۷۸۵۸۶۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
۲۷ نظر
۵۰۰۷
پ

ابتکار: شکایت از کریمی قدوسی را پیگیری می‌کنم

آیا شکایت به هیأت نظارت مجلس یا قوه قضائیه، می‌تواند اتهام‌زنی‌ها و تهمت پراکنی‌های محمدجواد کریمی قدوسی را متوقف کند؟ تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد نمی‌توان چندان امیدوار بود که این نماینده عضو جبهه پایداری رسم اخلاق را در پیش بگیرد.

روزنامه ایران: آیا شکایت به هیأت نظارت مجلس یا قوه قضائیه، می‌تواند اتهام‌زنی‌ها و تهمت پراکنی‌های محمدجواد کریمی قدوسی را متوقف کند؟ تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد نمی‌توان چندان امیدوار بود که این نماینده عضو جبهه پایداری رسم اخلاق را در پیش بگیرد.

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت هم در نامه به رئیس مجلس و هم با شکایت در قوه قضائیه، در تلاش است تا یک بار برای همیشه به تهمت و دروغ‌های کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس پایان دهد، هرچند امید چندانی ندارد.

وی در پاسخ به اینکه شکایتش از کریمی قدوسی، نماینده مجلس به کجا رسیده است، گفت: این تنها شکایت من از کریمی قدوسی نیست، زیرا ایشان پیش از این هم توهین کرده و تهمت زده است، اما متأسفانه شکایت‌های ما به نتیجه خاصی در مجلس منتهی نمی‌شود.

ابتکار با بیان اینکه این بار بسیار جدی از آقای لاریجانی خواستم تا این مسأله را پیگیری کند، اضافه کرد: مجلس حرمتی دارد و ما دلمان نمی خواهد با این عنوان از نماینده مجلس شکایت کنیم، اما وقتی این نماینده برای خود حرمتی قائل نیست و اتهامات بی پایه و اساس را وارد می‌کند و دروغ می‌گوید، علاوه بر مجلس به قوه قضائیه هم شکایت کردیم.

معاون رئیس جمهوری ضمن ابراز امیدواری برای به ثمر رسیدن این شکایت‌ها، هدف از شکایت را این طور عنوان کرد: امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد که اخلاق در جامعه جد‌ی‌تر گرفته شود و رقبای سیاسی از تهمت و تخریب برای رقابت با یکدیگر استفاده نکنند، زیرا این امر زیبنده جامعه اسلامی نیست و آسیب‌های زیادی به اخلاقیات جامعه وارد می‌کند.

امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد وگرنه کسی دوست ندارد کار به جایی برسد که به مرحله قضایی برسد.کریمی قدوسی اواخر شهریورماه در گفت‌وگو با «فارس» اظهار کرده بود «باید پرونده افرادی چون خانم ابتکار و خانم مولاوردی که از جاسوسانی چون نزار زاکا، کاوه مدنی و سیدامامی حمایت ‌می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد. مردم می‌خواهند بدانند این افراد چه ارتباطی با این جریانات دارند که تا این حد از این افراد حمایت می‌کنند.

نماینده مشهد در تازه ترین توهین خود، رئیس مجلس و رئیس جمهوری را «خائن» توصیف کرد. در ویدئویی که در همین رابطه منتشر شده است، برخی دیگر از نمایندگان همسو با کریمی قدوسی همچون ذوالنوری و حاجی دلیگانی هم دیده می‌شوند که در واکنش به این توهین لبخند می‌زنند.

محمدعلی وکیلی، نماینده تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس درباره اینکه «آیا هیأت رئیسه مجلس به این مسأله ورود می‌کند یا نه؟» به «ایرنا» گفت: حتی اگر هیأت رئیسه ورود کند هم چندان تأثیری ندارد.

وی با تأکید بر اینکه «توهین‌ها موضوع جدیدی نیست»، افزود: این توهین‌ها رایج شده و پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان نیز از مصادیق رایج توهین‌هاست. نهایتاً هیأت رئیسه یا هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان می‌تواند یک تذکر در این باره بدهد که آن هم ضمانت اجرایی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      از ماست که بر ماست ...

    • بدون نام

      خانم ابتکار بصورت یکدیگر چنگ ندازید شماها خیلی ب ملت بدهکارید دیر نیست انروز که تمام جنایتکاران در مقابل دادگاه ملت باید جواب پس بدهید پس مردم را بیش از این ساده وابله انگارید

    • بدون نام

      مطمئنی که تهمت میزنه و حقیقت‌رو بیان نمیکنه خوب راست میگه دیگه شوهرت که توی واردات بنزین خودت که محیط زیست‌و نابود کردی پسرت هم که آمربکاس اینجا پرونده فساد داره ‌‌‌ آنچه که عیان هست چه حاجت بر بیان هست

    • بدون نام

      .پیگیر اقتصاد خراب مملکت باش . ..

    • بدون نام

      کدامین تهمت ها نی خواهید از خواب غفلت بیدار شوید خیلی از حرف های که زده میشود مخصوصا در مورد این مسئولین دولت خیلی زود رسانه های میشود کدام دزدی ها دروغ بود کدام ارتباطات با کشور های دشمن دروغ بود خجالت بکشید هرچند این نظر را پخش نخواهید کرد چون شما مرد مدعی ازادی گفتان هم نمی باشید

    • بدون نام

      حتما پیگیری کنید

    • بدون نام

      ابتکار به جای این شکایت بازیها بهتر نبود به وظایف شغلیش عنل کنه؟ از صبح که پا میشه کارش شده شکایت از این و اون

    • تبریز

      میگن پسر خانم ابتکار در آمریکا زندگی میکنه!

    • بدون نام

      شما خانم ابتکار بهتر است، یک بار هم از افراد فقیر و تهیدست حمایت کنید ثواب دارد

    • بدون نام

      دادگاه مشخص میشه کی درست میگه خانم ابتکار

    • بدون نام

      بچه هات کجان توسوریه یایمن؟؟؟

    • بدون نام

      فقط بلدی همینو بگی

    • بدون نام

      زورت زیاده چراکه نکنی اگر اززورت سوء استفاده نکردی درسته.

    • بدون نام

      شما که عرضه ندارید از عهده ی یک نفر برآیید چطور می توانید از عهده ی دشمنان و بدخواهان برآیید

    • حسین

      پیگیر همه چیز باش

    • بدون نام

      تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد نمی‌توان چندان امیدوار بود که این نماینده عضو جبهه پایداری رسم اخلاق را در پیش بگیرد............خدا حودش جوابشو میده ....البته اینا درمردم اعتقاد به حدا را هم از بین برده اند

    • سید

      خانم ابتکار مردم ازت متنفرن اینو بفهم
      خواهش میکنم نظرمو بزارین شاید خانم دیوار بالا رو ببینه
      همه بدبختی نسل ما از جهالت شماست

    • بدون نام

      تو هر چقدر میخوای شکایت کن قدوسی پشتش خیلی گرم هست برا همین به این راحتی توهین میکنه . اگر یه فرد عادی باشه پدرش را در می آورند ولی این آقا حمایت کننده بسیار قوی دارد

      پاسخ ها

      • شیرین

        واییییییییییی خدا هرروز یک جیز جدید پیدا میشه. ما را بگو. عجب. نمایندگانی داریم. خدا اخرعاقبت همه راختم به خیر کنه. الهی

    • بدون نام

      مردم باید از ابتکار شکایت کنند.

      پاسخ ها

      • بی نام

        واقعا اینک دیگه یه پا نواب صفوی شده از بس از این و اون شکایت کرد. جمع کنید خودتونو بابا.

    • بدون نام

      شما اول بگو چرا محیط زیست رو غیر قابل زیستن کردین خانم
      بر به ظرف شستند برس بذار یه نخبه بیاد محیط زیست رو از این فاجعه نجات بده بسه بابا دل بکنین از این صندلی ها

    • بدون نام

      خانوم ابتکار با اون کار بدون فکر و منطق که کردین وسفارت یک کشور رو اشغال کردین چه خسارتهای جبران ناپذیری برای کشور بوجود آوردین...بعدش هم شوهرت که مافیای واردات خودرو و بنزین رو در دست گرفت...وپسرت هم در آمریکا(همون کشوری که سفارتش رو شما اشغال کردین)درحال حیف ومیل بیت الماله

    • سهیل

      اگر گفته های کریمی قدوسی افترا بود صد بار کله پامی کردید خاله جان شکایت بازی را بزار کنار صداقت در کار را تقویت کن وبه منافع مردم فکر کن از ما گفتن بود تا چه قبول افتد وچه در نظر آید

    • بدون نام

      اقای کریمی قددوسی وتعدادی دیگر نمایندگان مرتب صحبتهای انچنانی که مورد تشویش واذهان عمومی میشود .یاحقیقت ویا ناحقیقت است چطور مرجعی بررسی نمیکنند حقایق روشن وافرادی که بخواهند بملت ودولت لطمه وارد کنند جلوگیری .وحقایق روشن وافراد خاطی مجازات شوند. درود به خدمتگزاران نظام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ خدمت گذاران ؟؟؟؟

    • محفوظ

      انشاالله روزی بیاد که بی لیاقتی خانم ابتکار در سازمان محیط زیست هم مورد پیگرد قانونی قرار بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج