۷۸۴۹۴۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حرص تیام سر امید خالی شد

هواداران استقلال با وجود عملکردی که امید ابراهیمی در دوران حضور در استقلال داشت، بعد از جدایی‌اش بار‌ها و بار‌ها به پیج او حمله کرده و الفاظ تند و توهین‌آمیزی برایش نوشته اند.

خبر ورزشی: امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال صبح دیروز، وقتی سری به پیجش در اینستاگرام زد، با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد. تعداد زیادی از هواداران استقلال که ظاهراً در فضای مجازی منتظر سوژه برای حمله هستند، صبح دیروز به پیج امید ابراهیمی حمله کردند و آن‌طور که نزدیکان او می‌گویند بالای ۲۰۰، ۳۰۰ پیام توهین‌آمیز در دایرکت او دیده می‌شد.

ابراهیمی که جا خورده بود، آن‌ها را باز کرد و متوجه شد هواداران به او فحش داده‌اند، چون تصور می‌کردند در تابستان و پیش از انتقال به باشگاه الاهلی، از این باشگاه دلار خواسته بود! امید از استقلال رفت، چون از باشگاه الاهلی پیشنهاد داشت. این باشگاه هم به دلار پول می‌داد، در حالی که امید تصور می‌کرد اگر در استقلال می‌ماند نه تنها ضرر می‌کرد بلکه آخر سر هم پولش را تمام و کمال نمی‌گرفت.

حرص تیام سر امید خالی شد

کل ماجرا در واقع یک سوء تفاهم بود. روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها به اشتباه از قول فتحی نوشته بود که امید ابراهیمی برای ماندن در استقلال یک میلیون دلار درخواست کرده بود. سرپرست باشگاه این حرف را درباره مامه تیام زد و تأکید کرد او یک میلیون دلار می‌خواهد، اما خبرگزاری مذکور به اشتباه نوشته بود امید این پول را درخواست کرده است.

همین مسئله باعث شد خیلی زود در فضای مجازی هجمه بزرگی علیه این بازیکن راه بیفتد. چند سایت دیگر هم نوشتند امید یک میلیون دلار از استقلال پول می‌خواسته و خلاصه هواداران همیشه در میدان حاضر هم، منتظر چنین بهانه‌هایی. دیروز این حمله به پیج امید صورت گرفت و او خودش شوکه شده بود که ماجرا چیست.

امید در اردوی تیم ملی می‌گفت: «نمی‌دانم چرا باید به من فحش بدهند، هیچ وقت به دلار از استقلال پول نخواستم...» ماجرای جدایی امید ابراهیمی و استقلال بی‌ربط به رفتار‌های توفیقی معاون ورزشی سابق باشگاه نبود. او یک بار در مصاحبه‌ای گفت: «یکی از مشکلات همیشگی ما در استقلال این است که بازیکنان مدام می‌گویند ما می‌خواهیم تمدید کنیم.

همین الان امید ابراهیمی و وریا غفوری اصرار دارند قراردادشان تمدید شود.» این اظهارات در شرایطی که توفیقی حتی برای تمدید قرارداد به امید زنگ نزده بود باعث شد تا او برای جدایی از استقلال مصمم‌تر از هر زمان دیگری شود.

البته ابراهیمی هم حاضر نبود به اندازه سال‌های گذشته پول بگیرد چرا که تأکید داشت هر سال نصف قرارداد بسته شده را از استقلال می‌گیرد. همین حالا او از باشگاه طلب دارد ولی هنوز اقدامی در این زمینه نکرده است.

در هر صورت هواداران استقلال با وجود عملکردی که امید در دوران حضور در استقلال داشت، بعد از جدایی‌اش بار‌ها و بار‌ها به پیج او حمله کرده و الفاظ تند و توهین‌آمیزی برایش نوشته اند. با این وجود رفتار دیروز هواداران با توجه به اینکه امید سرش به کارش بوده و کاری نکرده بود، او را شدیداً شوکه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدجون من ازشماازطرف همه عذر میخواهم موفق باشی فرمانده

    • مسعود

      کلا در مکتب این کیسه کشا بجز توهین و فحاشی چیزی پیدانمیشه!

    • فردوسی

      هوادار بی فرهنگ کاج همینه دیگه ولی اشکال نداره عوضش وقتی کاوه رفت بهش فحش ندادن خخخخ هههه

    • محمود

      کلا ملت عقده ای هستیم منتظر سوژه ایم که قضاوت بکنیم و فحش بدیم ، حالم دیگه بهم میخوره

    • بدون نام

      بخاطر یه کاکاسیاه بوگندو چه اتفاقاتی میفته.

    • بدون نام

      دروغ میکید که فرمانده را با طرفداران استقلال درگیر کنید

    • بدون نام

      هوادار محترم شما که دوست دارید بازیکن بماند کمک به باشگاه بکن و توقعات را پایین بیار. آخه چرا توهین و بی ادبی. خدایی خجالت نمی کشید!؟؟!! همین خود شما اگر یه جوراب پاره داشته باشید به کسی میدید که هزار تومن بیشتر بخره! مگه آقای ابراهیمی نباید اینطور فک کنه؟ خدایی خیلی بی انصافید! بابا اونم باید به فکر آینده اش باشه. مگه شما الان فکر آینده تون نیستید!؟
      کجای ورزش کشورمون درست کار میکنه که حق پرداختی بازیکنان درست کار کنه. برید یه پیگیری کنید ببینید بازیکنانی که الان در بین ما نیستند چقدر از باشگاه طلب دارن!؟ تازه با اون قراردادهای پایین! من میخوام بدونم شما مفت و مجانی و یا با حداقل دست مزد در حالی که پیشنهاد چند صد برابر داشته باشید کار هم واسه خودتون یا اقوام نزدیک باشه بازم کار خودتون رو انجام میدید یا کار پیشنهادی؟ بابا یه کم منطق داشته باشید! فحش و توهین که نشد راه چاره! اینجور که کار میکنید باعث میشه که دیگه هیچ بازیکنی حتی از روی عشق و علاقه روی خوش برای بازی در تیم محبوبش نشون نده. هوادار اونه که بازیکن رقیبش رو برا یه قیچی برگردون ایستاده تشویق میکنه! هوادار اونه که لحظات شادی رو که بازیکن براش ساخته یادش نمیره و موقع تعویض و یا ترک باشگاه ایستاده تشویقش میکنه و براش در تیم جدیدش آرزوی موفقیت میکنه! خدایا کمی تفکر!

    • بدون نام

      حقش بود در بدترین موقه تنامون گذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فش حق هیچکس نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج