۷۸۴۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نوروزی:

کتیرایی دچار مشکل قلبی و تنفسی شده است

رئیس فدراسیون پزشکی درباره آخرین وضعیت بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کاراته گفت: کتیرایی به دلیل مبتلا به بیماری سرطان از امروز دچار مشکل قلبی و تنفسی شده است و از شرایط جسمانی مساعدی برخوردار نیست.

ایسنا: دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی درباره وضعیت بهزاد کتیرایی اظهار کرد: بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کارااته و از مدیران موفق وزارت ورزش و جوانان از اسفند سال گذشته به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردند که به خاطر دردی که در ناحیه دست و ضایعاتی که در ناحیه کمر داشتند و همچنین به خاطر ترکش‌هایی که در دست او وجود داشت فکر کردیم این مشکل به خاطر همین مساله است اما با بررسی‌های صورت‌گرفته و با داروهایی که به وی تزریق شد،

متاسفانه متوجه شدیم که این دردها به علت داروهایی است که برای ضایعات جنگی و همچنین پیوند کلیه استفاده کرده و به سرطان غدد لنفاوی دچار شده است.

کتیرایی دچار مشکل قلبی و تنفسی شده است

وی گفت: کتیرایی در طی این مدت به پنج مرحله شیمی‌درمانی جواب داد اما مرحله ششم را به خاطر ضعف جسمانی نتوانست شیمی‌درمانی را ادامه دهد و امروز صبح دچار مشکل قلبی و تنفسی شد که پس از انجام مراحل احیای قلب و تنفس، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوروزی تصریح کرد: کتیرایی در حال حاضر در آی‌سی‌یوی بیمارستان عرفان به سر می‌برد و با دستگاه نفس می‌کشد. وی از جانبازان جنگ تحمیلی است و علی‌رغم اینکه طی این مدت دچار این بیماری بود تقریبا از یک ماه پیش مشکل وی جدی‌تر شده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: وی یکی از مدیران موفق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی بود و تا یک ماه پیش در صندوق مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به ورزشکاران بود ولی در چند روز اخیر حال وی وخیم شده و شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

من از تمام مردم درخواست می‌کنم برای شفای عاجل او دعا کنند و فکر می‌کنم هیچ ورزشکاری نباشد که اسم وی را به نیکی یاد نکند. او برای همه خاطرات خوبی داشته و امیدوارم دوباره بتواند صحیح و سالم به کار خود در ورزش ادامه دهد.

وی در پایان گفت: با توجه به تماس‌های مکرری که علاقه‌مندان به ورزش برای اطلاع از وضعیت وی با فدراسیون پزشکی ورزشی داشته‌اند ما از همه علاقه‌مندان و مردم خواهش می‌کنیم به بیمارستان مراجعه نکنند چون ایشان در آی‌سی‌یو به سر می‌برد و حضور مردم موجب اخلال در نظم بیمارستان می‌شود. قطعا شرایط وی را از طریق رسانه‌ها به تمام علاقه‌مندان و دوستداران وی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله خوب شن اما با این وضعیت که دکتر تشریح کرد متاسفانه مدت زیادی زنده نخواهند بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج