۷۸۴۳۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲۰۱۸ سال سیاه ژرمن‌ها و تونی کروس

تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۸ نتایج ضعیفی کسب کرده است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان شنبه شب در لیگ ملت‌های اروپا با سه گل مغلوب هلند شد. ژرمن‌ها پس از یک جام جهانی تلخ و شکست مقابل مکزیک و کره جنوبی نتوانستند سر خود را بالا بگیرند.

آلمان یواخیم لوو سال سختی را سپری کرده است. پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نظر می‌رسید آلمان با تیم قهرمان جام ۲۰۱۴ برزیل فاصله دارد. شکست ۲ بر یک مقابل اتریش که از سال ۱۹۸۶ رخ نداده بود یک هشدار به حساب می‌آمد. این تیم دیشب از هلند سه گل دریافت کرد تا سنگین‌ترین شکست خود را مقابل نارنجی پوشان تجربه کند. آلمان از یکم مارس ۲۰۰۶ که ۴ بر یک مغلوب ایتالیا شده بود شکست با سه گل یا بیشتر را تجربه نکرده بود.

آلمان در سال جاری از ۱۰ بازی خود تنها توانسته است سه دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. این بردها برابر عربستان (۲ بر یک) و پرو (۲ بر یک) در بازی‌های دوستانه به دست آمد و این تیم در جام جهانی توانست با نتیجه‌ مشابه سوئد را شکست دهد. ژرمن‌ها مقابل اسپانیا و فرانسه به ترتیب یک بر یک و صفر بر صفر مساوی کردند. همچنین مقابل برزیل، اتریش، هلند در بازی‌های دوستانه شکست خوردند. آنها در جام جهانی با یک گل مغلوب مکزیک شدند و مقابل کره جنوبی ۲ بر صفر شکست خوردند.

این نتایج باعث سقوط ژرمن‌ها در رنکینگ فیفا شده است. آنها به رتبه دوازدهم سقوط کردند، در حالی که تقریبا همیشه در میان چهار تیم برتر رنکینگ حضور داشتند.

بدشانس‌ترین بازیکن ژرمن‌ها تونی کروس بوده است. هافبک آلمانی که یک بازیکن قابل اعتماد و سطح بالایی محسوب می‌شود بدترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را می‌گذارند. از شکست سه بر صفر رئال مادرید برابر سویا در سانچس پیسخوان تا باخت دیشب ژرمن‌ها این بازیکن پنج بازی پیاپی است که رنگ پیروزی را ندیده است. همچنین تیم‌هایش بیش از هفت ساعت است که گلزنی نکرده‌اند.

مادرید مقابل سویا، اتلتیکو مادرید، زسکا مسکو و آلاوس نتوانست گلزنی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج