۷۸۷۰۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تریلر سریال Narcos: Mexico منتشر شد

فصل چهارم سریال «Narcos» با سفر به مکزیک، تولد امپراتوری جدیدی در دنیای کارتل و مواد مخدر را به خانه‌ها می‌آورد. رؤسای قدیمی کارتل کلمبیا، «پدرو پاسکال» و «بوید هولبروک» از تصویر خارج شده و امپراتوری جدید مواد مخدر در مکزیک در حال شکل گیری است.

سی نما: فصل چهارم سریال «Narcos» با سفر به مکزیک، تولد امپراتوری جدیدی در دنیای کارتل و مواد مخدر را به خانه‌ها می‌آورد. رؤسای قدیمی کارتل کلمبیا، «پدرو پاسکال» و «بوید هولبروک» از تصویر خارج شده و امپراتوری جدید مواد مخدر در مکزیک در حال شکل گیری است. شبکه نتفلیکس در تریلر جدید منتشر شده بازیگران جدید این فصل «مایکل پنا» و «دیگو لونا» را در راه مکزیک نشان می‌دهد.

تریلر سریال Narcos: Mexico منتشر شد

در سال 1980 در مکزیک، پلیس واحد مبارزه با مواد مخدر آمریکا، «کیکی کامارنا» با بازی «پنا» برای ملاقات با مارهای صنعت مواد مخدر به گوادالاجارا می‌رود و در صدر لیست و خدای صنعت ماریجوانا، «میگل فلیکس گالادرو» با بازی «لونا» قرار دارد. در یکی از صحنه‌های تریلر همسر «کیکی» از او می‌پرسد که قرار است گالادرو را بازداشت کند و او با اطمینان پاسخ می‌دهد «اوهوم».

این فصل از سریال شروع حکمرانی کارتل گوادالاجارا را به رهبری «فلیکس» در 1980 نشان می‌دهد در حالی که او در تلاش است تا با متحد کردن دلالان امپراتوری خود را بسازد. در همین حال پلیس واحد مبارزه با مواد مخدر آمریکا، «کیکی» به همراه همسر و پسر کوچکش از کالیفرنیا به گوادالاجارا نقل مکان می‌کنند تا او با عملیاتی مخفی وارد تیم «فلیکس» شود و پس از به دست آوردن اطلاعات کافی، «فلیکس» را دستگیر کند.

در همین حین مسائل پیچیده می‌شوند و پس از درگیری بیشتر «کیکی» در مأموریتش و برخی رخدادها، همه چیز در صنعت مواد مخدر و جنگ شروع به تغییر می‌کند. در تریلر می‌بینیم که «فلیکس» به دنبال پیشرفت است و پیشرفت را در سفر به کلمبیا و ورود به تجارت کوکائین می‌بیند.

کسب و کار و تجارت در حال تغییر است و ما هم باید با آن تغییر کنیم.

«کیکی» که یک مرد خانواده نشان داده می‌شود متوجه می‌شود که آزمودگی سیستم تجاری «فلیکس» را دست کم گرفته و در تریلر می‌بینیم که او ربوده می‌شود تا با فلیکس ملاقاتی حضوری داشته باشد. «میگل فلیکس گالادرو»، رئیس کارتل گوادالاجارا یکی از بزرگ‌ترین اربابان مخدر مکزیک و بنیان گزار تجارت مدرن مواد مخدر در مکزیک است.

سریال «Narcos» در سه فصل ابتدایی جنگ کوکائین را در کلمبیا از دوره قبل از «پابلو اسکوبار» تا پس از او به نمایش گذاشت. پیش از این فصل تمام قسمت‌های سریال در کلمبیا فیلم‌برداری شده بودند تا داستان پادشاه کوکائین با بازی «وگنر ماورا» و جانشینش «مدلین» و «کارتل کالی» را به نمایش بگذارند.

چهار تن از رؤسای «کالی» که در فصل سه به عنوان شخصیت منفور نشان داده شدند و مرگ آن‌ها تا میانه دهه 1990 را به نمایش گذاشت. سازنده این سریال «اریک نیومن» در مصاحبه‌ای با خبرگزاری هالیوود ریپورتر تأیید کرد که پیش از انتخاب «پنا» و «لونا» همیشه درباره رفتن به مکزیک فکر می‌کردند و این فصل به نظر بهترین زمان برای این کار بود:

روی کار آمدن کارتل گوادالاجار از انتهای دهه 1970 تا اولیا دهه 1980 را در تاریخ رقم می‌زند و بله ما داریم در زمان به عقب باز می‌گردیم. ما همیشه می‌دانستیم که بالاخره به مکزیک خواهیم رفت. این تصمیم را من و تیمی از افرادی که خیلی به آن‌ها اعتماد دارم، کارگردان سریال «اندی بیز» و دیگر سازندگان سریال «کارلو برنارد» و «داگ میرو» را از فصل دو تا به حال گرفته بودیم که دیر یا زود باید به سمت دنیای مواد مخدر در مکزیک برویم. ما در همین راستا تصمیم گرفتیم که داستان کارتل گوادالاجار را بازگو کنیم زیرا این کارتل بنیان گزار صنعت تجارت مدرن در مکزیک است. به نظر منتفی بود که از آن‌ها شروع کنیم.

نیومن همچنین درباره خداحافظی با نقش اصلی سریال «پاسکال» و امکان تغییر کامل بازیگران اضافه کرد:

هدف ما همیشه این بود که داستان کلمبیا را به طور کامل بازگو کنیم و با بازیگرانی که در کلمبیا حضور داشتند خداحافظی کنیم و شروعی نو را در مکزیک داشته باشیم.

«Narcos: Mexico» با تیمی کاملاً جدید از بازیگران از جمله «آلحاندرو اِدا» در نقش «خوآکین گوزمن» معروف به «اِل چاپو» به زودی به خانه‌ها خواهد آمد. «نیومن» به حضور «ال چاپو» معروف در دنیای «Narcos» از زمانی که کارتل مکزیک جزوی از برنامه سریال شد خبر داده بود. تنها شخص آشنا در این تریلر «آمادو کاریلو فوئنتس» مشهور به «ارباب آسمان‌ها» با بازی «خوزه ماریا یازپیک» خواهرزاده یکی دیگر از رؤسای کارتل گوادالاجار، «ارنستو فونسکا کاریلو» است. «آمادو» که فصل قبل وارد سریال شد در تریلر در حال نوشیدن به همراه «رئیس رئیسان» دیده می‌شود.

سریال «Narcos: Mexico» توسط تلویزیون گامونت برای شبکه نتفلیکس تهیه شده است. «خوزه پادیلا»، «میرو» و «برنارد» نیز به همراه «نیومن» تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند. این سریال در شانزدهم نوامبر در شبکه نتفلیکس پخش جهانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج