۷۸۵۵۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

چرا مالکان آپارتمان‌های نوساز، قصد فروش ندارند؟

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند بخش زیادی از مالکان واحدهای نوساز از آنجا که گمان می‌کنند روندرشد قیمت در بازار ادامه‌دار خواهد بود تمایل چندانی به عرضه فایل خود برای فروش ندارند.

دنیای اقتصاد نوشت: مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند بخش زیادی از مالکان واحدهای نوساز از آنجا که گمان می‌کنند روندرشد قیمت در بازار ادامه‌دار خواهد بود تمایل چندانی به عرضه فایل خود برای فروش ندارند.

از این رو یا فعلا برای فروش فایل‌های خود دست نگه داشته‌اند یا آنکه معمولا قیمت‌های پیشنهادی خود را به قدری بالا و متفاوت از قیمت میانگین منطقه ارائه کرده‌اند که عملا خود مانعی برای فروش واحد مسکونی محسوب می‌شود.

مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند ارائه قیمت‌های پیشنهادی بسیار بالا برای واحدهای نوساز در حالی است که هم‌اکنون بخش‌ زیادی از متقاضیان باقی مانده برای خرید مسکن در بازار، خانه‌اولی‌هایی هستند که عموما قدرت خرید و بودجه اندکی برای خرید دارند. به این ترتیب خرید واحدهای نوساز یا با عمربنای پایین برای آنها دور از دسترس می‌شود و در مقابل ناگزیر به خرید واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی خورد تو سر قیمت، التماس میکنن!

    • بدون نام

      بیخود بازار گرمی نکنید
      قصد فروش دارند ولی هیچ مشتری وجود ندارد
      تمام این مالکین ورشکسته و نابود و مضمحل خواهد شد
      تمام صاحبخانه ها نابود هستند
      بازار مسکن نابود است
      با تحریم های آمریکا نابودتر و منهدم تر و ورشکسته تر هم خواهید شد

    • بدون نام

      مالکان خانه هایی که فعلا قصد فروش ندارند و الکی همش قیمتهای خیلی حبابی و نجومی پیشنهاد میدهند تا کسی نتواند بخرد، در نهایت سرشان به تیزی سنگ خواهد خورد که دیگر دیر شده و پشیمانی سودی ندارد، زیرا دیگر مستاجران در صورت نبود توان خرید و اجاره، به حاشیه ها و شهرستانها کوچ کرده و در انجا اقدام به خرید یا اجاره کردند که دیگر امکان بازگشتی وجود ندارد و در انجاست که رکود بسیار بسیار سنگینی، شدیتر از رکودهای قبلی بر بازار مسکن حاکم خواهد شد که دودش به چشم فروشندگان متوهم خواهد رفت که خیلی ضرر خواهند کرد.

    • بدون نام

      فروشنده هیچ وقت ضرر نمی کنه چرا نمیخواید بفهمید

    • بدون نام

      قیمتهای حبابی مسکن خارج از توان خرید مستاجران در نهایت باید کاهش یابد و متناسب با توان خرید مستاجران گردد و این نیست که فروشندگان توهمی گردند و خوششان بیاید و ماه به ماه بخواهند قیمت را یکطرفه بالا ببرند و حبابی تر کنند، در نتیجه هر چه قیمت حبابی بیشتر گردد، باید قیمت حبابی ان بیشتر کاهش یابد تا به قیمت پیشنهادی مستاجران که توان خرید انان است برسد، در غیر این صورت مستاجران نخواهند خرید و برای همیشه به حاشیه ها و شهرستانها خواهند رفت و در انجا خواهند خرید یا اجاره کرد که در اخر بیشترین ضرر را فروشندگان متوهم قیمت حبابی، خواهند کرد که دیگر خریداری نمانده و اینبار گرفتار رکود چندین ساله، بسیار شدیدتر از سالهای قبل خواهند شد، و ........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حباب خخخخخخ عمو تورم 300 درصدی میدونی یعنی چی

    • بدون نام

      ثبات که نباشه همه بلاتکلیفند و این بی ثباتی کار خود دولت است الان اگه بگن دلار سی تومن هیچ کس تعجب نمیکنه پس بی ثباتی بکار دولت میاد در شرایط فعلی همه کار برای کسری بودجشون میکنن گور پدر مردم و کارگر فوقش برای ظاهر سازی صد تومن سبد کالا به عده ای میدن

    • بدون نام

      تا جایی که من میدونم بازار مسکن و ماشین به کل خوابیده و دلال ها تو فروش واحدهاشون گیر کردن! یک موجی از پارسال ایجاد شد که تا 20 روز دیگه این موج کلا میخوابه و همه چی میره تو رکود خیلی عمیق!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای پولدارها رکود در کار نیست .زالو صفتها خون مردم را می مکند فعاا سختی برای ولینعمتان است .

    • ب

      آخه چرا اینقدر حرص و طمع دارن مردم ما؟ اینایی که چند تا واحد مسکونی دارن و هنوزم حرص میزنن میخوان ببرن توی گور؟

    • بدون نام

      به درک که نمی خردند. چه جور وضع مسکن وخانه را در مملکت کردن انحصار یک عده افراد خاص وار خدا بیخبر .بابا این روشها ازکجا داره می یاد .ابنها چه برنامه ای است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج