۷۸۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عامل بمب‌گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت

بری در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص جزئیات بمب‌گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت پرسیده بود، اظهار داشت: این انفجار بدون استثناء توسط همه طوایف و فرقه‌ها و البته آحاد مردم محکوم شد. رئیس مجلس لبنان عامل این عملیات تروریستی را القاعده معرفی کرد و اظهار داشت: دو نفر از عوامل این حادثه دستگیر شدند که یکی از آنها تابعیت لبنانی و دیگری تابعیت فلسطینی دارد.

خبرگزاری فارس: نبیه بری رئیس مجلس لبنان پس از دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در یک نشست مشترک خبری با همتای ایرانی خود، گفت: از طرف خود و به نمایندگی از پارلمان لبنان مراتب تشکر از آقای لاریجانی رئیس مجلس ایران را به پاس دعوت از ما برای حضور در تهران اعلام می‌کنم.

وی به دیدار صبح امروز خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز فرصتی دست یافت که با رهبری ملاقات پرباری داشته باشیم.

بری، به دیدار خود با رئیس مجلس ایران هم اشاره کرد و در همین زمینه گفت: همانطوری که آقای لاریجانی گفت در این ملاقات درباره تمامی مسائل از جمله مسائل حساس منطقه و مسائل دو کشور به ویژه همکاری‌های پارلمانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه در دیدار با آقای لاریجانی درباره مسائل سیاسی روز منطقه بحث و تبادل نظر کردیم، تصریح کرد: در این ملاقات‌ها فرصتی شد تا حادثه دردناک و اسفبار انفجار اخیر سفارت ایران در بیروت را تسلیت بگویم.

رئیس مجلس لبنان با ابراز تسلیت به ملت و مقام معظم رهبری به دلیل به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه تروریستی بمب‌گذاری سفارت ایران در بیروت با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کرد.

بری، در ادامه این نشست خبری با اشاره به حضور خود در ایران اظهار داشت: در ملاقات‌های صورت گرفته که در سفر به ایران در خصوص توافقات بزرگ عصر و روزگار ما مانند مسائل هسته‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با صبر و حوصله و با تدبیر و شجاعت توانست به این موفقیت بزرگ دست یابد. حل این مسئله می‌تواند بسیاری از مسائل را حل و فصل کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در دیدارهای خود با سایر مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره کاربرد صبر و حوصله در مواجهه با مسائل منطقه‌ای مانند پرونده سوریه و ارتباط ایران با سایر کشورهای عربی صحبت خواهم کرد.

بری در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص جزئیات بمب‌گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت پرسیده بود، اظهار داشت: این انفجار بدون استثناء توسط همه طوایف و فرقه‌ها و البته آحاد مردم محکوم شد.

رئیس مجلس لبنان عامل این عملیات تروریستی را القاعده معرفی کرد و اظهار داشت: دو نفر از عوامل این حادثه دستگیر شدند که یکی از آنها تابعیت لبنانی و دیگری تابعیت فلسطینی دارد.

بری در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص روابط ایران با کشورهای عربی و همچنین توافقات هسته‌ای ‌جمهوری اسلامی ایران به گفتن این جمله بسنده کرد که من همان پاسخ آقای لاریجانی را به عنوان وکیل دادگستری تکرار می‌کنم.

به گزارش فارس، علی لاریجانی پیش از نبیه بری درباره روابط ایران و لبنان گفته بود: نگاه ایران و لبنان در حل مسائل منطقه‌ای به یکدیگر نزدیک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      عوامل بمب گذاری در سفارت ایران :یکی از آنها تابعیت لبنانی و دیگری تابعیت فلسطینی دارد.!!!!!!!!!!!!!!!!! قابل تامل نیست ؟؟؟؟؟؟؟ طبیعتا باید یکیشون امریکایی می بود و دیگری اسرائیلی ! اینطور نیست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج