جاباما
۷۸۳۴۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

چرایی موضع‌گیری تند علیه رئیس دولت اصلاحات

یک فعالی سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در تحلیل مواضع تند علیه سید محمد خاتمی چیزی جز حسادت، حقد و ناتوانی دیده نمی‌شود و برخی اتهام‌زنندگان به وی دقیقا در چهارچوب اخلاق ماکیاولی با نقاب اسلامی حرکت می کنند.

خبرگزاری ایلنا: محمد کیانوش‌راد در رابطه با شروع موج جدید تخریب ها علیه اصلاح‌طلبان، به ویژه رییس دولت اصلاحات ضمن مطرح کردن اینکه حمله و توهین به خاتمی جز از سر ناتوانی و عصبانیت نیست، گفت: بگذارید افراطیون اصولگرا عصبانی باشند و در این عصبانیت هرچه بیشتر خود را در بی اخلاقی و بی معرفتی غرق نمایند.

وی ادامه داد: در تحلیل این مواضع تند چیزی جز حسادت، حقد و ناتوانی دیده نمی‌شود و برخی اتهام‌زنندگان به خاتمی دقیقا در چهارچوب اخلاق ماکیاولی با نقاب اسلامی حرکت می‌کنند.

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: شک نداشته باشید وضعیت کسانی که اینگونه بی محابا و بدون توجه به اصول اخلاقی اولیه و انسانی دیگران را مورد تعرض قرار می‌دهند در آینده و در پیشگاه مردم روشن خواهد شد تردید نباید داشت که در برخی جریانات افراطی سیاسی رد پای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان را می‌توان به وضوح شاهد بود.

کیانوش‌راد ادامه داد: جناح افراطی اصولگرا از آنجایی که می‌داند پایگاه گسترده‌ای در میان مردم نداشته و حتی توسط اصولگرایان معتدل هم جدی گرفته نمی‌شود با تعرض بیشتر نه تنها به آقای خاتمی بلکه به شخصی همچون علی لاریجانی تلاش می‌کند تحرکات خود را سامان دهند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: نمایش حرکت‌های افراطی اخیر در مجلس، گویای آن است که جریانی همچنان می‌خواهد با عوام‌فریبی، اتهام و برچسب مخالفان سیاسی خویش را مرعوب ساخته و خود را در فضای سیاسی مطرح کند.

وی افزود: اگر این جریان افراطی می‌خواهد در تحولات سیاسی، نقشی مبتنی بر آرای مردم داشته باشد؛ باید ضمن همراهی با اصولگرایان معتدل، با صراحت بیشتر نسبت به تایید حقوق شهروندان در تمامی عرصه‌ها و همراهی با جریان اعتدالی در سطوح گوناگون قدم بردارد.

کیانوش‌راد همچنین در خصوص انفعال شورای عالی سیاستگذاری و عدم برگزاری منظم جلسات آن هم گفت: هر انتقاد و اشکالی که به ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری در میان اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد مانع از آن نخواهد بود که شورای عالی را همچنان به عنوان شورایی تاثیرگذار و قابل قبول برای رفع و رجوع درون جریان اصلاحات بدانیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم شورای عالی سیاستگذاری به دلیل نقش تاثیرگذارش، همواره مورد حمله اصولگرایان و برخی از نهادها بصورت خاص قرار گرفته است و این گویای آن است که افراطیون و برخی جریانات به جای عملکرد فراجناحی در همراهی با اصولگرایان فشار بر خاتمی را افزایش می‌دهند از نقش تاثیرگذار وی در کنار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نگران هستند.

این فعالی سیاسی اصلاح طلب افزود: ممکن است در داخل جریان اصلاحات، برخی پیشنهادات و انتقاداتی را به شورای عالی داشته باشند؛ اما تمامی آنها به نقش بی بدیل آقای خاتمی معترف هستند و فشارهای تبلیغاتی موجب از هم پاشیدن این جمع حول محور رییس دولت اصلاحات نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رئیس دولت اصلاحات به زباله دانی تاریخ پیوست

    • بدون نام

      کیانوش با فاضلاب نمیتونید خودتون را تطهیر کنید .اب پاک نیازه که اونم لیاقتش را ندارید

    • بدون نام

      مردم لز اصلاحطلبان بیشتر آسیب دیده اند تا اصول گرایان واقعی .

    • بدون نام

      درد و بلا ی خاتمی بریزد به جان تمام مسعولین جمهوری اسلامی با این مملکت اداره کردنشان خاتمی با نفت بشکه‌ای 6 دلار اقتصادرا جلو برد

    • بدون نام

      درود بر سید محمد خاتمی

    • بدون نام

      مردم احمدی تژاد رو با روحانی مقایسه میکنند.شماها اگه عرضه داشتید کشور حال و روزش اینطوری نبود.

    • بدون نام

      سانسورچی چرا مطلب من را نگذاشتی؟

    • خاتمی ،احمدی نژاد ، روجانی

      اقای خاتمی در توافقات هسته ای که اتفاقا مقام ارشد تیم مذاکره کننده همین اقای روحانی و کمال خرازی بودند چیزی جز پذیرفتن پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس و تعطیلی هسته ای چیزی نیاوردند ، که بعد از کارشکنی طرف غربی و عدم اجرای تعهداتش با دستور رهبری مجددا ucf اصفهان راه اندازی شد ،
      زمان اقای احمدی نژاد خاورمیانه ، نظاره گر قدرت ایران بود ، حزب الله در جنگ غزه پیروز بود و همچنان کنترل اوضاع رو بدست داشت. کشورهای عربی خفه خون گرفته بودند با روی کار امدن دولت شیعه در عراق ، قدرت امریکا درمنطقه کاهش پیدا کرده بود ،
      دولت اقای روحانی کاری جز تعظیم کردن به طرف غربی نداشت ، پذیرفتن برجام بعد از 12 سال مذاکره و صبر ملت و پیشرفتهای خوب هسته ای ، که بازهم با کارشکنی طرف غربی به کاغذ پاره ای تبدیل شد. ان هم از اف ای تی اف شان
      دوستانی که تاریخ رو نمیدونند و فراموش کردن ، هستن کسانی که وطن فروشی رو فراموش نکنند ،
      اصلاحات = کشک.تعظیم به غرب ، وطن فروشی ،
      برادر میرحسین اعتراف میکند اگر اصلاحات میتوانست کاری کند تا الان کرده بود !!!!

    • حمود

      اصلاح طلبی که دنبال رفع مشکلات و دردهای مردم باشه وجود خارجی نداره

    • رضا

      همه چیز در حد حدس و گمان است اما چیزی که ثابت شده و امار و ارقام ی که حکومت بیرون داده نه یک جناح خاصی دولت خاتمی کشور را در یک شرایط نه چندان خوب تحویل گرفت و با شرایطی خوب تحویل دولت بعدی داد در دولت خاتمی فساد در کمترین حد خود بوده نسبت به دول دیگر بجز میرحسین موسوی که زمان جنگ و پاکی بوده رشد اقتصادی در حد بسیار خوبی بوده شرایط بین‌المللی ما و بسیار خوب بوده استقبال ریس جمهور فرانسه از خاتمی نشانه بارزش بود و بسیار خوبی های دیگر خاتمی اگر یک هزارم دیگران اختلاس کرده بود الان در سیاه چال بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج