۷۸۵۸۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش با تغییر رفتار، میهمان نوازی را می‌بیند

«بیژن ذوالفقارنسب» مشاور فدارسیون فوتبال درباره گلایه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از همجمه هایی که علیه او مطرح می شود، گفت: کادرفنی تیم ملی با تغییر رفتار خود متوجه مهمان نوازی ایرانی ها خواهد شد.

ایرنا: کی روش دیشب (سه شنبه) پس از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی در نشست خبری گفت که از این همه بی احترامی خسته هستم، دروغ ها و تهمت هایی که به ما زده می شود ناراحت کننده است. اگر ما را در ایران نمی خواهید رو در رو بگویید.

وی تاکید کرد که بازیکنانم، کادرفنی و رئیس فدراسیون استحقاق کمی احترام را دارند. دیگر چه کاری باید انجام دهیم که به ما احترام بگذارید؟

«بیژن ذوالفقارنسب» مشاور فدارسیون فوتبال درباره این موضوع گفت: اگر هجمه ای علیه کادرفنی یا تیم ملی وجود دارد به دلیل صحبت های بی ربطی است که دستیاران کی روش مطرح می کنند. جامعه ورزشی هیچگاه بی جهت سرمربی تیم ملی را مورد بی احترامی، سرزنش یا اتهام قرار نداده است و در صورتی که آنها رفتار خود را اصلاح کنند، فرهنگ غنی و مهمان نوازی ایرانی ها را به وضوح درک خواهند کرد.

وی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی گفت: بولیوی با ترکیبی از بازیکنان جوان به تهران آمد و جدال تیم ملی فوتبال ایران با تمام توان مقابل آنها شایسته نبود.

کی‌روش با تغییر رفتار، میهمان نوازی را می‌بیند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ادامه داد: دیدارهای تدارکاتی برای سنجش بازیکنانی است که قرار است به آمادگی بهتری برسند ولی تیم ملی مقابل بولیوی که رنکینگ مناسبی هم در رده بندی جهانی ندارد، با تمام قوا ظاهر شد.

در حالی که در چنین بازی هایی معمولا بازیکنان جوان که تجربه کمتری دارند، به میدان می روند تا ظرفیت ها و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم در بازی های آینده عیار واقعی تیم ملی سنجیده شود.

ذوالفقارنسب افزود: حریفان ایران در جام ملت های آسیا قطعا بسیار قدرتمند و آماده حضور در این رقابت ها هستند و نیاز است تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی مقابل رقبای با کیفیت به میدان برود.

وی گفت: اصل بازی تدارکاتی بر آزمایش است و پیروزی در چنین رقابت هایی مهم نیست ولی در دیدار شب گذشته تمام تلاش تیم ملی رسیدن به گل و پیروزی بود و اصول تاکتیکی لازم رعایت نشد.

وی در خصوص عملکرد «سردار آزمون»، «مهدی طارمی» و «علیرضا جهانبخش» مهاجمان تیم ملی در این دیدار دوستانه گفت: اگر قراراست این سه بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشته باشند، هر چقدر بیشتر در کنار هم بازی کنند، بهتراست. اما اگر یکی از آنها مصدوم ودیگری محروم شود، آیا 2 نفر جایگزین می توانند خیلی زود به هماهنگی برسند؟ بر همین اساس لازم است همه بازیکنان در مسابقات دوستانه به میدان بروند.

** حضور زنان ارزشمند و امیدوارکننده بود

ذوالفقارنسب درباره حضور زنان در ورزشگاه برای دیدن مصاف دو تیم ایران و بولیوی اظهار داشت: قطعا چنین اتفاقی بسیارخوشایند است و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد. نباید به این موضوع با شک و شبه نگاه کرد و مطمئن باشید این اتفاق برای کمک به افزایش بار فرهنگی ورزشگاه ها بسیار مفید است و به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان برای این مهم تبریک می گویم.

** ایران توانایی قهرمانی در آسیا را دارد

وی به ظرفیت بالایی ایران برای رسیدن به قهرمانی در آسیا اشاره کرد و گفت: تیم ایران همیشه ظرفیت این را داشته است که در قاره آسیا قهرمان شود. البته اگر تیم ملی درست هدایت و رهبری شود می تواند به این هدف برسد. زیرا ملی پوشان فوتبال بارها قهرمان آسیا شده اند و امکانات و شرایط فوتبال ایران و آسیا هم به یک میزان رشده کرده است.

به عبارتی همان اندازه که ژاپن و کره جنوبی از نظر فنی پیشرفت کرده اند، ایران نیز در بسیاری از زمینه ها رشد کرده ونباید کمبود امکانات را برای عدم موفقیت تیم ملی در آسیا بهانه کرد.

تیم ملی فوتبال ایران درحالی در دیدار دوستانه خود مقابل بولیوی به برتری رسید که پس از سالها ممنوعیت حضور زنان برای دیدن بازی های فوتبال در ورزشگاه، تعداد محدودی از زنان ایران که بیشتر از اعضای تیم های ملی و کارمندان فدراسیون بودند، این دیدار دوستانه را از نزدیک تماشا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج