جاباما
۷۸۷۲۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: اشتباهات داوری نبود الان ۲۵ امتیاز داشتیم

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد این تیم در صورتی که با اشتباهات داوری مواجه نمی‌شد، الان با ۲۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی درباره بازی تیمش برابر نساجی و پنالتی بحث‌برانگیزی که برای سپاهان گرفته شد، گفت: نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند جو را خراب کنند! چرا هیچ‌کس از این حرف نمی‌زند که سپاهان در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضرر کرد و چند پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است؟! اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد و اگر این اشتباهات نبود الان با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم. داور در آن صحنه تصمیم گرفت که پنالتی بگیرد و باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و نیازی به اشتباهات داوری ندارد. تیم ما از لحاظ فنی قدرت بالایی دارد و در زمین مسابقه حرف‌مان را می‌زنیم. اگر تیمی جلوی ما دفاع کند در همان دقایق ابتدایی می‌توانیم گل بزنیم و به هدفی که می‌خواهیم برسیم. ما نیازی به اشتباهات داوری نداریم. بعضی‌ها می‌خواهند موفقیت سپاهان را لوث کنند و این مسائل را به میان می‌آورند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان سپاهان در خصوص اینکه در بازی با نساجی بعد از ورود حسین پاپی به زمین مسابقه، بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد، گفت: من قبلاً هم گفتم که موفقیت سپاهان از هر چیزی مهمتر است. حسین پاپی هم بزرگ و بازیکن قدیمی سپاهان است و وظیفه‌ام بود که بازوبند را به وی بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      میگن راست از بچه بپرس درسته اشتباه داوری همین که دقیقه ۹۳یک پنارت الکی براتون گرفتن همچیزه گوا است

    • شش ♥

      اشتباهات داوری نبود، نود ارومیه الآن 120 امتیاز داشت و هفته بعد مقابل یووه بدون استرس بازی میکرد.

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      تا همین جا هم ،همین امتیازات رو مدیون اشتباهات داوری هستید ،بایدشاکر باشید ،کفران نعمت ،نعمت از گفت بیرون کند «جریان چاقوکشی هات در تراکتور چه شد»

    • بدون نام

      ببین بالا برین. پایین بیاین. خودکشی کنین. تاج واسطه بشه. داور بخرین. سر تیم‌های پر سابقه رو ببرید بازم پرسپولیس به خاک و خون میکشه شمارو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج