جاباما
۷۸۶۵۲۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رودنیل: پنالتی استقلال باید تکرار می‌شد

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی استقلال کاملا درست بود اما این ضربه باید تکرار می‌شد.

فارس: نوذر رودنیل، کارشناس داوری در مورد نحوه قضاوت زاهدی‌فر در بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: بازی به حدی درگیرانه بود که داور مجبور بود مدام سوت بزند. با احتساب وقت‌های اضافه مسابقه در هر دو دقیقه داور یک سوت زد و به همین دلیل داور مسابقه نمی‌توانست استارت‌های خوبی بزند و سرعت عمل لازم را نداشت زیرا بازی بسیار درگیرانه بود.

وی افزود: زمان مفید مسابقه ۵۴ دقیقه بود. گل اول استقلال هم کاملاً درست زده شد. برخلاف اینکه برخی اعتقاد داشتند این گل افساید بوده اما مدافعان سایپا آفساید را پر کرده بودند. در دقیقه ۲۴ داور به مهدی ترابی بازیکن سایپا کارت زرد نشان داد اما باید طارق همام هم کارت زرد می‌گرفت. در دقیقه ۶۲ مسابقه هم دروازه‌بان استقلال خطایی روی مهاجم سایپا انجام نداد.

رودنیل با اشاره به پنالتی استقلال عنوان کرد: پنالتی استقلال کاملاً به درستی اعلام شد اما این ضربه باید تکرار می‌شد، زیرا قانون می‌گوید وقتی مهاجمان و مدافعان قبل از زدن سوت وارد محوطه جریمه شوند، چه پنالتی گل شده باشد چه گل نشده باشد، داور باید دستور تکرار ضربه را بدهد.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به خطای اوت دقیقه ۸۸ مسابقه گفت: طبق قانون جدید بازیکن باید ایستاده اوت را پرتاب کند اما در دقیقه ۸۸ بازیکن خم شد و اوت را پرتاب کرد که داور به درستی خطای اوت او را اعلام کرد. در مجموع داوری مسابقه تأثیری در نتیجه مسابقه نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالاخره هر طور بشه میخوان استقلال رو بالا بیاورند! با داوری، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که از این استقلال حمایت میکنند! و عدالت و مساوات در این فوتبال فساد نیست !باید متأسف شد از این فوتبال فساد و کثیف که به عمد طرفداری میکنند از بعضی از تیمهای لیگ بخصوص استقلال!

    • سید امین موسوی

      بازم تو نظر دادی الان دقیقا کجایی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج