۷۸۴۴۳۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

گربه سیاه رضاییان از پرسپولیس تا تیم ملی

صادق محرمی در اولین حضورش در فوتبال اروپا اکنون این شانس را دارد تا با دنبال کردن مسیری که طی این سه سال پیموده به پیراهن تیم ملی نیز دست یابد.

ورزش سه: وقتی از ملوان راهی پرسپولیس شده بود کمتر کسی می‌توانست با توجه به حضور حسین ماهینی و امیدواری برای ادامه همکاری رامین رضاییان دل به درخشش او ببندد. رضاییان اما راهی ترکیه شده بود و نقل و انتقالات نیز طبق انتظار برانکو پیش نرفته بود تا ماهینی نیز با قابلیت بازی در پست‌های دیگر شانس را برای صادق محرمی و حضور در ترکیب مهیا کند.

با بازگشت رامین رضاییان اما شرایط برای این بازیکن جوان و کم تجربه سخت‌تر شد؛ خصوصا اینکه در چند بازی ابتدایی با نیمکت‌نشینی و عدم اعتمادبنفس همه را ناامید کرده بود.

برانکو اما یکبار دیگر جادو کرده و بعد از اینکه از محسن مسلمان به عنوان یک بازیکن تمام شده یک مدعی و ستاره ساخت، اینبار بازیکن جوان تیمش را از نظر ذهنی و بدنی در قامت مدعی اول سمت راست دفاعی معرفی کرد. جایی که ماهینی تغییر پست داد و رضاییان نیز با تمام محبوبیت و کیفیت فنی‌اش مجبور به پذیرش نیمکت نشینی و در ادامه جدایی از این تیم شد.

رضاییان راهی فوتبال اروپا شد تا اینبار در تیم ملی بی‌رقیب باشد و همینطور هم شد و در جام جهانی روسیه سه حضور فیکس را به نام خود کرد و نظرها نیز تا حدود زیادی به او مثبت شد اما بار دیگر یک انتخاب اشتباه باعث شد تا او هم برچسب لژیونر و هم حضور در لیست تیم ملی را در شرایط فعلی از دست بدهد.

محرمی با اولین تجربه حضورش در فوتبال اروپا اکنون به تیم ملی نیز دعوت شده و کارلوس کی‌روش ترجیح داده با توجه به حضور فعال او در ترکیب دیناموزاگرب شانس را به این مدافع جوان و جاه‌طلب بدهد. گربه سیاه رامین رضاییان طی سه سال اخیر با تلاش و تکیه بر روحیه حرفه‌ای گری و تمکین از سرمربی در مسیر دستیابی به پیراهن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرار دارد و باید دید قادر به عبور از این مرحله نیز خواهد بود یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      اگ ووریا نباشه

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خودت داری میگی تاج رفیق

      • پرسپولیس (عشق)

        وریاکیکویی چند.بازیکن تو بهترین تیم نایب قهرمان جهان بازی میکنه بعد این بابا میگه پریا

    • بدون نام

      رامین رضاییان تو بازیهای جام جهانی از جون مایه گذاشت هیچوقت دفاع جانانه اش و اینکه بدنش و سپر ضربات متعدد مهاجم اسپانیا کرد فراموش نمیکنم تیترتون اصلا اخلاقی نیست

    • بی نام

      وریا استک محرمی هم نیست

    • بدون نام

      خدا وکیلی این همه تو مقدماتی جام جهانی پاس گل داد تو جام جهانی هم که دفاع راست منتخب گروه شد باز چرا دعوتش نمیکنن........ الله اعلم

    • بدون نام

      من نمیدونم کدوم چشمها رو خیره کرد رضاییان؟ با اون گلی که یه خودمون زد؟ بس کن بابا این دلقک بازیها رو پول میگیرید من رو هم تبدیل به مسی میکنید

    • بدون نام

      كاش بياد خيلييي خوبهه

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      کامنت لنگیو بخونید. محرمی تو تیم نایب قهرمان جهانه؟ چ ربطی داشت؟ کدوم بازیککنای کرواسی تو لیگ خودشون بازی میکنن؟ لنگیای مسخره. درجواب اون لنگی مسخره هم ک گفته بود ووریا استک محرمی هم نمیشه باید بگم ک آره از سوابقشون پیداس و باید کارشناسا بگن کدوم بهتره‌ دلقکای خنده دارلنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج