جاباما
۷۸۴۶۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دفاع تمام قد لژیونر پرسپولیسی از تیم ملی

صادق محرمی بر این باور است که توقعات از تیم ملی بالا رفته است.

خبرآنلاین: صادق محرمی از جمله بازیکنانی است که به تازگی از سوی کارلوس کی‌روش در لیست ایران قرار گرفته است. وقتی او در پرسپولیس این تجربه را به دست نیاورد اما با حضور در لیگ کرواسی در اروپا، توانست نام خود را به لیست ایران تحمیل کند. حالا صادق جزو بازیکنانی است که حتی شانس دارد برای تیم ملی بازی کند. عملکرد او در تمرینات هم معمولا خوب است و بی شک یک رقیب خیلی سرسخت برای رامین رضائیان و وریا غفوری به حساب می‌آید.

صادق در این باره می گوید: «افتخاری بزرگی است که در تیم ملی حضور دارم. نمی خواهم این شانس را به سادگی از دست بدهم. امیدوارم اینقدر خوب باشم که حضورم در تیم ملی تداوم داشته باشد.»

او درباره رقابت در جناح راست تیم ملی هم می گوید: «نه فقط در این پست که ما در همه پست ها رقابت داریم و این یکی از مزیت هایی است که میتواند باعث پیشرفت شود.»

حالا توقعات از تیم ملی بالا رفته است. بعضی از کارشناس ها هم این توقعات را از تیم ملی بالا برده اند. وقتی از صادق در این باره سوال می کنید جواب می دهد: «با توجه به عملکردی که ایران در جام جهانی داشت توقعات از تیم ملی بالا رفته ولی آیا کره و عربستان و ژاپن و استرالیا هم در جام جهانی بد بازی کردند؟

این تیم ها هم خوب بودند و تنها تیم خوب آسیا ایران نبود. از طرفی بحث جام جهانی با جام ملت ها فرق دارد و به نظرم این بازی ها هم سختی خودش را دارد. ما شانس گرفتن مدال را در آسیا داریم و باید برای همین از اول مسابقات با قدرت بازی کنیم. مثلا ما شنیده ایم که می گویند مرحله گروهی برای ایران خیلی ساده است.

به نظر من اینطور نیست. دیگر تیم آسانی در آسیا وجود ندارد. همه تیم ها قدرتمند شده اند. ما هم باید بهترین تدارک را ببینیم و با قدرت بیشتری به مسابقات برویم. نه ما که هیچ تیمی از الان در آسیا از پیش برنده نیست. شما دیده اید که بارها تیم های کوچک مقابل تیم های بزرگ ایستاده اند.»

آیا توقعات خیلی بالاست؟ این سوال است که صادق در جوابش می گوید: «بله توقعات که بالا رفته است. این هم کار ما را سخت می کند.شما شک نکنید اگر برنامه هایی که کی روش بخواهد پیاده شود، در آن صورت تیم ملی می تواند نتایج خوبی بگیرد ولی در غیر اینصورت شانس ما برای موفقیت کمتر خواهد بود. تیم های آسیایی همه با تدارک کامل می آیند. رقبای همیشگی ما تا همین حالا سه بازی دوستانه کرده اند در حال که ما یک بازی داشته ایم.»

اما بازیکنان در مقابل این توقعات بالا، خواسته ای دارند؟ صادق توضیح می دهد: «هنوز زمان تا جام ملت ها داریم. مردم بیایند و حمایت کنند. برای همین بازی سه شنبه به آزادی بیایند و ورزشگاه را پر کنند. ما امید زیادی به هواداران داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم میلی تاج و گیروش تحریم است به دلالتون بگید واستون تماشاگرهم بیاره.

    • بدون نام

      خبر عنلاین باباشون دلال موزابیکیه و در این مورد شکی نیست

    • بدون نام

      برانکوصادق محرمی روترجیح دادبه رضاییان واینقدبهش حمله شد اونوقت این صادق محرمی پست بیشرف بی غیرت نه تنهاتواین شرایط تیموترک کرد ازاون ورم به عشق کیروش مرتب پارس میکنه
      یارب روا مدار که گدامعتبرشود.....

    • ایرانی.

      لژیونرپرسپولیسی؟ کسیکه تواوج کمبودبازیکن وبانامردی تیمشورهاکرده هیچوقت پرسپولیسی نبوده ونیست ونخواهدبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج