۷۸۶۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۱۰
۲۲ نظر
۵۰۱۰
پ

بازداشت راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با گشت زنی در فضای مجازی و مسافربری اقدام به فریب و ربایش دختران جوان به قصد آزار و اذیت آنها کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با گشت زنی در فضای مجازی و مسافربری اقدام به فریب و ربایش دختران جوان به قصد آزار و اذیت آنها کرده بود، خبر داد.

در تاریخ ۵ مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی منجر به آزار و اذیت از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران ، برای رسیدگی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پرونده باحضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش با جوانی به نام دانیال در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شدم تا اینکه پس از گذشت چندروز با دانیال برای ساعت پنج بعداز ظهر روز چهارشنبه چهارم مهرماه در چهارراه جهان کودک قرار ملاقات گذاشتم و در پس از حضور در محل جوانی با خودرو پژو ۲۰۶ مشکی به چهارراه جهان کودک آمد.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: من به تصور اینکه آن شخص دانیال است، سوار ماشین شدم اما متوجه شدم راننده ۲۰۶ که طی این مدت خودش را به نام دانیال معرفی می کرده به دروغ تصویر فرد دیگری را بر روی پروفایلش قرار داده است و همه حرفهایش دروغ بود. تصمیم گرفتم از ماشین پیاده شوم اما راننده ۲۰۶ با قفل کردن در ماشین مانع پیاده شدن من شد و شروع به حرکت کرد، از او خواستم تا خودرو را متوقف کند اما او بی اعتنا به درخواست من به طرف اتوبان حرکت کرد و به سمت لویزان رفت.

شاکی ادامه داد: داخل یک خیابان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که راننده پژو ۲۰۶ چاقویی در آورد و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد زد، هوا تاریک شده بود و راننده با تهدید چاقو وضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. راننده ۲۰۶ مرا در نزدیکی میدان رسالت در کوچه‌ای خلوت پیاده کرد و از محل دور شد.

کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام چهره نگاری، بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده و نهایتا بررسی اطلاعات مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار به نام سعید.م متولد ۱۳۶۴ شدند که در سال ۱۳۹۴ نیز به اتهام آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دستگیر و برابر رأی شعبه ۱۰۷۱ محکوم وروانه زندان شده بود. با شناسایی تصویر سعید.م توسط شاکی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت وی مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند که وی پس از آزادی از زندان از این مکان نقل مکان کرده است.

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید دردستور کارکارآگاهان قرار داشت تا اینکه در تاریخ ۷ مهرماه پرونده‌ای به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که شاکی پرونده در آن عنوان کرده بود که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشکی رنگ شده است که راننده آن پس از انحراف مسیر و با تهدید چاقو و ضرب و شتم وی مورد آزار و اذیت قرارداده است.

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۹ شب روز شنبه مورخ ششم مهرماه در مسیر بازگشت از محل کار به منزل، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک پژو ۲۰۶ مشکی نزدیک شد و مدعی شد که مسافرکش است، به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم اما پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام علی حرکت کرد. به خارج شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان راننده چاقویی را از زیر صندلی خارج کرد و مرا با آن تهدید کرد. سرم را محکم به شیشه و در ماشین کوبید و به همین دلیل دچار سرگیجه و سردرد شدیدی شدم. راننده ۲۰۶ با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد اما با این وجود مبلغ ۲۵۰ هزار تومان همرام را نیز سرقت کرد و مرا در گوشه‌ای از اتوبان از ماشین پیاده کرد و از محل دور شد.

کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو ۲۰۶ مشکی شده و در ادامه نیز موفق به شناسایی محل تردد سعید در منطقه نارمک، خسابان سمنگان در یک نمایشگاه خرید و فروش خودرو شدند. این مکان تحت کنترل نامحسوس کارآگاهان قرارگرفت و سرانجام درساعت ۱۷ دیروز درحالیکه سعید قصد فروش خودرو پژو ۲۰۶ خود را داشت، وی را دستگیر کردند.

در زمان دستگیری ، سعید با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت تا با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که با اقدام سریع کارآگاهان دستگیر و به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در همان تحقیقات صراحتا به هر دو فقره آزار و اذیت شکات پرونده اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از متهم جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      واقعا چه رای جالبی دادن بهش.سال 94 به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت دستگیر میشه و نهایتا 97آزاد شده.برا همین پیش خودش گفته دوباره تجاوز میکنم نهایتا سه سال حبس می کشم .زن و دختر مردم چه گناهی کردن که باید اسیر این کثافت ها بشن.قانون مشکل نداره؟؟؟؟

    • بدون نام

      بازم آزادش کنید

      تا ب تجاوزهای خود ادامه دهد

    • وروجک

      باید بزنند پدرش را دربیاورند...تازه زندان هم بوده وآدم نشده....اگرعرضه ازدواج کردن نداری برو لااقل صیغه کن که دخترهای مردم را مورد تجاوز قرار ندهی....این چه لذتی دارد که به زور وبا وحشت دختر مردم را آزار واذیت برسانی...باید حبس 30ساله برایش ببرند تا دیگه پیرشود....

    • مملکت ویران

      یعنی چی ۲سال پیش به جرم آدم ربایی دستگیروبعدش آزادشده بود؟ایناشیطان صفتن.این نجساروبایداعدام کردتامردم راحت بشن.

    • هورام

      همیشه مقصر یه کرم تو بدن ادما و گرنه تو نمیشناختی چرا رفتی سر قرار.البته اونم شیطان و باید به جزای عملش برسه

    • مصطفی

      بگیرید این بیشرفو بکشید بره جهنم تا یه کثافت از جامعه کمتر بشه چون این حیوون دیگه به راه درست برنمیگرده .

    • بدون نام

      می خواستی نری سر قرار،رفتن وسوار ماشین غریبه شدن این ماجرا ها رو هم داره....کرم از خود درخت هست

    • م ۴

      اول اینکه دختره حقش بوده دوستی خیابانی به درازاین نیست چرا الکی سوارماشین غریبه شدی تا چشمت کوروخانم شما تو تهران اینقدر تاکسی مریض بودی سوار۲۰۶ بشی و اینم خودش مقصر است کرم از خودش بوده و باید این بلا سرشان می امد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله منم همین رو میگم دختر ی که تنها سوار ماشین یه غربیه که تا اون موقع ندیدتش میشه باید منتظر اتفاق های این چنینی هم باشه هزاران، هزار بار این واقعه ها اتفاق افتاده اما که گوش شنو ا که درس عبرت بگیره از شنیدن این وقایع. باز هم داریم کسانیکه به دليل بی خردی در دام این شیاطین کثیف از خدا بی خبر وبی وجدان بیافتن متاسفانه

      • بدون نام

        کرم از خودش بوده یعنی چی ؟ ‌.... ...اگه خواهر و مادر خودتم بود اینو میگفتی

    • بدون نام

      یه راه درست برای آشنایی جوونها نگذاشتند مجبورند با 206 و پراید های مشکی رنگ قرار بگذارند

    • امر

      معلوم نیست چنتا جنایت کرده که اینها پیکرش شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه همون بار اول مث سگ تیر بارونش میکردن الان چند دختر رو بیچاره نمیکرد وضع معبشت مردم گه نمیتونید درست کنید لا اقل امنیت رو تامین کنید .

    • بدون نام

      بنظر من راننده پژو ۲۰۶ مشکی که باعث اذیت و ازار خانمهای محترم شده را باید در میدان نزدیک منزل خودش بدار مجازان اویخت که بقیه اشرار حساب کار دستشون بیاد و کسی دیگر از اینگونه حرکات انجام ندهد خدا خیر بده به پرسنل محترم نیروی انتظامی کا باعث ارامش نظم جامعه میشوند

    • بدون نام

      ... وقتی میگم تهرانیای خیلی زرنگن پررو مال اینه

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • نااشنا

      فقط اعدامش کنید.

    • سانسورچی

      این انگلهای اجتماع را اعدام کنید البته تا دختر کند نازی پسر کند دست درازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقصیر خودمونه لباس‌ها و آرایشهای جلف از یک طرف و از طرف دیگه کسی که توی خیابون و گروه باهات آشنا شه به درد نمیخوره، اگه یاد بگیریم درست زندگی کنیم هیچوقت به مشکل نمی خوریم، اینهمه تاکسی، آخه 206 مسافر کش داریم، اگه راهمون رو اشتباه بریم آخرش چیزی جز پشیمونی نیست

    • بدون نام

      شما اگر واقعا مسافر بودید صندلی عقب تشریف مبارک میبردین مینشستین

    • محمد لاریجانی

      ما که مردیم و ادعامون هم میشه سوار ۲۰۶ اونهم مشکی نمیشیم؛ شما خانمها بعضی‌ها چه دل و جرأتی دارین، شاید هم میدونستی چیکار میکنی و گفتی حالا بریم ببینیم آخرش چی میشه و آخرش زیاد باب میلت نبوده شاکی شدی ولی با همه این حرفها اون ناجوون باید توونه جرمش و بده

    • بدون نام

      ضمن تشکر از پلیس اگر این ازار واذیت رو به مثابه تجاوز تشکیل پرونده بدید و فوری مجازات شود شاید این کثافتا کم شوند . ازار واذیت را وکلا هم به راحتی از ش دفاع ودر حد ..اعلام ولی کلمه زوری و تجاوز به عنف را برای این شیاطین مطرح تا کمتر شود .این که مجازی و یا خطای خود قربانیان بحثی جداگانه هست که معاونت اجتماعی باید فرهنگ سازی کند که ۲۰۶ یا زانتیا ترمز میکنه نمیتونه به صرف اینکه ازش سوال میکنید : مسافر کشید؟ معلوم که نمیگه نه ! میخوام تجاوز یا زورگیری کنم ...این کثافت سریع مجازات شود زیاد شدن و اغلب متاهل ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج