۷۸۴۳۳۹
۲۱ نظر
۵۰۰۳
۲۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ادبیات «بدِ» استاد به شاگرد سرایت کرد

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه ادبیاتی که «استادش» بارها به کار برده به بازیکنی که ماندگارترین گل تاریخ فوتبال ایران را به ثمر رسانده توهین کرده است.

خبرگزاری مهر: « میک مک درموت مربی تیم ملی در پاسخ به اظهارات حمید استیلی که گفته بود که با هزینه خودم به جام جهانی رفته و منتظر پاسخ فدراسیون برای استفاده از مرکز پک هستیم گفت: به نظر می‌رسد آقای استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است. اگر شما به دنبال استفاده از خرس برای سیرک هستید بهتر است خرس‌هایی که در میانمار جا گذاشته اید را استفاده کنید.»

این اظهار نظر دستیار کارلوس کی روش است. مرد پرتغالی که در طول هفت سال حضورش در ایران بارها از این ادبیات ناشایست و زشت علیه برخی مدیران و مسئولان ورزش و فوتبال کشورمان استفاده کرده است. او حالا «سربازش» را جلو فرستاده تا پاسخ حمید استیلی را بدهد.

مک درموت هم از همان ادبیات «بد» کارلوس کی‌روش استفاده کرده است. ادبیاتی که «توهین» به یک ایرانی در آن موج می زند و فقط از استاد و شاگردِ پرتغالی برمی‌آید که چنین اظهار نظری داشته باشند.

کارشناسان و رسانه‌ها بارها به این ادبیات کی روش و دستیارانش انتقاد وارد کرده اند و خواستار برخورد فدراسیون شده اند، اما ظاهرا رئیس فدراسیون کی روش است و کارمندانش هم تیم تحت مدیریت او. آنها هستند که تعیین می کنند فدراسیون باید با چه ادبیاتی با اهالی فوتبال رفتار کند.

کی روش و دستیارانش چه گلی بر سر این فوتبال زده اند که به خودشان اجازه می دهند به همه توهین کنند؟ کدام موفقیت بزرگ را برای فوتبال ایران رقم زده‌اند که اینچنین وقیحانه به اهالی فوتبال و افتخارات ایران می تازند؟

اگر کی روش و دستیارانش در جام جهانی به لطف مدافع حریف و نقطه پنالتی دروازه حریفان را باز کردند، حمید استیلی ماندگارترین گل تاریخ فوتبال ایران را با ضربه سر وارد دروازه آمریکا کرده است.

اگر کی روش و دستیارانش توانستند در طول هفت سال حضورشان در فوتبال ایران یک بار به طور جدی مردم را شاد و خوشحال کنند، استیلی و یارانش چند بار این شادی را رقم زده اند. هنوز کسی شادی های مردم ایران پس از تساوی برابر استرالیا و صعود به جام جهانی و شادی پس از پیروزی برابر آمریکا را فراموش نکرده است.

اگر عملکرد کی روش و دستیارانش در جام جهانی مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت، حمید استیلی با گلی که به آمریکا زد به طور ویژه مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان بر پیشانی زننده گل قرن به آمریکا بوسه زدند.

چرا کی روش و دستیارانش فکر می کنند برای این فوتبال تخم دو زرده کرده اند. تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی گرفت اما کدام کارشناس منصفی است که بگوید تیم ملی ایران فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت؟ کدام کارشناس منصفی است که دقایق طولانی «زیر توپ» زدن ها در دیدار برابر مراکش، اسپانیا و - البته خیلی کمتر - پرتغال را فراموش کند؟

سرمربی تیم ملی و دستیارانش باید حد و حدود خود را بدانند و پا را از گلیم شان درازتر نکنند. البته آنها مقصر نیستند بلکه مقصر مسئولان فدراسیون هستند که از روز اول جلوی این گستاخی ها به عوامل مختلف خودِ فدراسیون و مدیران و مسئولان را نگرفتند تا کار به اینجا کشید.

مگر حمید استیلی چه گفته است که دستیار کی روش باید اینگونه به او توهین کند؟ مدیر تیم فوتبال امید ایران خواستار استفاده بازیکنان این تیم از امکانات کمپ تیم های ملی شده است. مگر این کمپ فقط برای تیم ملی بزرگسالان و شاگردان کی روش است؟ شاید هم آنها می خواهند همه توجه ها به خودشان باشد و همه موفقیت ها برای آنها رقم بخورد و تیم های رده های ملی بروند در زمین‌های درجه دو سه باشگاه های دیگر تمرین کنند و حذف شوند تا ابزار انتقاد فراهم شود؟

مگر امکانات کمپ تیم های ملی از جیب کی روش و دستیارانش خریداری و تکمیل شده که اجازه نمی دهند بقیه تیم های ملی از آن استفاده کنند؟ چه کسی باید به این همه زیاده خواهی پاسخ بدهد و جلوی آن را بگیرد؟ چه کسی باید به سرمربی تیم ملی و دستیارانش یاد بدهد که «پا» را به اندازه گلیم شان دراز کنند؟

فدراسیون فوتبال پاسخ بدهد که توهین به مسئولان و مدیران و پیشکسوتان ایران تا چه زمانی باید از سوی سرمربی تیم ملی و دستیارانش ادامه داشته باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      خاک تو سر این فدراسیون فوتبال که هر بیشرمی در دوره ایشان از مربیان پرتقالی براحتی شکل میگیره و انگار اینجا ایران نیست ، اف بر تاج و کفاشیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عرضه ترازتاج وجودنداره که نمیتونه.... مربی خاجی ادب کنه

      • بدون نام

        بدبختهایی که خودشونوبه پول کیروش دلال فروختن حامیان کیروش ودسیارای الودشن

    • بدون نام

      خوشم میاد لنگی ها با هم هماهنگ هستن برا مقابله با کیروش وزمین زدن تیم ملی میگم راستی کی رو در نظر گرفتین جای کیروش؟ برانکو یا شاید هم استاد درخشان؟ خدارو شکر مایلی کهن که دیگه خسته شد از بس خودش رو مسخره همه کرد میگم جان شما این حسن روشن هم ببرین تو گروه خودتون یه پفک هم روش میذاریم خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیسیامقابل ظلم وایسادن از وقتی وجودنداشتی تاحالا دکل نورد خخخخخخ
        در ضمن غرور داشته باش وجیرخواریه دلال موازامبیکی نباش!!!

      • sin

        ببند دهن کثیفتو آشغال کیسه کش.لیاقتتون همون دلال موزامبیکیه که بازیکنانتونو از تیمتون جدا کرد.خاک تو سر همتون......

    • بدون نام

      اقای تاج اگر ایرانی هستی و ناسونالیست خیلی سریع میک میمون را اخراج کن

    • بدون نام

      به عنوان یک ایرانی عاشق تیم ملی کشورم هستم نه تیمی که ی شخص بیشعور اشغال عوضی عقده ای مثل کیروش مربیشه

    • بدون نام

      ی عده دلال بیگانه پرست به خاطر پولهای دلالی و کثیف از کیروش دفاع میکنن . انصافا اگر نصف امکانات و اختیاراتی که در اختیار این شخص قرار دادید ، در اختیار یکی از مربیان وطنی میگذاشتید اونم به مدت هشت سال الان قهرمان اسیا بودیم

    • بدون نام

      گویا ایران مستعمره ی کیروش شده خخخخخخخخخ منظورشون از سیرک هم وطن خودشه که استیلی نتونسته خرس ببره اونجا. ما تا الان ندیدیمدشخصی تقاضای استفاده از امکاناتی رو بکنه و توهین جواب باشه.

    • بدون نام

      ایران در مقابل امریکا ایستاد اما در مقابل کیروش نمیتونیم ایستادگی کنیم خخخخخخخخخ حرف و قدرت دستشه و البته اختیار همه چیز

    • بدون نام

      ایران در مقابل امریکا ایستاد اما در مقابل کیروش نمیتونیم ایستادگی کنیم خخخخخخخخخ حرف و قدرت دستشه و البته اختیار همه چیز

    • بدون نام

      بابا از پک استفاده نکنید فردا کیروش و فردوسی پور ووووومیگن نزاشتن کار کنیم که نوی ۸سال هیچ قهرمانی نداشتیم خخخخخخ

    • بدون نام

      اینهمه خارجی توی ایران کار کردن همه با شخصیت باتربیت و بافرهنگ غنی بودن تعجب میکنم این کیروش و موت موت از کجا اومدن که نه شخصیت و نه فرهنگ و نه تربیت خانوادگی درستی ندارن انگار از عقده خونه اومدن

    • بدون نام

      بله آب که سربالیی بره قورباغه ابو عطا میخونه

    • رام

      آقا درصدی که از قرارداد کی روش نصیب تاج و ساکت و کفاشیان و ترابیان میشه دهن اینا رو سرویس کرده و از ترس برملا شدن جیکشون هم در نمیاد خودتون خوب میدونین که با یه حقوق معمولی نمیتوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها همشون دلال هستن از کیروش لعنتی تا بقیه دستیارانش همین میک درموت مگه تو استقلال چیکار کرد مگه اخراج نشد مگه نگفتن بخاطر تمرینات اشتباه این درموت بازیکنای استقلال توان راه رفتن عادی رو نداشتن

    • بدون نام

      مقصر اصلی فردوسی پور که با حمایت همه جانبش از طریق فشار رسانه ایش بر تاج باعث شده کیروش اخراج نکنن که حتی یه دستیار بی ارزش به پیش کسوت ما توهین کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حرفا واسه مک نبوده اینا حرفای کیروش واسه خراب کردن کرانچار چون دوست نداره مربی خارجی محبوب بشه تو ایران میترسه کرانچارم مثل برانکو ازش محبوبتر بشه

    • بدون نام

      مرتیکه اجنبی

    • بدون نام

      چ ربطی به کیروش دارههه
      حالا اون یه چیزی گفته
      یجوری میگید چه گلی به سر ملت زده کاش درباره همه اینجوری اعتراض میکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج