جاباما
۷۸۳۱۱۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

میانگین مجازگردی ایرانی‌ها؛ روزی ۳ ساعت

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: طبق آمار، جمعیت شهرنشین بطور متوسط سه ساعت درگیر فضای مجازی هستند.

خبرگزاری ایلنا: ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در گردهمایی فرماندهان بسیج سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل پلاژ های بهزیستی مازندران در حال برگزاری است با تاکید بر اهمیت فضای مجازی گفت:در آستانه تحولی تاریخی و در دوره تحول اطلاعاتی هستیم.

‬وی ادامه داد: بر اساس آمار جمعیت شهرنشین بطور متوسط سه ساعت درگیر فضای مجازی هستند.

‬فیروزآبادی با بیان اینکه دنیا به زودی به سمت اقتصاد خدماتی پیش خواهد رفت،اظهار کرد: شکل صنعت تغییر خواهد کرد و اقتصاد کشاورزی و تولیدی کاهش پیدا خواهد کرد.

‬دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه جامعه به سمت سالمندی پیش می‌رود،گفت: اقتصاد اشباع شده است و برای جلوگیری از رکود و بیکاری دنیا ناگریز به سمت اقتصاد خدماتی پیش خواهد رفت.

‬فیروزآبادی با بیان اینکه ۹۵ درصد مردم از گوگل استفاده می‌کنند اظهار کرد: ۸۰ درصد ارتباطات در فضای مجازی از داخل نظام ابری که عمدتا آمریکایی هستند صورت می‌گیرد.

‬وی گفت: بر اساس نقشه غرب، برای اینکه مردم جهان نیروی کار اقتصاد خدماتی شود حکومت های محلی تضعیف شد و مردم بردگان کمپانی های اطلاعاتی شدند.

‬دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت:در دوران صنعتی شدن عوامل تولید، به سمتی رفت که سرمایه و تکنولوژی گران‌ترشد گفت:مواد اولیه و نیروی کار به سمت بی ارزش تر شدن پیش رفت.

این مسئول در ادامه بیان کرد:در دوران مابعد صنعتی و دوران انفجار اطلاعات همراه با تحول فرم اقتصاد، نوع حکومت ها نیز تغییر می‌کند.

‬وی گفت: کمپانی های عظیمی که در غرب احداث شده است، در پنج سال اخیر در حوزه ICT فعالیت می‌کنند.

‬فیروز آبادی ادامه داد: پیام رسان های غربی از جمله تلگرام در حال تشکیل ملت دیجیتال با گستاخی دولت ها و قوانین را نادیده می‌گیرند.

‬وی گفت:عوارض منفی فضای دیجیتال بروز انسان بیکار، بی فکر، بدون چهارچوب و قانون گریز است.

‬دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد:کارگران به کاربران بدل شدند و خارج از سیطره مستقیم حکومت ها به خدمت استعمار جهانی درآمدند.

فیروز آبادی بیان کرد: در حال حاضر به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم زیرا ضریب نفوذ در دنیا و منابع اقتصادی کافی نداریم و این برنامهاست که طی آن مردم را از سلطه غربی فضای مجازی خارج کنیم.

‬دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بیان کرد:در هرجایی که می‌توانید از توییتر و اینستاگرام گرفته تا درج کامنت های حمایتی، حضور همه جانبه و پررنگ داشته باشید و جبهه انقلابی را تقویت کنید

‬وی تاکید کرد: ضروریست بسیج در مقابل ربات هایی که تولید لایک و کامنت می‌کنند فعال باشد و جبهه انقلاب را با توجه به عظمت ظرفیت های انقلاب بازیابی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت دلار را گران کرده تا موبایل و کامپیوتر گران شود مردم نروند فضای مجازی بروند تو صحرا تولید ملی را افزایش دهند.

    • بدون نام

      دمت گرم حرف حق وزدی واگه تومجازی نباشن میرن توخیابان ومشکل برای مردم ومملکت درست میکنن واگه کارداشته باشن همه توکاروزندگیشون میرسن به زن وبچه واگه این افاغنه رواخراج نکنیدوبودجه ومنابع شغل ایران وایرانی براشون هزینه کنیدنیجش این میش تعدادشون ازماشین زیادنرشده فاجعس اینقدرشل میگیرین

    • نسترن

      وقتی اکثریت مردم شغلی ندارند،از سر بیکاری مجازی گردی میکنن
      شما شغل مناسب ایجاد کنید
      همیشه ما سال‌ها از دنیا عقبیم.

    • بدون نام

      من اون موقعه که نت ارزان بود چندسال پیش 20ساعت درروز باگوشی کارمیکردم..ولی الان 8ساعت... بیشترهم خبر میخوانم واخبار...بقیه اش دیگه فایده نداره..

      پاسخ ها

      • محمد احمدی

        شغل ایجاد کنید،قول میدیم نیاییم مجازی گردی.

        قول قول

    • Neymar

      فِک کنم خیلی بیشتر از اینا باشه ها!!!

    • بدون نام

      والامن ازبیکاری تومجازیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج