۷۸۳۹۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امارات درصدد جایگزینی ارز دیجیتالی با عرضه سهام

امارات متحده عربی قصد دارد با تسهیل سیاست‌گذاری درباره ارزهای دیجیتالی و سکه مجازی رمزنگاری شده در این کشور، به جذب سرمایه‌های بیش‌تر کمک کند.

خبرگزاری ایسنا: مقامات و قانون‌گذاران در امارات متحده عربی با توجه به روند رو به رشد استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده، تصمیم گرفته‌اند که با ارائه تسهیلات درباره عرضه نخستین سکه دیجیتالی رمزنگاری‌شده در این کشور به جذب سرمایه‌گذاری‌های گسترده و بیش‌تر کمک کنند.

امارات درصدد جایگزینی ارز دیجیتالی با عرضه سهام

منابع خبری حاکی است که مسوولان مربوطه در این کشور قصد دارند نخستین شبکه مجازی رمزپایه امارات را در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی راه‌اندازی کنند تا دولت این کشور بتواند سرمایه‌های کلانی را از سوی شرکت‌ها و استارت‌اپ‌ها به سمت خود جذب کند.

درواقع این بدان معناست که به‌جای روش‌های معمولی، متداول و سنتی عرضه اولیه سهام (IPO) از روش جدید ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده (ICO) برای جذب سرمایه استفاده می‌شود که قرار است درصورت تصویب از سال آینده ۲۰۱۹ میلادی اجرایی شود.

عمر سیف‌الذعبی به‌عنوان یکی از مدیران ناظر بر بازار اوراق بهادار امارات متحده‌ عربی می‌گوید: سازمان نظارت بر دارایی و اوراق بهادار در این کشور به این نتیجه رسیده است تا ICOها را به‌عنوان اوراق بهادار قبول کند و این پروسه قانون‌گذاری قرار است در نیمه نخست سال آینده میلادی نهایی و عملی شود.

بر اساس گزارش رویترز، می‌توان دریافت که با توجه به کاهش بهای نفت و هم‌چنین افزایش حقوق منابع انسانی، ارزش و اعتبار IPOها مثل قبل نیست و به‌همین دلیل شرکت‌های اماراتی به‌دنبال راهی برای افزایش جذب سرمایه در این کشور عربی واقع در منطقه خلیج فارس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج