز رو سیاه و سفید میبینه. من خودم کوردم و مطمئنا توی همه ی ملتها و کشورها و نژادها آدمای خوب و بد پیدا میشن. دفاع غیرمنطقی و سفسطه کردن هیچ دستاوردی غیر از آبروریزی برای مردم کوردستان نداره. این مسئله اصلا چه ربطی به ملیت داره که آقای نماینده بحث رو تو این فاز میبره. احتمال نشر اکاذیب هم خیلی زیاده. نخواستن آبروی آموزش و پرورش و بی عرضگی مسئولان استانی بره اینطوری میخوان قضیه رو نشون بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون ادم چیز فهم حرفات همه حق بود

    • بدون نام

      تورو خدا بعد از مدارس سوریه و یمن و غزه و لبنان اگ چیزی موند بفکر مدارس ایران هم باشید

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        تا حالا 1 ریال از ایران به مدارس فلسطین و لبنان و سوریه و یمن داده نشده، تو ماهواره های اون کشورها هم برعکس همین شایعات رو علیه ایران میزنن تا مردم کشورهای اسلامی به جون هم بیفتن متاسفانه تو هر کشوری یک سری آدم ساده وجود داره که شایعات ماهواره و تلگرام رو بدون ذره ای تفکر و تحقیق بپذیرن!!

    • بدون نام

      خاک بر سر وزارت اموزش و پرورش که به فکر ساختن و نوسازی مدارس نیست مدارس کهنه و خرابه یا کلاسهای پرجمعیت که معلم بیچاره باید ۴۰ تا ۴۵ دانش اموز رو کنترل کنه و درس بده تازه تفاوت همشون رو هم بدونه....!!!!

    • بدون نام

      شما که میدونید مدرسه هاتون قدیمی و خراب
      پول مردم و نبرین یمن وسوریه جنگ راه بندازین
      پول مال این بچه هاست

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        فکر نکنم شما ایرانی باشی و این نظر احمقانه رو داده باشی!
        احتمالا خارجی هستی و فقط زبان فارسی بلدی!
        عربستان طبق دستور آمریکا به یمن حمله کرده و مردم مظلوم یمن رو داره نسل کشی میکنه تا یمنی ها پیروز نشه....
        ایران این وسط هیچ کاره است، این جنگ به ایران هیچ ربطی نداره جز اینکه برای یمن دعا میکنیم که انقلابشون به کوری چشم دشمنان پیروز و موفق بشه

    • بدون نام

      چرا اینقد بعضی ها بی وجدانن ، بابا به خونواده این بچه رحم کنین ، چرا الکی شایعه میکنید که بهش تجاوز شده ، چرا بچه ی به این پاک و معصومی رو درگیر افکار پلید خودتون میکنید ، این بچه که از این دنیا خیر ندیده حداقل آدم باشین بزارین روحش در آرامش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب ما بگیم تجاوز نشده همه چی حل میشه؟هنوزم برای آبرو داری هیچی نگیم؟بسه دیگه از بس گفتین هیسسسس دخترها فریاد نمی زنن.

    • مرتضی

      چرا تشخيص نمیدید تو این وضعیت بحرانی کنونی بازسازی مدارس ما مهم‌تر یا کمک به مردم یمن و عراق و سوریه و لبنان!!!

      پاسخ ها

      • زینب

        کدوم کمک؟!
        شایعات کانالهای اسرائیلی تلگرام منظورتونه؟!

      • دونالد ترامپ

        زینب برو ظرفتو بشور اینجا نامحرم هست یچیز بهت میگه میسوزی

      • طرفدار دونالد ترامپ

        خخخخخخخخخخ
        دمت گرم دونالد خوب زدي تو برجكش.

    • مجتبی

      چشم اجازه بدین اول عراق و افغانستان و لبنان و یمن و سوریه و ......‌کشورهای دوست رو بازسازی کنیم! بعدش اگه عمری و پول اضافه ای هم بود خرج کشور و مردم خودمون خواهیم کرد!!!!!

      پاسخ ها

      • مریم

        شما به جای توجه به شایعات مزخرف یه سر پاشو برو این کشورها ببین پولی از ایران رفته اونجا؟!
        بعد هم ببین شهرهای ویرانی که آمریکا براشون نابود کرده اوضاعش بهتره یا شهرهای ایران!
        پول اگر خرج اونا شده بود اینهمه ویرانی نداشتن!

    • بدون نام

      یعنی تو این چهل سال بعد از انقلاب بودجه ای نبوده مدرسه های مستهلک رو اباد کنن .جواب خون این همه ادم بیگناه رو کی میده

    • یک مادر

      این مدرسه فقط یک دانش اموز داشت که ایزن بره توپو برداره دیوارریخت روش به عقل جور در نمیاد خدا داند بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر مدرسه دانش اموزهای دیگه هم داره ولی بچه ها که همیشه پیش هم نیستند!!!! چرا برای هر چیزی این مزخرفات رو سر هم میکنید؟! چرا اینقدر بیمار گونه نظر میدید؟! چرا دوست دارید شایعه سازی کنید؟

      • ایرانی

        هر دفعه با یک اسم وارد میشی و نظر مخالف میدی خدا عقل بده

    • مارس

      ای خدا تا کی با بد این خبرا رو گوش بدیم کاش بجای مدارس فول امکانات در سوریه لبنان و عراق و تانزانیا....... یکمی فقط ی کمی بفکر مردم رنج کشیده ایران باشید فکر کنم خدا هم ایرانو فراموش کرده ک ب دادمان نمیرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول یه عکس از یه مدرسه فول امکانات تو این کشورهایی که گفتی پیدا کن و نشون بده بعدش بیا اینطوری تو نظرات شایعه سازی کن!!

    • del

      مگه تجاوز کردستان و لرستان و تهران و مازندران داره؟؟؟ تو هر استانی ممکنه یه ادم مریض همچین کاری کنه... یعنی چی اینگونه شایعات در مسلک هیچ کردی جایی نداره ... چرا فکر میکنین همه چیو میشه لاپوشونی کرد ؟

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        قتل و دزدی و تجاوزی در کار نبوده! بس کنید شایعه پراکنی رو!
        پدر داغدارش از رسانه ها شکایت کرده که با این شایعات دروغ داغ خانواده اش بیشتر میشه
        اگر بچه خودتون هم به علت دیگه ای فوت میکرد و رسانه های زرد شایعه میکردن به علت تجاوز مرده؛ خوب بود؟!!!

    • حامد

      اگه خدای ناکرده بچه خودت هم بود اینقدر صبور میشدی!!!!

    • ایرانی

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، البته مردم اینجا استثنا هستش از هر چیزی که ذهن ما دوست داشته باشه و ببینه و باور میکنند از دست این کشور جهان سومی

    • بی نام

      ما اصلآ کاری به شایعات نداریم چرا اولیای مدرسه ومسعولین مدرسه که میدونستن دیوار فرسوده وبافت قدیمی داره چرا به دانش آموزان تآکید نمیکردند که نزدیک دیوارنشن حداقل دیواررا به طور موقت ایمن سازی میکردن آخه اهمال وسستی وبی مسعولیتی تا کی
      این مدیران بی لیاقت وبی مسعولیت را کنار بگذارید
      تا شاهد پر پر شدن گلی دیگر از فرزندان این کشور نباشیم

    • بدون نام

      اون ازخدابی خبرانی که اختلاس میکنندیانجومی بگیران جواب این خانواده بیچاره رابدهنددیروزتوی همین روزنامهای انترنتی خواندم رئیس بانگ ورشکسته دی بالایه پنجاه خوردایی ومعاونش ۳۷میلیون حقوق دریافت میکنندچرا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        چون مردم به رئیس جمهور و وزرایی رای دادن که تو خونه های اشرافی و لوکس زندگی میکنن و جز با حقوق های بالا مسئولین بانکها و بانک مرکزی و بقیه مسئولین دولتی نمیتونن زندگی کنن در ازاش یارانه مردم رو قطع کردن!
        مثل احمدی نژاد نیستن که حقوق وزرا و مسئولین دولتی رو قطع کرد و به جاش پولها رو به صورت یارانه نقدی بین مردم تقسیم کرد

      • بدون نام

        آقای ایرانی! رضا ضراب و بابک زنجانی و محمد رضا رحیمی و ووو اینا بچه های عمه ی من بودن؟

      • در جواب یه ایرانی

        می ترسم اینطور که داری از مموتی اسطوره می سازی کم کم بگی در زمان احمدی نژاد همه مون سوار شاسی بلند بودیم

    • بدون نام

      ساخت مدرسه قبل انقلاب بوده وا مصیبتا پس این انقلاب اسلامی کجا بوده که حتی مدرسه رو بازسازی نکرده اها یادم اومد در حال بازسازی جنوب لبنان و سوریه و فلسطین بودن

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی امام خمینی که الان زیر نظر رهبری هست سال 96 هزار مدرسه تو مناطق محروم ساخت ولی این دولت اشرافی و غربزده که مردم بهش رای دادن وزیر آموزش و پرورش اش به جای بازسازی مدارس مشغول قاچاق پوشاک به صورت خانوادگی بودن که وزیر مجبور به برکناری شد!! بقیه پولهای دولت هم خرج سفر به اروپا برای برجام بی نتیجه شد!!

      • بدون نام

        آهان عزیز یه ایرانی تو درست میگی اگه جناب آقای حجت الاسلام رئیسی بزرگ مرد تاریخ بود همه چیز بروفق مراد میشد نهههههه غلام

    • بینام

      جانم فدای سوریه مدارس بعدن پول رسیددرست میکنیم

      پاسخ ها

      • مسلمان

        مردم کشورهای اسلامی با هم دوست هستن و به کوری چشم دشمنان اسلام به هیچ کدوم از شایعات اختلاف افکن که تو همه کشورهای اسلامی پخش میشه گوش نخواهند داد و دوستی و وحدت اشون رو ادامه میدن

      • نرگس

        اولا تنها کشوری که تو 8 سال دفاع مقدس به ما کمک کرد تا صدام متجاوز رو از خاکمون بیرون کنیم سوریه بود
        دوما مردم خودمون پولهایی که خرج سفرای تفریحی اروپایی و ترکیه و دبی میکنن رو اگر میدادن برا ساخت مدارس مناطق محروم الان این دختر بچه جونشو از دست نمیداد

      • بدون نام

        خانوم نرگس شما از همونایی نیستید که بهتون گفتن شما هم برید تو فضای مجازی و‌ با جوابای صدتا یه غازتون مردم رو سیاه کنید؟
        دست بردارید از این سریالهای تکراری بی روحتون که حال مردم رو به هم زدید!!!!

      • در جواب نرگس جون

        بعد اون وخت دولت چه کاره س ؟ من پول سفرم رو بدم مدرسه بسازن بعد دولت به تو پول بده که پیام بذاری؟؟؟

    • بدون نام

      جالبه که مدرسه رو قبل از انقلاب ساخته بودند ولی حتی حاضر نبودن نوسازیش کنن اینا البته اینا همش به خاطر اینه که دولت ها به استان هایی مثل کردستان و سیستان و بلوچستان یه نگاه دیگه دارن و تمایلی به رسیدگی به مشکلاتشون ندارن

      پاسخ ها

      • هرکی

        په پولی که خ ج عربستان رفتن میکنن و چندین برابر هست چی؟

    • بدون نام

      واقعا خجالت آوره که پیش از انقلاب توی این روستا مدرسه ساخته بودن و در چهل سال بعد از انقلاب هیچ تغییری در وضعیت مدرسه ایجاد نشده که هیچ، بلکه فرسودگیش باعث کشته شدن بچه های مردم هم شده. پزشکی قانونی هم چی میخواد بگه؟ حتما میخواد بگه بچه قبل از ریختن دیوار مرده بوده و مرگش ربطی به ریزش آوار نداشته. دست بردلرید لز دروغگویی. از اختلاسها و دزدیها کم کنید و یه سرسوزن به مردم برسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم خودشون کمک نمیکنن بعد شما از مسئولان دولت حسن روحانی توقع کمک داری؟! وزیر اموزش پرورش به جای ساخت مدارس تو ویلاش پوشاک قاچاق که با رانت وارد شده بود پیدا شد و برکنار شد!
        مردم خودشون میتونن به جای اینکه یکسره سفر خارجی برن پولهاشون رو خرج ساخت مدرسه و بیمارستان کنن تا دیگه دختر بچه ای جون نده

    • محمد گیلانی

      خدا صبر و استقامت به خانواده این طفل معصوم عنایت کند من چند سال در استان کردستان زندگی کردم مردم این استان عموما انسانهای شریف و زحمت کشی هستند که تعصب ویژه ای روی نوامس خود دارند و از فرهنگ بسیار بالایی برخوردار هستند که این شایعات زاییده تفکرات پوچ برخی معاندان برای ایجاد دو دستگی و تفرقه می باشد که مردم فهم کردستان باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        اسمت رو بردار ابروی استان مارو با نظراتت نبر

    • اهورا۷

      واقعابایدتاسف خورد،کاش بخشی ازکمکهایی که به دیگران میشه صرف عمران ونوسازی مدارس کشورمون میشدکه دسته گلهای کشورمون اینگونه پرپرنشه ، ایشالا شایعاتی که درفضای مجازی منتشرشده به واقعیت بدل نشه جامعه مادیگ طاقت این اعمال نداره به اندازه کافی شاهدجریحه دارشدن جامعه بودیم ایشالا که کذب باشه

    • بدون نام

      یعنی مسئولین فقط مشغول اختلاس بودن و وقتی برای تعمیرات یک مدرسه کوچک نداشتند

    • بدون نام

      چقدر ناز بوده..خدا لعنت کنه باعث وبانیشو...

    • سبحان

      مدرسه ابتدایی روستای ما زمان ساختش به سال 1333میرسه یعنی بابام، من و نوه ی بابام سه نسلیم که درراین مدرسه درس خوندیم و یکبار هم نیومدن دستی به سر و روش بکشن از این گونه مدارس زیاده

    • فلونی

      چند نفر دیگه از این ایران دختها و ایران پورها باید توی این مدارس مستهلک و فرسوده قربانی ندانم کاری ها و اختلاس ها شوند؟ و شما مسئولین بی کفایت و دزد فقط به جنگ افروزی در یمن و سوریه و لبنان باشید و همه جای دنیا دخالت کنید و سرمایه های مملکت را به باد بدید؟
      خداوند لعنتتون کنه.

    • حمید

      هردم از این باغ بری میرسد.........نرید پول مملکت خرج کشورهای عربی بکنید،بیاین مملکت خودمونو درست کنیم، واقعا حرف درستیه چراغچی که در خانه رواست.........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا هم چرا مردم پولهاشونو خرج دبی امارات و کشورهای عربی برای تفریح میکنن؟! پول بدن به خیریه های مدرسه سازی دیگه این اتفاقات بد نمیفته

    • عابدی قاسم

      به خانواده این طفل معصوم تسلیت می گویم و لعنت به کسانی که پول این مملکت بجای آبادانی آن صرف کار های غیر ضرور می کنند

    • یونس

      الان چند روز گذشته،پزشکی قانونی چرا انقد طولش داده.....پزشکی قانونی ای که خیلی راحت میتونه تشخیص بده ولی الان با گذشت چندین روز هنوز هیچ جوابی نداده،کاملا مشخصه که میخان پنهان کاری بکنن.....خدا لعنت کنه اون کسی رو که این فرشته معصوم رو به کام مرگ کشوند

    • لیلی

      کاملا مشخصه که یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست آخه یعنی چی یه دختر بچه بره کنار دیوار وایسه بعد دیوار فرو بریزه سرش؟یه حادثه ای پیش اومده حالا اینا دارن لاپوشانی میکنن که سروتهشو یه جوری طبیعی جلوه بدن بابا مردم احمق نیستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا انکان نداره که بچه کنار دیوار بره؟!!! چی رو میخواید ثابت کنید؟! چرا همش مزخواید شایعه پراکنی کنید؟!

      • بدون نام

        بنده خدا پدر داغدارش به خاطر شایعات از رسانه ها شکایت کرده
        با این شایعات مزخرف تجاوز و قتل داغ خانواده اش رو بیشتر میکنید نامردا

    • .

      نامردای دزد .اختلاص گران .مسعولین .شما کورید .نمیبینید ک مدرسه ای ک ایجور وضعیتی داره جای تدریس نیست این بچه ب کدامین گناه .حق زندگی داشت آرزو داشت خدایا تاکی

    • بدون نام

      من هر چی نگاه می کنم اطرافم رو همه مدارس ساخت چهل یا پنجاه سال پیشه . خدا بگم چکار کنه شاه ملعون رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما کدوم منطقه ای؟!!
        1 درصد مدارس الان هم قدمتشون به بالای 30 سال نمیرسه پس چرت نگو
        قبل انقلاب که اصلا کسی سواد نداشت
        جز دانشگاه افسری تک و توک دانشگاه تو کشور پیدا میشد
        به برکت انقلاب این همه مدرسه و دانشگاه و نهضت سواد آموزی و دانشجو اومده
        کمی آمارها رو ببینید بعد نظر بدید

    • Matin Sh

      الان واقعا میباس وزیر آموزش و پروش استفعا بده.

    • بدون نام

      اولا از دوشنبه تا بحال هنوز پزشکی قانونی نظر نداده که مسخره است .... دوما از پزشکی قانونی یکنفر که بوده گفته تجاوز شده به طفل معصوم پس .... از قدیم هم گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها درست که ایران رو اشغالگران تازی با خائنین داخلی اشغال و غارت کردند و لی مردم خردمند و شریف ایران که فهم و شعورشون رو از دست ندادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • صادق کوشکی

      متاسفانه در کشوری ثروتمند هستیم که رتبه 15معادن دنیا به غیر از نفت و گاز را داریم و همیشه از دوست و دشمن ضربه دیده ایم در این اتفاق بعضی ها به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند و میخواهن با آبروریزی به یک خانواده به مقاصد شوم سیاسی خودشان برسند!! حداقل اگر برای آرامش این خانواده عزیز و داغدار کاری نمی کنید نمک بر روی زخمشان نریزید لطفا!!!!
      انسانیت مرد تسلیت می‌گوییم!!!

    • بدون نام

      اولیای دانش اموزان اون مدرسه بهترازهرکس دیگری می دانند

    • بدون نام

      فعلأ سوریه و فلسطین و لبنان و یمن در اولویت هستند،بعد از اینا اگه ته دیگ چیزی موند مدارس کشور خودمون رو هم بازسازی خواهند کرد!!!!!! البته اگه ته دیگ چیزی موند که فکر نمیکنم!!!!!!!

      پاسخ ها

      • کاربر

        این شایعات چرت دیگه نخ نما شده
        این کشورها که شما گفتی هنوز داغون هستن و کمکی بهشون نشده ولی پولها تو جیب مسئولین اختلاس گر پیدا شد

    • am

      خدا به خانوادش صبر بده و همون خدا ریشه مسئولین بی کفایت را از بیخ و بن در بیاره ....

    • بدون نام

      اینکه مسولیت بی مسولیت هستند حرفی نیست. ولی من به عنوان یک شهروند از یک شهر ،یک هم محله ای از یک محله و روستا نیز نسبت به مسالک و مشکلات محله خود نیز احساس نسءولین نمی کنند و فکر می کنم من باید سرویس بگیرم و یکی باید مشکلات محله من را حل کند.
      تا وقتی ایگینطور فکر می کنیم هیچ اتفاق خوبی میش نمی آید چرا که من شهروند بدون احساس مسءولیت به دور و بر خودم ،اگر روزی ریس و مشکلی شوم فکر سازندگی و توجه به دیگران در من تربیت نشده و فقط دیدن خود،خود،خود را لبلد هستم.حالا اگر ابزار قدرت را هم گیر بیاورم دیگر بدتر می شود.
      پس انقدر در مورد ایجاد مشکلات ۱۰۰ در صد دنبال دیگران نباشیم.سهم خودمان را هم در آن مشکل جلوی چشممان بیاوریم

    • علی

      این نماینده میگه تو روستا گشته و هیچ نشانه ای از .... پیدا نکرده ، آفرین به این پیگیری و تلاش پلیسی !! میتونستی تو تهران یا حتی داخل مجلس بگردی تا هیچ نشونه ای پیدا نکنی . اگر نیاز شد بگو ما هم داخل منزل و کوچه خودمون را بگردیم و هیچ نشونه ای پیدا نکنیم !

    • بدون نام

      پس مشخص شد مدرسه مال قبل از انقلابه,و مقصر شاه ,
      مرگ بر شاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو مدرسه 30 سال ساخت هم نمیشه درس خوند و حتما باید بازسازی بشه پس مال بعد انقلابه ولی نیاز به بازسازی داشته
        قبل انقلاب که اصلا مدرسه و دانشگاهی نبود
        فقط زندان بود و کمیته ساواک
        شاه بدبخت بیسواد فاسد کی به علم و دانشگاه و مدرسه سازی پرداخت؟!!!

    • جمشید رسولی

      همون مصاحبه اول بهتر ومنطقی تر هست تا نماینده مجلس ، کجا دویدی اونجا بازدید کردی و فوری مصاحبه! دیوارهای اونجا اگر مال پنجاه سال قبل از انقلاب م باشه گاه گل نیست و اگررفته باشید از سنگ و اجر و ملات هست خصوصامناطق کوهستانی . خبر نداشتم از موضوع و از دادستان میخواهیم زودتر نیجه را اعلام و از ورود نماینده مجلس به پرونده و محل حادثه جلوگیری شود .

    • عباس

      اگه این اتفاق تلخ هر کجای دیگه از دنیا خصوصا " غرب افتاده بود همین صدا و سیمای وقیح کلی خبر و گزارش تهیه می کرد در این خصوص و روزنامه کیهان به قلم سردبیر یه تحلیل مفصل از بی عرضگی مسئولان و شکست های سیاسی و اجتماعی جهان غرب می پرداخت ولی الان همه خفه شدن و صدای هیچکدوم در نمیاد البته هر چند این دست اتفاقات تو کشور ما عادیه و ما اینقدر پوستمون کلفت شده که کک مون نمی گزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو انگلیس اونقدر خودکشی مردم و دانش آموزا زیاد شده که چند روز پیش وزارتخانه پیش گیری از خودکشی راه اندازی کردن تو انگلیس در حالیکه نه صدا و سیما گفت نه رسانه های انگلیس
        تو غرب و آمریکا نیازی به مرگ زیر آوار نیست
        اونقدر اوضاع خرابه که خیلی از دانش آموزا یا خودشون خودکشی میکنن یا توسط اسلحه کشی همکلاسیهاشون تو مدرسه کشته میشن
        اخبار سایتهای خود آمریکا رو بخونین میفهمین چطوریه اوضاع

    • بهروز

      اون دسته از کاربران که همش افکار فاسد رو دنبال می کنند وباورشان از تجاوز بیشتر از ریزش دیوار می باشد اینو بدونند که پس فکرشان احتیاج به درست اندیشیدن داره,,حالا گیریم نوع مرگ هر طور باشه اون طفلک پرپر شد وخودش مثل شما که استادهستید در مرگش واتفاقی که برایش افتاد سهمی ندارد اون هم دختر فرزند ماست خواهشا یکم شرف بخرید

      پاسخ ها

      • بینام

        بهروز اگر فردا جواب پزشک قا نونی گفت تجاوز است پایه صحبت خود می مونه یا نه در می ری

      • بدون نام

        احسنت واقعا بعضیها مریضن برای شایعه پراکنی

    • بدون نام

      روستای ما مدرسه ای داره که دقیقا" همین خطر ریزش دیوار وجود داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به بنیاد برکت یا آستان قدس رضوی یا گروههای دانشجویی جهادی اطلاع بدین تا بیان بازسازی کنن
        تو این دولت به آموزش و پرورش و مسئولان دولتی امیدی نیست

    • بدون نام

      ای کاش...اینقدرثروت این مملکت میدزدن.میبرن.
      چهارتامدرسه درست میکردن

    • رعنا

      .... .آنچه عیان است چه حاجت به بیان است شما کی هستین که میخاین الکی کارهای این مسئولین را لاپوشونی کنید انشالله که چوب خدا میرسد طوفان بلا برسرشان نازل میشود

    • زهرا

      کاربر یه ایرانی زینب و مریم ..... تو یک نفری و با اسامی مختلف
      خجالت بکش چطور میگی هیچ کمکی بهشون نشده وقتی تو مصاحبه هایی ک باهاشون میشه خودشون از ایران تشکر میکنن و بخاطر کمکهاشون دعا ب جون مسوءلین ما میکنن .. شناها فقط کارتون شده تکذیب و تکذیب ..
      الهی داغ عزیز ببینید اگه خبر دارین و الکی تکذیب میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط یه مصاحبه آدرس بده و دروغ نگو

    • هرکی

      آخه نماینده بی خبر از تمام دنیا با این برخورد متعصبانه و احساساتی بی جا و بی مورد میخواهید علت مرگ رو مشخص کنید ؟ عجب دلایل کافی و کاملی داری برای تکذیب قاطعانه. خاک تو سر این مملکت شده به حالش گریه کنیم.

    • بدون نام

      اگه یه صدم حقوق نماینده های مجلس و وزیر های مفت خور واون رئیس جمهورمیلیاردی رابدید مدرسه بسازید این اتفاق ها نمی افتد

    • بدون نام

      آقا جون مردم برا اینا مهم نیست.بیخودی انقدر باهم بحث نکنید. یکم پشت هم باشید.یکم مواظب هم باشید.

    • بدون نام

      انا لله وانا الیه راجعون

    • ارش ازادیان

      شمایی که این مطلب رو میزارین واقعا وجدان دارین من که بعید میدونم اخه چطور انسان هایی هستین شما این دختر بهش تجاوز شده همه دنیا اینو فهمیدن اخه چرا مردم رو خر فرض میکنید لعنت بر شما همین

    • بدون نام

      مسئولین باید اعدام بشوند

    • بدون نام

      جنبه خبر که ندارید و سواد تحلیل رو فقط سمت انتخابات و ......دوتا معلم زن در یه شهر باهم درگیر میشن و یکی از زنها میزنه اون یکی رو با چاقو میکشه ! با نیت و اجرای قبلی ..ولی سیستم اعتقاد داره اول اسمشون از لیست معلمی در بیاد بد بگه یه معلم سابق یه حق التدریسی و تو این مایه ......خبرها رو بگن .....
      یا بگی یه روزگاری همکاری میکرده روی بوم مدرسه ...چون باور نمیکنید !! معلم زن همکارشو بکشه اونهم شاسی بلند سوار در روستا !!!!!!! وافقعیت داره

    • علی برکت الله بزنم ازتون

      چه عیب داره تن دانش آموزان سوریه سالم باشه ما که مدرسه ی سالم نمیخواهیم ما اصلا هیچ حقی نداریم فقط باید مراقب باشیم دانش آموزان عزیز سوریه ای خار به پاشون نره ...
      علی برکت الله

    • بدون نام

      خدای من ما این همه پول نفت داریم این پولو که از مردم دریغ میکنن در صورتی که نفت ملیه .این همه دکتر مصدق زحمت کشید و روز آخر اسفند را هم به همین خاطر گرامی میداریم نفت مال کل مردم ایرانه اما پشیزی برای بچه های این مملکت خرج نمیکنن سهم بچه ها در آموزش و پرورش ما در حد صفر هست بازم به احمدی نژادکه به اندازه ۴۰ دلار به هر نفر میداد اما این دولت اشرافی نمی خواد از این پول نفت به مردم کمک کنه

    • مریم

      جالبه یه کاربر فقط با اسم های مختلف نظر داده
      قشنگ معلومه شغلته چون کاملا بیکاری
      بهت گفتن فقط بگو تقصیر دولته نه بقیه مشکلی ندارن
      درضمن خود مسئولین کل قوااااا علنا اعلام میکنن کمک هاشون رو تو چرا تکذیب میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سند بیار که مسئولین اعلام کردن!

    • علی

      تقصیره حباب بیده

    • M.A.P

      خدا لعنت کنه اول تا آخر اون وزرای آموزش وپرورش وروئسای آموزش و پرورش استانها هرکدوم رو که بخوان با دزدی وکلاهبرداری وتبانی میلیاردها تومان بودجه رو که میشه باهاش هرسال چندصدمدرسه ساخت منهای خیرین مدرسه ساز و منهای میلیاردها شهریه ای که به زور از والدین میگیرن.هرهفته یا برای پروژکتور یا تعمیرفلان یا حتی خرید گچ و همه چی ۵۰ تومان و۲۰تومان از هر نفر میگیرن و هیچ وقت درست نمیشه و همیشه این بدبختی ها رو داشتیم آخرش هم آب از آب تکون نمیخوره وبه یه تسلیت و یه توبیخ مفت و مجانی اکتفا شده چطور با یه میلیارد میشه چندمدرسه ساخت و اگه دست خودشون نباشه نتونن ازش بخورن یه تومانش این ور و اون ور بشه پدر همه رو درمیارن اما با چندهزار میلیارد تو تعمیر مدارس هم موندین و هنوز از مدرسه ۵۰سال پیش استفاده میشه؟....

    • محسن

      در این دولت طرحهای عمرانی کنار گذاشته شده،همش خرج برجام و سفرهای ازین دست میشه،50درصد طرح عمرانی کاهش پیدا کرده به نسبت قبل نمونش مسکن مهر که کارش خوابیده،نوساری مدارس که جای خود داره،خدا به خونوادش صبر بده

    • پونه

      وقتی وزیرمحترم آموزش وپرورش ومسئولین برای رسیدگی به مدارس اهمال کاری می کنندومدیران مدارس رازیرفشارگذاشتندوبه اولیامیگوینداجبارنیست پول بدهید وبه مدیران میگویندپول بگیرید صدای کسی درنیاید نتیجه ش همین میشه که ازهردوطرف مدارس به حال خودشون رهامیشوندودرنهایت بازهم مدیرمدرسه متهم اصلی ست وباید پاسخ بدهد عجب عدالت وانصافی

    • بهروز

      من اصلا دوست ندارم جواب بدم,ولی اینو می دونم اگه دخترم بود دوست داشتم بعد از مرگ دخترم به هر شکلی ابرووحیثیت باز مانگان حفظ بشه,در ضمن من کجا رو دارم برم از این وضعیتی که برا مردممون پیش اومده

    • saleh

      .....پدرتونه

    • مدرسه فرسوده

      خدا لعنت کنه مسببین رو ....ببینید چطور جگر گوشه یه خانواده پر پر شد.....اخه کی باید پاسخ بده ...‌

    • بدون نام

      اگر قرار است تا تعیین تکلیف پزشک قانونی نظری داده نشود پس لطفا هیچکس پیش داوری نکند تا پزشک قانونی بررسی واعلام نظر نماید.

    • رزگار

      کی نظرو اعلام میکنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج