جاباما
۷۸۳۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رابرت ردفورد: در زادگاهم جایی ندارم!

رابرت ردفورد کارگردان اسکاری هالیوود می‌گوید که بخاطر تعصب، پلیدی و خیانتی که بر سیاست آمریکا چیره شده است، احساس می‌کند در کشور خودش جایی ندارد.

فارس: رابرت ردفورد می‌گوید که بخاطر «تعصب» و «پلیدی و خیانت» که بر سیاست آمریکا چیره شده است، احساس می‌کند در کشور خودش جایی ندارد.

رابرت ردفورد: در زادگاهم جایی ندارم!

ردفورد ۸۲ ساله دارنده جایزه اسکار و بنیان‌گذار جشنواره فیلم «سان‌دَنس» روز جمعه مطلبی منتشر کرد و خواستار «نزاکت سیاسی» شد و گفت: امشب برای اولین بار احساس می‌کنم در کشور زادگاهم و شهروندی‌ای که در تمام زندگی‌ام به آن عشق می‌ورزیدم جایی ندارم. برای هفته‌ها با غم و اندوه دولت‌مردانمان را تماشا کرده‌ام که با تعصب و خیانت و استهزاء به عنوان ابزار معمول تجارت، موجب شکست ما شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از مردم به درستی آن را «کثیف لعنتی» می‌نامند لیکن من می‌خواهم شما را تشویق کنم تا بیشتر به عمق نفوذ کرده و با امید خواستار حقوق شهروندی باشید و سعی کنید با افرادی که اختلاف نظر دارید ارتباط برقرار کنید و ازین نقطه‌نظر نسبت به سیاستمداران بهتر رفتار کنید.

ما انگیزه‌های همسان برای اشتراک‌گذاری نداریم که انتظار خروجی یکسان داشته باشیم. بیایید بر یکدیگر تمرکز کنیم و جنبه اجتماعی بودنمان را گسترش دهیم و منعکس کننده آنچه که در حال روی دادن است باشیم. بیایید در عدالت و احترام زندگی کنیم و جنگ و پایان تلخ را برای دیگران بگذاریم.

بیانیه رابرت ردفورد مشخص نکرده بود که چه چیزی باعث ناراحتی او شده است لیکن همین مساله ساعت‌ها قبل از دادرسی آقای کاوانا به دیوان عالی بخاطر اتهامات متعدد جنسی، به اشتراک گذاشته شده بود.

کامنت‌های ردفورد البته چند روز پس از پیش‌بینی او که گفته بود رئیس‌جمهور ترامپ مجبور خواهد شد همچون ریچارد نیکسون از ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند، به اشتراک گذاشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه آمریکاپرستهای بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج