۷۸۳۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برابری ایتالیا با رکوردی ۹۳ ساله

 آتزوری راه پیروزی در خاک خود را فراموش کرده است.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات دوستانه ملی شب گذشته (چهارشنبه) ایتالیا در دیداری دوستانه در ورزشگاه لوییجی فراریس جنوا میزبان اوکراین بود که در نهایت به تساوی بدون گل مقابل حریف خود رضایت داد.

با این تساوی، روند عدم کسب پیروزی تیم ملی ایتالیا در مسابقات خانگی به ۵ مسابقه رسید. آتزوری آخرین بار در روز ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با تک گل چیرو ایموبیله پیروز شد.

آن مسابقه در ورزشگاه ماپی رجیو امیلیا (ورزشگاه خانگی ساسولو) انجام شد. ایتالیا بعد از آن مسابقه دیگر نتوانسته در دیداری خانگی به پیروزی برسد.

ایتالیا در آخرین بازی خانگی در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه المپیک تورین میزبان مقدونیه بود و با تساوی ۱-۱ مقابل این تیم متوقف شد. سپس در مرحله برگشت پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ در سن سیروی میلان میزبان سوئد بود که با تساوی بدون گل، فرصت حضور در روسیه را از دست داد.

ایتالیا در ژوئن ۲۰۱۸ و برای یک دیدار دوستانه به بازی های خانگی بازگشت که بازی این تیم در مقابل هلند در ورزشگاه آلیانز تورین با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. شاگردان روبرتو مانچینی در نخستین بازی خود در چارچوب لیگ ملت های اروپا نیز در بولونیا میزبان لهستان بودند که این دیدار هم با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. با تساوی شب گذشته، آمار ایتالیا ۵ تساوی در ۵ بازی اخیر خانگی بوده است.

تنها پیروزی ایتالیا در ماه های اخیر نیز در برابر تیم ملی عربستان رقم خورده که آن مسابقه در سنت گالن سوئیس برگزار شد.

این اتفاق، یعنی عدم کسب پیروزی در ۵ بازی خانگی پیاپی، پیش از این تنها یک بار در تاریخ تیم ملی ایتالیا تکرار شده است. ایتالیا بعد از پیروزی ۳-۱ مقابل آلمان در اولین روز از سال ۱۹۲۳ میلادی (در شهر میلان) برای پیروزی بعدی خانگی تا دو سال بعد صبر کرد.

بعد از برتری مقابل آلمان، ایتالیا ۵ بازی خانگی انجام داد؛ در جنوا با مجارستان بدون گل مساوی کرد، در همان شهر جنوا ۴-۰ مغلوب اتریش شد، در میلان با اسپانیا و سوئد به ترتیب ۰-۰ و ۲-۲ مساوی کرد و مقابل مجارستان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. آنزوری بالاخره در مارچ ۱۹۲۵ با برتری ۷-۰ مقابل فرانسه در تورین توانست طلسم دو ساله ناکامی در پیروزی های خانگی را بشکند.

البته لازم به ذکر است که در آن دوران ایتالیا به پیروزی هایی در المپیک ۱۹۲۴ دست یافت که آن مسابقات در پاریس برگزار شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج