۷۸۵۷۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روزهای سیاه فوتبال آلمان ادامه دارد

 روزهای بد آلمان بعد از جام جهانی نیز دست از سر مانشافت برنمی‌دارد.

وبسایت نود: به نقل از گل، بعد از یک جام جهانی فاجعه بار، تیم ملی آلمان هنوز هم قصد بازگشت به روزهای درخشان گذشته را ندارد و شروعی ضعیف در رقابت های تازه تاسیس لیگ ملت های اروپا داشته است.

حالا با اطمینان می‌توان گفت سال ۲۰۱۸ بدترین سال تاریخ تیم ملی آلمان-حداقل از نظر تعداد شکست ها در یک سال تقویمی-بوده است.

شکست ۲-۱ شب گذشته آلمان در مقابل فرانسه ششمین شکست تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۸ بوده است. مانشافت در هیچ سالی از تاریخ پرافتخار خود این تعداد شکست را تجربه نکرده بود. این در حالی است که در تقویم سال ۲۰۱۸، دو بازی دیگر در ماه نوامبر برای تیم ملی آلمان باقی مانده (دوستانه در مقابل روسیه و آخرین بازی لیگ ملت ها برابر هلند) و ممکن است تعداد شکست ها از این هم بیشتر شود.

شکست های آلمان در سال ۲۰۱۸ در مقابل تیم های برزیل، اتریش، مکزیک، کره جنوبی، هلند و فرانسه بوده است.

شاگردان یواخیم لو در بازی سه شنبه شب استاد دو فرانس با پنالتی تونی کروس پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند اما دبل آنتوان گریزمن در نیمه دوم کار را یکسره کرد تا آلمان بعد از نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶، باز هم طعم ناکامی در مقابل خروس ها را بچشد.

البته گل تونی کروس یک مزیت هم داشت و آن، پایان روند ناکامی آلمان ها در گلزنی در مسابقات رسمی بعد از ۳ دیدار بود.

اما صبر کنید. این تنها خبر خوب برای آلمان بعد از استاد دو فرانس بود. با این شکست، روند بازی های بدون برد آلمان در مسابقات رسمی به عدد ۴ رسید. (شکست در مقابل کره در جام جهانی و ۳ دیدار لیگ ملت های اروپا) این روند در ۲۰ سال گذشته برای آلمان بی سابقه بوده است. در حقیقت این اتفاق آخرین بار در بازه زمانی اکتبر ۱۹۹۹ تا ژوئن ۲۰۰۰ برای تیم ۴ ستاره جهان رخ داده بود.

شکست دیشب همچنین باعث شد تا برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۰، آلمان در دو مسابقه متوالی رسمی مغلوب شود. در آن سال آلمان در بازی های دوم و سوم دور گروهی رقابت های یورو ۲۰۰۰ به ترتیب ۱-۰ به انگلیس و ۳-۰ به پرتغال باخت تا از گردونه رقابت ها کنار رود.

آلمان در ۱۱ مسابقه خود در سال ۲۰۱۸، ۳ برد، ۲ تساوی و ۶ شکست داشته و تنها یک کلین شیت در کارنامه خود به ثبت رسانده است. (تساوی بدون گل مقابل فرانسه در ماه سپتامبر) آخرین بار آلمان در سال ۱۹۶۴ چنین درصد ضعیفی در بسته نگه داشتن دروازه به ازای بازی های برگزار شده داشته است.

همان گونه که اشاره شد، وضعیت برای آلمان ممکن است در ماه آتی از این هم وخیم تر شود. مانشافت روز ۱۵ نوامبر در دیداری دوستانه در لایپزیش به مصاف روسیه خواهد رفت و ۴ روز بعد در گلزن کرشن در چارچوب لیگ ملت های اروپا به مصاف هلند خواهد رفت. نتیجه این دیدار ممکن است منجر به سقوط آلمان از سطح اول رقابت های لیگ ملت ها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج