۷۸۵۴۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا کین بهترین گزینه جانشینی رونالدو است؟

هری کین، ستاره انگلیس در بازی شب گذشته برابر اسپانیا بود. او گلزنی نکرد اما نقشی انکار نشدنی در برتری ۲-۳ سه شیرها داشت.

ورزش سه: به نقل از آاس، پس از جدایی رونالدو از رئال، تنها ماریانو بود که به عنوان مهاجم به رئال اضافه شد و حتی پیراهن شماره هفت را نیز به تن کرد اما با گذشت ۸ هفته از لالیگا ثابت شده است که رئال برای پر کردن جای خالی رونالدو چه کار دشواری پیش رو دارد و نه ماریانو، نه بیل و نه بنزما قدرت به ثمررساندن ۵۰ گل در طول یک فصل را ندارند.

رئالی ها البته در تابستان برای جذب لواندوفسکی، هری کین و ایکاردی تلاش هایی داشتند که بی ثمر ماند.

چرا کین بهترین گزینه جانشینی رونالدو است؟

نگاهی به شماره 9 های برجسته حال حاضر دنیا نشان می دهد که باید آنها را به دو دسته تقسیم کرد. سوارز، لواندوفسکی، کاوانی و کاستا در دوران افت خود به سر می برند و با افزایش سن به نظر می رسد که دیگر نباید از آنها انتظاراتی مثل گذشته داشت.

در سوی دیگر، روملو لوکاکو با 25 سال سن، فیرمینو با 27، ایکاردی با 24، اینیسنیه با 27 و آگوئرو با 30 سال سن همچنان به درخشش ادامه می دهند و البته بالاتر از همه اینها هری کین قرار دارد که هم به سبب سن پایین تر و هم کیفیت قابل توجه چه در گلزنی و گلسازی، می تواند مهره ای کاملا مناسب برای رئال باشد.

چرا کین بهترین گزینه جانشینی رونالدو است؟

او سال ۲۰۱۷ بالاتر از مسی، بهترین گلزن دنیا در طول یک سال میلادی شد و هرچند فصل جاری را خوب شروع نکرده و در ۱۳ بازی تنها شش گل به ثمر رسانده اما در دو بازی اخیر برابر بارسا و تیم ملی اسپانیا ثابت کرد که چه مهاجم ارزشمندی است. او یکی از دو گل تاتنهام را به بارسلونا زد و شب گذشته نیز در برتری ۲-۳ انگلیس برابر اسپانیا، نقش به سزایی داشت.

کین یک کابوس دائمی برای ناچو و راموس، دو مدافع میانی لاروخا بود. او در بازی بارسا و تاتنهام نیز بارها پیکه و لانگله را آزار داد.

در انگلیس می گویند که رقم جدایی او ۲۰۰ میلیون یورو است؛ رقمی که به نظر می رسد رئال باید برای جبران خلا رونالدو، تن به پرداخت آن بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج