۷۸۷۳۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو در نقش یهودا اسخریوطی

درگیری مورینیو با یکی از دستیاران ساری در لحظات پایانی دیدار یونایتد و چلسی به یکی از سوژه‌های خبرساز امروز تبدیل شده است.

ورزش سه: درگیری مورینیو با یکی از دستیاران ساری در لحظات پایانی دیدار یونایتد و چلسی به یکی از سوژه‌های خبرساز امروز تبدیل شده است.

درحالیکه چلسی در استمفورد بریج در آخرین لحظات بازی، کار را به تساوی کشانده بود مارکو اینانی دستیار سرمربی چلسی با عبور از مقابل مورینیو و تحریک او باعث شد مورینیو از روی نیمکت برخاسته و برای رسیدن به اینانی و گلاویز شدن با او تلاش کند.

اما نکته‌ی جالبی که درباره‌ی این ماجرای کنار خط طولی زمین دستاویز توجه خاص قرار گرفته یک عکس فوق‌العاده از مورینیو است که توسط تام جنکینز گرفته شده است. در این عکس مورینیو که به سمت مارکو اینانی خیز برداشته توسط یکی از اعضای کادر فنی باشگاه منچستریونایتد گرفته شده تا از حرکت او به سمت اینانی جلوگیری شود.

مورینیو در نقش یهودا اسخریوطی

این کادر فوق‌العاده وقتی مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که شباهت عجیب آن با یک نقاشی معروف از کاراواجیو نقاش معروف کلاسیک ایتالیایی کشف شد. کاراواجیو در اثر خود با عنوان نگه داشتن مسیح، صحنه‌ای را به تصویر کشیده که بر اساس اناجیل چهارگانه، بعد از خیانت یهودای اسخریوطی به مسیح، سربازان حاکم رمی از راه می‌رسند تا او را دستگیر کرده و با خود به سرای حاکم ببرند.

در نقاشی کاراواجیو یکی از حواریون، مسیح را با دست گرفته و گویی نمی‌خواهد اجازه دهد سربازان او را با خود ببرند و در عین حال یکی از سربازان رمی، با دراز کردن دستش سعی می‌کند این حواری را دور کرده و به مسیح دست پیدا کند.

مورینیو در نقش یهودا اسخریوطی

اما گویی روزگار اینطور مقرر داشته تا کادری که تام جنکینز از درگیری مورنیو با اینانی ثبت کرده دقیقاً شکل و شمایلی مشابه نقاشی کاراواجیو داشته باشد. این شباهت به حدی است که گویی تمام زوایا از نقاشی کاراواجیو کپی برداری شده است. یک حواری ( عضو کادر فنی) که قصد دارد مانع از حرکت رهبرش ( مورینیو ) شود و سربازی ( نیروی حراست ورزشگاه) که با حالت و زاویه‌ای مشابه آنچه کاراواجیو به تصویر کشیده دست خود را دراز کرده و وارد این درام پرهیجان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج