۷۸۵۵۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کابوس جام جهانی تکرار می‌شود؟

هنوز تأثیر ناکامی سه ماه پیش تیم ملی اسپانیا در جام جهانی بر عملکرد این تیم و بازیکنان آن باقی‌مانده است.

خبرورزشی: بعد از باخت به انگلیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین، اسپانیای لوئیس انریکه و هواداران این تیم، با این واقعیت رو به رو شدند که هنوز تأثیر ناکامی سه ماه پیش تیم ملی اسپانیا در جام جهانی بر عملکرد این تیم و بازیکنان آن باقی‌مانده است.

با وجود زدن گل‌های زیاد و ارائه نمایش‌های خوب در چند ماه اخیر، تیم ملی اسپانیا حالا با شکست مقابل انگلیس یک گام به عقب برداشته و تردید‌ها در این مورد شروع شده که آیا دوباره قرار است کابوس جام جهانی تکرار شود؟

البته واکنش نیمه دوم تیم در مصاف با انگلیس و به ویژه گلی که پاکو آلکاسر زد و نتیجه را بعد از نیمه اول کابوس‌وار، ۳ بر یک کرد، این امید را نزد لاروخا زنده کرد قرار است معجزه‌ای در ورزشگاه خانگی رئال بتیس رخ دهد و شاید یک کامبک رؤیایی رقم بخورد، اما معجزه‌ای در کار نبود و اسپانیا شکست خورد و ناکامی راه نیافتن به جمع چهار تیم پایانی لیگ ملت‌ها یک ناامیدی بزرگ را برای فوتبال‌دوستان این کشور رقم زد.

خود لوئیس انریکه اعتراف کرد که نمایش نیمه اول اسپانیا حتی نزدیک به عملکرد تیم ملی یک کشور هم نبود و پاس‌های نادرست و پرس کردن ضعیف را عامل جلو افتادن ۳ بر صفر انگلیس خواند. در زمینه مالکیت توپ و بازی رو به جلو هم اسپانیا بسیار ضعیف بود و این مورد بیشتر به عملکرد سرخیو بوسکتس برمی‌گشت که به هیچ عنوان در سطح خودش نبود و این شاید ضعیف‌ترین بازی او در پیراهن تیم ملی اسپانیا بود.

اسپانیا زمانی به خودش آمد و حریف را به دردسر انداخت که تقریباً باختش قطعی شده بود و وقت چندانی برای جبران سه گل خورده نداشت. اینکه بابت نمایش فاجعه‌بار در نیمه اول یک بازیکن را مقصر اصلی بدانیم، کار سختی است، اما می‌شد گفت: بازیکنانی مثل بوسکتس، سائول، ناچو و سرخیو راموس همگی دور از حالت ایده‌آل خود بودند و به مثلث هجومی انگلیس فرصت‌های گلزنی مناسبی دادند.

هیچ‌کس در اسپانیا خوب نبود، از جمله خود لوئیس انریکه که باید سزار اسپیلیکوئتا را در سمت راست خط دفاعی به کار می‌گرفت تا مقابل ضد‌حمله‌های سرعتی انگلیس بایستد. بعد از اینکه چند روز پیش، اسپانیا مقابل ولز به پیروزی رسید تعریف و تمجید‌های زیادی از این تیم شد، اما مقابل انگلیس آن‌ها دوباره تبدیل به یک تیم معمولی شدند که نه برابر سرعت انگلیس مقاومت می‌کردند نه مقابل دقت هری کین که با بازی کلاس جهانی خود به مهاجمان اسپانیا آموزش داد چگونه می‌توان حتی بدون گل زدن هم یک مهاجم بزرگ بود.

واکنش نیمه دوم تا حدی اعتبار اسپانیا را حفظ و ثابت کرد لاروخا دست‌کم هنوز می‌داند چطور باید فوتبال بازی کند هرچند لوئیس انریکه در نهایت باید نگران این عملکرد تیم خود باشد. انگلیس با پنج حمله مؤثر توانست اسپانیا را در زمین خودش ناکام بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج