۷۸۶۲۳۹
۷۱ نظر
۵۰۰۵
۷۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت جدید خودرو افزایش می‌یابد؟

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به موافقت شواری هماهنگی اقتصادی سران قوا با افزایش قیمت خودرو گفت: اجازه داده شد قیمت بر اساس آنچه سازمان حمایت تعیین می‌کند و ستاد تنظیم بازار آن را تصویب می‌کند، اجرایی شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به موافقت شواری هماهنگی اقتصادی سران قوا با افزایش قیمت خودرو گفت: اجازه داده شد قیمت بر اساس آنچه سازمان حمایت تعیین می‌کند و ستاد تنظیم بازار آن را تصویب می‌کند، اجرایی شود.

منصور معظمی موضوع خودرو را یک موضوع کلیدی دانست و گفت اگر به این موضوع توجه درست نشود ممکن است ایجاد مشکل کند.

وی افزود: امروز به دلیل تغییرات در نرخ ارز به طور قطع قیمت تمام شده خودروسازان بسیار افزایش پیدا کرده است و خودروسازان درخواست جدی برای اصلاح قیمت ها دارند.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: نکته مهم‌تر این است که خودروسازان ما قراردادهایی با قطعه سازان دارند که بر اساس قیمت های ارز ۳۲۰۰ تومان و ۳۸۰۰ تومان است و امروز با افزایش ۳ برابری قیمت ارز در سامانه نیما اگر قیمت قطعه سازان اصلاح نشود بسیاری از آنها دچار گرفتاری جدی می شوند.

وی افزود: ما پیشنهاد تعیین قیمت تمام شده را به رئیس جمهور دادیم و در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شد و اجازه داده شد قیمت بر اساس آنچه سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین می‌کند و ستاد تنظیم بازار آن را تصویب می‌کند، اجرایی شود.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاکید کرد: با این حال خودرو‌سازان نمی‌توانند و حق ندارند که قیمت‌های خود را خودسرانه افزایش دهند.

وی گفت: وزارت صنعت متعهد شده است که از نظر میزان تولید نیاز داخل را تامین کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به طور قطع تولید مورد نیاز را تا پایان سال می توانیم تامین کنیم.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:​ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان پیشنهاد خود را برای اصلاح قیمت خودروها داده و منتظر تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار هستیم .

وی افزود: زمان اعلام اصلاح قیمت‌ها بستگی به ستاد تنظیم بازار دارد که بعد از اعلام می تواند اجرایی شود و تا قبل از آن زمان بر اساس قیمت‌های قبلی باید خودروسازان عمل کنند اگر چه قیمت‌های فعلی به طور یقین خودروسازان را دچار مشکل جدی می کند.

معظمی گفت: اگر اصلاح قیمت ها اعلام شود برای نیمه دوم امسال خواهد بود.

وی افزود: قانون این اختیار را به سازمان حمایت داده و این سازمان نیز جلسات متعددی را با خودروسازان داشته است و پیشنهادی را مطرح کرده‌اند تا مراجع ذیربط آن را تصویب و ابلاغ کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین گران+ بنزین گران + لوازم گران + طرح ترافیک دست پرورده مسئولان زحمتکش نه غربی نه شرقی .......... ملت ایران ۸۰ میلیون نفر میباشد شما پشت خانواده ماشین ساز پناه گرفتید حتی اجازه ورود یک مدل ماشین اقتصادی را بداخل کشور نمیدهیدخدای ما بزرگ است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها اینقدر وقیح و پررو شدند که هر دوهفته یکبار تقاضای افزایش قیمت می کنند , فقط چاره اش تحریم و نخریدن این آشغالها است

    • رمضان

      امسال یکبار خودروها را گران کردند دیگر از جون مردم چی میخواهند

    • معینی

      بابا مردم حقوقشان افزایش پیدا نکرده ودر تامین خورد و خوراک ودوا درمان روزانه شان هم موندن وبر مبنای جداول قبلی این پیش خریدها را انجام دادن. هرگونه افزایش قیمت با توجه به اینکه از ابتدای سال با تورم شدید وموج گرانی روبرو بوده ایم قطعا به نارضایتی عمومی مصرف کنندگان خودروهای ایرانی که غالبا از اقشار ضعیف ودانشجو می باشند خواهد انجامید برید سراغ مالیات گرفتن از مازراتی سوارها و پورشه سوارها.

    • بدون نام

      بابا دست بردارین. کمر مردم زیر این گرانیها شکست. مرده شور خودتونو خودروهای بی کیفیتتون.

    • بدون نام

      مرگ بر شماها که هر روز به یک بهانه ملت بدبخت را می‌دوشید مگه نگفتید تحریمها و آسیای در زندگی مردم ایجاد نمیکند و مردم نگرا نباشند

    • ناشناس

      یعنی خداوکیلی رو که رونیست تازه گران بشه مگه الان چی شده ارزون شده تا چه اندازه دیگه باید این ماشینای بی کیفیت و بدون کوچکترین آپشن روز و برای ۲۵ سال پیش مثل پراید ۲۰۶ ۴۰۵ پرشیا و غیره افزایش قیمت داشته باشن البته مردم ۸۰ درصد مقصر دراین زمینه هستن اگه نخرن و با خرید هر کدوم از این ماشینا ذوق نداشته باشن و شیرینی و شام ندن به خودشون جرات نمیدن قرونی افزایش داشته باشن ونکته جالب اینه که مردم طوری شدن از یک هزارتومنیشون نمیگذرن و حتی برای گرفتنش کشته هم داده شده چطور حاضر میشن چنین کلاهی سرشون بره و مسوولین هم هر روز برای خالی کردن جیبشون نقشه بکشن!!!

    • بدون نام

      عمر وسایل نقلیه کم شد و رسید به بیست سال.عوض اینکه قیمت بیاید پایین میخواهند دوباره افزایش قیمت هم بدهند.امان از بی تدبیری بعضی مسئولان!!!!

    • parsian

      ببخشید اونوقت خودرو کجاست بریم بخریم.مگه الان میفروشن همشو انبار کردن

    • مسعود جدی

      به این دوست عزیز بگین مدیران خودرو یهو بدون اجازه اطلاع ۵۵درصد برد بالا و یک ماشین بی کیفیت رو قیمت کارخونش با قیمت توسان کره یکی شده وهیچ کدوم از مسئولین و تعزیرات
      حتی یک بار بهشون اخطار ندادن

    • بابک

      مبارکه....... پراید تا صد میلیون راه داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما ملت خر واقعا حقمون همینه... باشد تا برای خریدن یه پراید لگن توی صفوف عریض و طویل صف بکشیم..... هاهاهاها

    • علی

      خدا همتونو لعنت کنه .... چرا از جیب مردم سیر نمیشید

    • بدون نام

      یکی از کثیف ترین نهاد سازمان حمایت از مصرف کننده است کدام حمایت.. بی شرفا به امید انروز ملت بریزن سرتون خودتونو با این لگناتون به آتیش بکشن (ایران خودرو وسایل)

    • بدون نام

      مردم به یاد دارند که بارها از بسیاری خودروها به عنوان تولید داخل و خودروی ملی یاد میکردید و از صد در صد داخلی بودن آنها خبر دادید با این عناوین به فروش رساندید حال چه شده که با قیمت ارز قیمت خودرو مشخص میشود یا خودرو ملی در کار نیست همه وارداتی و وابسته به ارز که دروغ چند ساله شما هویدا شد یا داخلیست جز دزدی از جیب مردم و خیانت هنری ندارید مسئولین غارتگر و مدیران شرکت های خودرو بی لیاقت ننگ بر شما که ادعای کشور اسلامی دارید ....

    • بدون نام

      مردم فلک زده وبدبخت واسیر شش ماه خودرونخرند قیمت خودرو به یک چهارم کاهش می یابد

    • بدون نام

      وقتی خودرو سازی های ما انحصار طلبند و دولت هم هامیشان است چه انتظاری جز دزدی از جیب مردمی که راهی جز خرید خودرو بی کیفیت شما با هر قیمتی که عنوان کنید را ندارند ....

    • بدون نام

      یعنی قیمت پرایدمیشه 66 میلیون تومان؟؟؟!!!!سه برابر

    • معین پنجی

      پس ماشیناتونم تولید ایران نیس.هرچقد گرون بشه بشه.چون مردم حقشونه.شاه حداقل صادقانه راستشو میگفت ک ماشینا مونتاژ میشه

    • بدون نام

      متاسفانه در جناح سازمان حمایت از مصرف کنندگان و ستاد تنظیم بازار دو چیز مضحک و مزخرف هستند که به نظرم اگه کنار بروند خیلی به نفع مردم است احمدی نژاد احمق دیوانه با روی کار آوردن بعضی سازمان های مضحک و مزخرف عملا تیشه به ریشه این مملکت زده و مردم را تا مرز فقر و خودفروشی قرار داد

    • ابول

      بعد ههه بگید مردم هجوم میارم برا خرید آخه بی انصافا خو روزمه شما مشخصه آخرش گرون میکنید نه ارزون

    • بدون نام

      پس نظر ما چی شد؟

    • محمد سلطان

      با این حساب نرخ ارز ۱۳۰۰۰تومان قطعی میباشد وحرفهایی چون ارز ۱۰هزار تومانی مزخرفی است که از دهان مسولان بیرون می آید.

    • رحیم

      خدا لعنتتون کنه همه کشور ها با شندرغاز بهترین ماشین سوار میشن ما ازبس قطعه گرون شده برگشتیم به دوران اوایل انقلاب امروز بلبرینگ واتر ومپ تعمیر کردم این یعنی فاجعه جالب توجه اونهای که نمیدونند بگم واترپمپ اگه خرابشه باید تعویض بشه اما دیگه ازبس گرون شده مثل قدیم تعمیرشون میکنن .

    • بدون نام

      بهتر است به دو خودروساز دولتی ،ارز دولتی داده شود،تا قشر متوسط و ضعیف جامعه بتوانند از خودروی داخلی و تولید داخل استفاده کنند.

    • بدون نام

      با گران کردن قیمت خیلی از چیزها،مردم را از خیلی چیزها محروم کرده اید،با گران کردن قیمت خودرو،مردم را از خرید خودرو داخلی محروم نکنید!

    • مهدی

      بقران ک خیلی پر روهستن و خیره ودزد،،اخه پراید۱۷میلیون تومنی ک شده۴۰میلیون تومن هیچ ایمنی نداره وحلب روغن ازبدنه پرایدمحکم ترهست که قاتل جان مردم شده وازرائیل واقعی هم هست باچه رویی میخوان بازگرونش کنن،،،البته بگم هرچی سرمون بیادحقمونه وبایدبیشترازاین ذلت وبدبختی بکشیم،،وقتی میرن توی صف پراید وتیباوپژو۴۰۵یکروز تموم وامیستن و ۸تا۱۰تاثبتنام میکنن توقع داریم گرونش نکنن ،،طرف میگع هیچی پول ندارم وبدبختم و،،،ولی تا میشنؤه پراید داره گرون میشه معلوم نیست ازکجاش پول درمیاره و چندتا چندتا ثبت نام میکنه،،پس مامردم حقمونه

    • بدون نام

      یکماه یادوماه کسی ماشین نخره ازنمایندگیها ببین چجوری ب غلط کردن میفتن و با التماس ماشین میفروشن زیرقیمت اونم ازدم قسطی ،،نه اینکه یبار هرماشینو یاحلبیشونو بیست میلیون تاصدمیلیون گرونش کردن بازدوباره هم میخان گرونترش کنن ،،خدا ازتون نگذره هرکسی داره خیانت میکنه ب این مردم بیچاره وبه این نظام جمهوری اسلامی ،،،به اون خدای بالاسر بهترین مردم دنیارو ایران داره این مسئولین باید جوری هوای این ملت ایرانو که رگ وریشه کشورمون هستن وداشته باشن که یکنفرناراضی نباشه توکشورمون،،،نه اینکه فقط بگیم علئ برکت الله

    • حبیبی

      میگن قیمت الان خودرو ها واسه دلار 6 تومن هست یعنی بازم افزایش قیمت داره خودرو

    • مرتضی

      تازمانی که معیاری منطقی وسنجیده ای برای تعیین وتغییرقیمت خودرو وجودنداشته باشد جزافزایش قیمت انتظاردیگه نبایدداشته باشیم.

    • حمید

      با توجه به افزایش قیمت دلار مطمئناً قیمت هر کالایی میره بالا. حالا بعضی وقتا مقطعی میاد پایین ولی تو ایران هر چیزی گرون شده دیگه ارزون نمیشه. ماشین هم مثل بقیه...

    • بدون نام

      فعلا که وزیر صنعت هم نیست
      قیمت دلار هم توی فقط 6 ماه سر به فلک کشیده
      اصحاب کهف توی 300 سال این گرونی که ما توی 6 ماه تجربه کردیم رو ندیدن

    • حمید

      تا قیمت دلار برای خودروسازان کاهش پیدا نکنه بدلیل وارد کردن قطعات خودرو و پرداخت حق گمرکی قیمت خودرو رو ب افزایش بیشتری خواهد بود

    • amir

      چرا بیخودی همه میگید ماشین گرونه!!!قیمت همه چی 3 برابر شده... تازه این قیمتا با دلار 8000 تومنه اگه قیمت ماشینا بخواد با دلار 13000 تومن اعلام بشه اونوقت قیمتایه جدید رو می بینید....

    • حمیدرضا

      در جواب سوال تون بله صد درصد قیمت ها فقط بالا میره تا زمانی که دلار واردکنندگان پایین نیاد ماشین ارزون نمیشه

    • محمدرضا

      دلارو گرون میکنن و جیب خودشونو پرتر
      ماشالا از دزدی که خسته نمیشن
      من نمیفهمم سایپا و ایران خودرو با اون ماشینای آشغالشون که ادعای تولید داخل بودن دارن چه مرگشونه که زرت و فرت گرون میکنن
      باز دم کمپانیای وارد کننده و مونتاژ داخل گرم که براساس تغییر ارز نیمایی قیمتاشونو تغییر میدن نه عشقی

    • مجید

      اولا قیمت همه چیز گرون شده دوما قیمت خودرو رابطه مستقیم با دلار داره وقتی دلار 3 برابر شده انتظار بیجا باید داشت که خودرو 3 برار نشه مشکل از جای دیگه است
      مشکل نرخ ارز غیر منطقیه
      تا موقعیم که نرخ ارز اینجوری باشه هیچ اتفاقی نمیوفته

    • احمدی

      تا قیمت دلار برای خودروسازان کاهش پیدا نکنه بدلیل وارد کردن قطعات خودرو و پرداخت حق گمرکی قیمت خودرو رو ب افزایش بیشتری خواهد بود

    • هادی

      قیمت خودرو با توجه به قیمت ارز بالا میره

    • حیدربابا

      قیمت دلار از بس رفته بالا ماشالله تمام خودروسازها هم وابسته واردات هستن پس افزایش قیمت ها غیر منطقی هم نیست

    • شای

      قیمت دلار از بس رفته بالا قیمت خودرو هارم برده بالا، فقط با کاهش قیمت دلار مشکل حل میشه

    • اصغرزاده

      افزایش قیمت خودرو همچین هم غیر منطقی نیست، این افزایش هایی که تو ارز داشتیم مطمئننا قیمت خودرو هارو بالا میبره، خودروساز ها هم که همگی وابسته واردات

    • سروش

      وقتی قیمت همه محصولات ما داره بالا میره، معلومه که محصولاتی که وابسته به دلار هستند بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند، همه میدونیم که قیمت خودروها مخصوصا چینی ها بالاتر هم میره، خدا بهمون رحم کنه

    • امیر

      از آبان به بعد قیمت همه چی دوباره چند برابر میشه چند ماه قبل دیدید که شروع تحریم ها پراید رو 2برابر کرد همه هم خریدن حالا بازم همون اتفاق دوباره داره میوفته زرنگا میدونن که حالا وقت خرید هست

    • بهزاد

      دیروز خودم از یکی از شرکتهای خودروسازی پرسیدم گفت ما افزایش قیمت 80% خواهیم داشت در طی دو مرحله تا پایان سال میلادی الانم بازار حواله تحویل تا پایان سال میلادی تو بازار خیلی داغ شده

    • shghar

      الان بازار خودرو با این وضع دولار جوری هست که تاچند ماه آینده افزایش قیمت چند برابری خواهیم داشت چون وقتی که بانک مرکزی قیمت ارز رو 9500 تا 11000 درنظر گرفته این واقعیت رو باید قبول کنیم

    • بدون نام

      کي گفته خودرو ارزون شده هر روز خودرو ها داره گرونتر میشه

    • shghar

      والا شرکت چینی ها 55% افزایش قیمت دادن ولی برندهای داخلی هیچ حرکتی نکردن باید از این سکوت ترسید شندیهای شرکتی توبازار همه شون میگن دوباره افزایش قیمت داریم ولی بعضی ها پله پله دارن افزایش میدن ولی .....

    • zahra

      الان یه سری افتادن تو نمایندگی ها وبازار ها فقط دارن ماشین میخرن اونم تعداد از یکیشون پرسیدم گفت ارامش قبل طوفان هست ماشین داره 2برابر قیمتش میشه فعلا هم کسی خبر نداره به منم پیش نهاد داده بخر سود خوبی داره

    • بهزاد

      دیشب از یکی شرکتهای خودرویی شنیدم میگفت یه موج افزایش قیمت شدید توراه هست چنان شوکی به بازار وارد میشه که نگو

    • رامکال

      قیمت خودرو بر اساس قیمت ارز افزایش پیدا کرده و خبری از افت قیمت نیست

    • علیرضا

      بالا رفتن ارز باعث شده همه چیز قیمتش سه برابر شود
      به نظرم علاوه بر افزایش قیمت فعلی ، با توجه به افزایش قیمت ارز موج بعدی افزایش قیمت خودرو ها حتمی خواهد بود

    • فرهاد

      با سلام خدمت همه دوستان،
      با توجه به افزایش قیمت دلار و عدم ثبات قیمت در بازار میتوان تخمین افزایش قیمت خودرو رو را در بازار حدس زد ...

    • مراد

      آقا گرون شد رفت

    • بنفشه

      بله وقتی دلار 4 برابر شده میخوای ماشین گرون نشه رفتم یخچال بخرم قیمتش 3 برابر شده شوهرم کلی غر غر کرده حالا ماشین که جای خود معلومه اونم چند برابر میشه

    • زکریا

      قیمت دلار سربه فلک کشیده ازخوردنیو پوشیدنی گرفته تاهمه کالا ها بالا رفته اونوقت افتادیم به جون ماشینا که چرا گرون شدن بایدم افزایش قیمت داشته باشه

    • سحر

      ایران خودرو 40 % افزایش قیمت قطعه راتائید نموده پس قیمتهای خودروها رو به افزایش است.

    • amir

      دوستان با توجه به افزایش قیمت ارز و بالطبع آن افزایش هزینه های تولید قیمت خودرو نیز افزایش پیدا نموده همانطور که قیمت کلیه جنسها افزایش چندین برابری را تجربه کرده پس قاعدتا افزایش قیمت خودرو نیز طبیعی میباشد.

    • حاج صالحی

      دوستان با توجه به افزایش قیمت ارز و بالطبع آن افزایش هزینه های تولید قیمت خودرو نیز افزایش پیدا نموده همانطور که قیمت کلیه جنسها افزایش چندین برابری را تجربه کرده پس قاعدتا افزایش قیمت خودرو نیز طبیعی میباشد

    • سارا

      افزایش قیمت زیاد را در پیش رو داریم.شرکت مدیران خودرو قراردادهای با موعد تحویل 120 روزه و 180 روزه را الان دعوتنامه ها را باز کردند که مشتریان بتوانند با قیمت الان تکمیل وجه کنند که خوشبختانه این کاملا به نفع مشتری است.

    • بدون نام

      وقتی ایران خودرو قیمت قطعی وانت آمیکو رو قطعی اعلام میکنه 247 میلیون که 217 میلیون بوده پس حتما منتظر افزایش قیمت باید بود.دلار هم بعید کاهش پیدا کنه

    • مرتضی

      به نظرم افزایش قیمت خودروسازهای داخلی به ویژه شرکتهایی مثل مدیران خودرو که همه قطعات وارداتی هستند نسبت به میزان افزایش قیمت ارز و همچنین حذف خودرو سازها از مشمولین ارز 4200 تومنی تازه کم هم هست و اگر مبنا دلار مبادله ای باشه که هست این قیمت ها باید دو برابر میشد که نشده، چون طبیعتا وقتی کارخونه قطعات رو دو برابر وارد بکنه و تهیه بکنه قاعدتا قیمت محصول نهایی هم دو برابر باید بشه تا بتونه هزینه هاش رو پوشش بده.
      مشکل باید اساسی حل بشه و قیمت ارز کنترل بشه وگر نه اینکه قیمت ارز سه برابر بشه ولی توقع داشته باشیم قیمت محصولات وابسته به ارز گرون نشه منطقی نیست

    • کاوه

      دوستان با توجه به افزایش قیمت ارز و بالطبع آن افزایش هزینه های تولید قیمت خودرو نیز افزایش پیدا نموده همانطور که قیمت کلیه جنسها افزایش چندین برابری را تجربه کرده پس قاعدتا افزایش قیمت خودرو نیز طبیعی میباشد

    • بهزاد

      بیشتر اجناس تو بازار وارداتی هستن و به قیمت دلار بستگی دارن همانطور که قیمت جنسها افزایش چندین برابری داشته پس قاعدتا افزایش قیمت خودرو نیز طبیعیه

    • پریسا

      متاسفانه افزایش سه برابری قیمت رو روی اقلام غذایی داریم خوب این افزایش برای خودرو طبیعی هستش ولی چون رقم خودرو بالتر هست ما بیشتر احساسش میکنیم

    • حسین

      با توجه به افزایش قیمت ارز، قیمت تمام شده ی تولید اکثر کالاها افزایش پیدا کرده است. پس افزایش قیمت خودرو هم طبیعی هست.

    • نگار

      قیمت همه چی گرون شده از مایحتاج اولیه زندگی تا هر چیزی که فکرشو بکنی. وقتی دلار بالا میره رو همه چی تاثیر میذاره . قیمت خودرو هم قطعا به همین دلیل افزایش پیدا میکنه .

    • نرگس

      تو این چند وقت که روند قیمتا کلا افزایشیه ؛ با وضعیت قیمت دلار بنظرم نباید انتظار داشته باشیم قیمت خودرو بیاد پایین یا گرون نشه .

    • مینو

      شما توجه نکنید به این حرفاخودرو سازها خودشون از طریق نمایندگی ها به افزایش قیمت خودرو ها دامن می زند وشایعه سازی می کنند و مقاصد خودشون رو پیش می برن

    • نگار

      من نظرم اینه که اگه قراره توی این شرایط گرونی خودرو بخرید حداقل خودرویی بخرید که خدمات پس از فروش داشته باشه. چون قیمت همه خودروها که بالا رفته حالا اگه خدمات نداشته باشه که دیگه هیچی . من از خدمات پس از فروش مدیران خودرو راضیم

    • سحر

      شرکت های خودروسازی هم باتوجه ب نیاز مردم خودرو تولید میکنند
      مردم هم برای خرید خودرو قیمت براشون مهم نیست وقتی نیاز ضروری داشته باشن مجبورن بخرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج