جاباما
۷۸۳۷۸۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه گزارش داد: خاشقجی وارد دفتر کنسول شد و پس از آن دو نفر از گروه ترور پشت سر او وارد دفتر شدند و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و به اتاقی دیگر بردند.

باشگاه خبرنگاران: روزنامه ینی شفق ترکیه جزئیات نوار صوتی مربوط به قتل خاشقجی را منتشر کرده که درآن امده جمال خاشقجی، روزنامه نگار برجسته عربستانی ساعت یک و پانزده دقیقه بعدازظهر وارد کنسولگری شده و تلفن همراه خود را به نامزدش داده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه گزارش داد: خاشقجی وارد دفتر کنسول شد و پس از آن دو نفر از گروه ترور پشت سر او وارد دفتر شدند و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و به اتاقی دیگر بردند.

الجزیره به نقل از ینی شفق ادامه داد: خاشقجی سعی کرد از خودش دفاع کند، اما گروه ترور به ضرب و جرح او ادامه داد و سپس او را بیهوش کرد.گروه ترور پس از آن بدن او را در اتاق سوم در کنسولگری با اره قطعه قطعه کرده است.

الجزیره مباشر در ادامه افزود: روزنامه ینی شفق اعلام کرد آنچه منتشر می‌کند جزئیات نوار صوتی است که حکایت از ورود خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول دارد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف آل سعود به دست محافظ شخصی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان کشته و سپس جسدش مثله و این موضوع کاملا اثبات شده است.

این روزنامه ادامه داد تیمی که در قتل خاشقجی نقش داشتند پس از دقایقی محل جرم را ترک کردند، اما تیم دومی که وارد محل جرم شده بودند ماموریت شان از بین بردن دلایل و مستندات بود.

ینی شفق نوشت تیم ترور چمدان‌های بزرگی را از بازاری در استانبول خریداری کردند تا جسد قطعه قطعه شده خاشقجی را در آن جای دهند و با خود ببرند.

این روزنامه تاکید کرد یکی از اعضای تیمی که ماموریت داشت مستندات محل جرم را از بین ببرد محمد صلاح الطبیقی، رئیس مرکز پزشکی قانونی بود. اطلاعات ترکیه به مستنداتی که اثبات می‌کند عملیات پاک سازی محل وقوع جرم انجام شده است دست یافته و این موضوع کاملا اثبات شده است.

ینی شفق نوشت العتیبی، سرکنسول عربستان سعودی در استانبول چند روزی است که حال مناسبی ندارد و با لغو همه دیدار‌ها و برنامه هایش در منزل خود به سر می‌برد.

این روزنامه نوشت نیرو‌های امنیتی ترکیه معتقدند بخشی از جسد خاشقجی در باغچه کنسولگری دفن شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید در سازمان ملل کشوری تشکیل شود و دراینجور جنایات وارد شود و مرتکبین آنرا هرکه می‌خواهد باشد بشدت مجازات کنند. دنیای بی صاحب دنیای وحشتناکی است

    • رامین

      خدای من این عربستانی ها چقد آشغالن خدایی من موندم ماها چطور جرأت میکنیم این پیرمرد و پیرزن های بدبخت رو میفرستیم حج پیش اینا

      پاسخ ها

      • محمد احمدی

        مرگ بر آل سعود.وهابی ها کثیف

      • محمد احمدی

        مرگ بر آل سعود.وهابی ها کثیف

    • حمید

      یه ماهه دیگه اینقد پول میریزن تو جیب خبرگذاریا که همه چی یادشون میره

    • بدون نام

      در کل لعنت بر ال سعود
      ولی این قضیه مشکوکه،کدوم احمقی با این نوع نقشه ادم میکشه،خوب میتونستن بیرون راحت ترور کننش،یا مثلا بدزدنش،و خیلی کارای تمیز تر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج