۷۸۴۰۶۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کنایه زرگران به صنایع خودروسازی

به اعتقاد دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی، صنعت غذا یکی از خصوصی ترین صنایع کشور است که توانسته با وجود عدم بهره‌مندی از امکانات دولتی و امکانات بالقوه به این موفقیت در بازارهای بین‌المللی دست پیدا کند؛ امکاناتی که به وفور در اختیار صنایعی همچون خودروسازی، پتروشیمی و معدن قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: به اعتقاد دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی، صنعت غذا یکی از خصوصی ترین صنایع کشور است که توانسته با وجود عدم بهره‌مندی از امکانات دولتی و امکانات بالقوه به این موفقیت در بازارهای بین‌المللی دست پیدا کند؛ امکاناتی که به وفور در اختیار صنایعی همچون خودروسازی، پتروشیمی و معدن قرار دارد.

کاوه زرگران موفقیت یکی از شرکت های بزرگ لبنی ایران در به دست آوردن رتبه دهم پرفروش ترین برند بستنی در جهان توسط نشریه فوربز را دستاوردی ملی برشمرد و گفت: صنایع غذایی توانسته است با بهره‌گیری از روش‌ها و ماشین آلات روز دنیا نسبت به بخش کشاورزی توسعه بیشتری پیدا کند و به صنعتی مدرن تبدیل شود و علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بازارهای صادراتی را نیز تصاحب کند.

وی با اشاره به ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری بالاتر صادرات صنایع تبدیلی در مقایسه با محصولات خام کشاورزی، برندسازی را یکی از ابزارهای مهم برای توسعه صادرات در بازارهای بین المللی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر کشور سرمایه‌های ملی و شایسته احترام و امتیازات ویژه هستند.

این کارآفرینان توانسته‌اند با سرمایه شخصی خود برای ده ها هزار نفر شغل ایجاد کنند، مالیات و بیمه به دولت پرداخت می‌کنند و نسبت به کسانی که به طور مقطعی در پستی قرار می گیرند برای کشور ماندگارتر و اثربخش تر هستند.

زرگران تصریح کرد: در اقتصادهای بزرگ دنیا به نظرات و آرای کارآفرینان بزرگ اهمیت بیشتری داده می شود و دسترسی آسان تری به مقامات تصمیم گیر کشور دارند، چرا که کارآفرینی که ۳۰۰ میلیون دلار در سال صادرات دارد، اهمیت او برای اقتصاد کشور کمتر از یک وزیر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم

      اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار خیلی ناهمگن و زشت و خناسانه است همه مردم حتی افراد کم سواد ویا بیسواد میدونن باید سراتو از کارخانه بگیرن در بازار ازاد بفروشند.این دو نرخی شد خیلی به ضرر جامعه هست همه رو وسسوسه به احتکار میکنه یعنی خود خودروسازان مردم رو به احتکار دعوت میکنه بابا بخدا خودرو وموبایل و وسایل برقی احتکار کردن نداره همه کشورهای خارجی دست مشتری رو برا فروش این سه قلم کالا میبوسن شرکت ها برا فروش این سه جنس کلی رقابت ایجاد میکنند چرا ایران اینجورییه چرا مردم مثل خوراکی با این وسایل بر خورد میگنن ایییییی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج