جاباما
۷۸۶۷۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پرونده واردکنننده گوشی آیفون به دادگاه رفت

پرونده یکی از شرکت های واردات موبایل (گوشی آیفون) که وزیر ارتباطات هم پیشتر به تخلف این شرکت اشاره کرده بود، برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا: پرونده یکی از شرکت های واردات موبایل (گوشی آیفون) که وزیر ارتباطات هم پیشتر به تخلف این شرکت اشاره کرده بود، برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد.

اوایل تیر امسال بود که وزیر ارتباطات دستور انتشار لیست دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی موبایل را صادر کرد.

بعد از انتشار این فهرست که حکایت از اختلاف ۱۵۰ میلیون دلاری ارز تخصیص داده شده با واردات انجام شده از سوی ۳۰ شرکت بود، وزیر ارتباطات اولین گزارش از بازرسی های انجام شده از شرکت «نودیس پرداز» را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

در توضیحات آذری جهرمی آمده بود:« اولین بازرسی تعزیراتی از یکی از شرکت های وارد کننده تلفن همراه صورت پذیرفت. بنا بر گزارش دریافتی، شرکت مزبور حدود ۲۰ هزار گوشی آیفون وارد کرده که ۱۵ هزارگوشی را یکجا و با دومیلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده و ۵ هزار گوشی را در انبار موجود داشته است.»

اکنون پرونده مدیرعامل این شرکت که از مهر سال ۹۴ کار خود را در عرصه واردات گوشی موبایل آغاز کرده، با صدور کیفرخواست از سوی دادسرا، برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارجاع شده است.

بر اساس آنچه وزارت ارتباطات همان موقع اعلام کرده، به این شرکت ۲۶ میلیون یورو ارز تخصیص یافته اما تا پایان خرداد فقط ۱۰ میلیون یورو واردات انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا 2 میلیون تومن جریمش میکنن با 3 ماه حبس

    • بیطرف

      متمئن باشید باشید یکی هواشو داشته الان هم به راحتی لاپوشی میشه میره پی کارش

    • بهمن خسروزادگان

      , باسلام و عرض ادب احترام ؛؛؛ اینها باعث گرانتر شدن گوشی موبایل شده اند که الان اکثر مردم بعلت گرران بودن بیش از حد گوشی موبایل مجبور هستند که ازگوشی موبایل واقعابی کیفیت ورده پائین استفاده کنند. سه ماه پیش که گوشی (2017)(A7) قیمت آکبندش حداکثر (1700)بود الان قیمت همین گوشی بالای 5 میلیون شده ؛؛؛ چرابایددرمدت سه ماه گوشی موبایل بایدقیمتش اینقدر افزایش پیداکنه ... مگه مردم چه گناهی کرده اند؛ که بایدچنین تاوانی رابدند ... چرا به اینها رسیدگی نمیشه ... کمترین مجازات برای چنین افراد خیانتکار اعدام هستش... چنین آدمهایی را باید خیلی زود اون درجلوی چشمهای مردم حلق آویز کنند..تاکسی جرأت نکنه همچین غلطی را انجام بده ... ولی حیف که ........!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج