۷۸۶۷۶۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

باند سارقان شمال غرب تهران منهدم شدند

رئیس کلانتری ۱۳۸جنت آباد از دستگیری سارقی که آخر هر هفته همراه با همدستانش از شهرستان به تهران می‌آمدند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۳۸جنت آباد از دستگیری سارقی که آخر هر هفته همراه با همدستانش از شهرستان به تهران می‌آمدند، خبر داد.

سرهنگ دوم سعید لشینی، اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در منزلی در خیابان جنت‌آباد شمالی تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۳۸جنت‌آباد به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران در محل مشخص شد که ۴ مرد جوان با یک دستگاه خوروی ام‌وی‌ام به محل سرقت‌ آمده‌ و بعد از انجام سرقت نیز با همان خودرو متواری شده‌اند، در همین راستا با بررسی‌های بیشتر اطلاعات اولیه خودرو توسط ماموران بدست‌آمده و به عوامل گشت‌زنی کلانتری ۱۳۸جنت‌آباد اطلاع داده شد و عوامل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی موقعیت خودرو را شناسایی کرده و برای دستگیری سارقین اقدام می‌کنند که ماموران پس از اقدام به تعقیب و گریز و تیراندازی، خودروی مذکور را متوقف و راننده که یک مرد جوان حدودا ۳۱ساله بوده را دستگیر می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از خودرو، ۱۰۰گرم طلا و علاوه بر آن آلات و ادواتی که برای سرقت‌ نیز استفاده می‌شود کشف شده و فرد مورد نظر به همراه خودرو به کلانتری منتقل می‌شود.

سرهنگ لشینی با اشاره به انجام بازجویی‌های اولیه از فرد تصریح کرد: فرد مذکور در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که روزهای چهارشنبه هرهفته به همراه سه همدستش به تهران آمده و روزهای پنجشنبه اقدام به شناسایی محل مورد نظر خود کرده و با توجه به تعطیلات آخر هفته و تاریکی هوا اقدام به سرقت می‌کردند،‌ همچنین این افراد در بیشتر موارد واحدهای همکف و اول آپارتمان‌های شمال غرب تهران را شناسایی کرده و با روش‌هایی مثل پنجره روی و بالکن روی اقدام به سرقت می‌کنند.

سارق در دیگر اظهارات خود نیز اعلام کرد که یکی از دوستان وی یک خانه مجردی در محدوده نظام‌آباد تهیه کرده و این افراد تا فرارسیدن زمان مورد نظر برای انجام سرقت در آن مکان استراحت می‌کردند، همچنین با همکاری این فرد با عوامل پلیس همدستانش نیز تحت تعقیب قرار گرفته تا نسبت به دستگیری این افراد نیز اقدام شود.

وی ادامه داد: شاکیان نیز با مراجعه به کلانتری سارق را شناسایی کردند و اموال خود را تحویل گرفتند .

سرهنگ لشینی با توصیه به شهروندان نیز گفت: شهروندانی که در ایام پایانی هفته قصد دارند منزل خود را ترک کنند حتما از بسته بودن پنجره و درب بالکن اطمینان حاصل کرده و از قرار دادن طلا و وجوه نقد زیاد در داخل منزل خودداری کنند،‌ همچنین واحدهای مسکونی طبقه همکف،‌ اول و دوم که دسترسی به آن‌ها از خیابان و حیاط امکان پذیر است حتما از حفاظ ایمنی استفاده کنند و در صورت وجود حیاط با جمع آوری وسایلی که به بالا رفتن سارقین از دیوار کمک می‌کند، از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش دزدای شهرک گلستان هم دست گیر کنید امون نداریم از دستشون بی شرفا..

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقراگه زرنگین اینهارورفع کتیدنه پاک کنیداینهمه گرفتین نتیجش چیشدبیشتروبیشترچون علت اصلی وبرطرف نکردین چون بودجه ومنابع شغل کشورخرج۲۰ملیون افاغنه میکنیدمیش بالا۲۰۰سال بودجه کشورواینکاروکردین مردین

    • bita

      همچنین در غرب تهران تیمی هشت نفره به مجتمع های مسکونی با کارت و مدارک جعلی بعنوان نیروی انتظامی وارد ساختمانها میشوند و با سماجت با دستور قلابی شروع به جمع آوری ماهواره میکنند ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج