۷۸۷۴۲۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی مصاحبه کرد، نساجی‌ بیانیه داد

سپاهان و نساجی جمعه برای دومین بار با هم روبرو شدند و تیم اصفهانی مثل جام حذفی موفق شد حریفش را در لیگ برتر شکست دهد. البته این بازی حواشی زیادی داشت و پنالتی ثانیه‌های آخر میزبان با اعتراض بازیکنان و مربیان نساجی روبرو شد.

ایران ورزشی: سپاهان و نساجی جمعه برای دومین بار با هم روبرو شدند و تیم اصفهانی مثل جام حذفی موفق شد حریفش را در لیگ برتر شکست دهد. البته این بازی حواشی زیادی داشت و پنالتی ثانیه‌های آخر میزبان با اعتراض بازیکنان و مربیان نساجی روبرو شد.

قلعه‌نویی در مصاحبه با رادیو تهران درباره گلایه‌های جواد نکونام، سرمربی نساجی از قضاوت بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: «نکونام حافظه‌ای قوی دارد. چرا هفته گذشته این را نگفت؟ مگر کارشناسان نگفتند زمانی که بازی یک بر صفر بود، روی سعید آقایی خطا شد؟

پنالتی ما درست بوده و چند کارشناس هم آن را تأیید کردند. توپ به دست حامد شیری برخورد کرد و پنالتی مسلم بود، اما داور این پنالتی را اعلام نکرد. سپاهان بیشترین ضرر را از داوری دیده است. با این حال تیم حریف را مقصر جلوه ندادیم. به کمیته داوران نامه نوشتیم و درخواست رسیدگی دادیم. نه اینکه تبلیغات منفی راه بیندازیم. چرا نکونام درباره پنالتی روی سعید آقایی اظهارنظر نکرد؟

سرمربی سپاهان اضافه کرد: «با سند می‌گویم ما از لحاظ هزینه تیم پنجم جدول هستیم. ما ۵۰ درصد سه تیم هزینه کرده‌ایم. البته نام این تیم‌ها را نمی‌آورم. می‌گویند به قطاری که ثابت است، سنگ نمی‌زنند. مطمئناً از بازی مقابل نساجی، این سنگ‌ها آغاز شده است.

ما شش تا هشت هفته از داوری لطمه خوردیم. هفته گذشته مقابل نساجی، گل اشتباه حریف و پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. چرا آقایان به این مسئله اشاره نکردند؟ این مسائل در فوتبال نخ‌نما شده است.»

قلعه نویی در پایان گفت: «در فوتبال ایران نمی‌توانیم مسائل حاشیه‌ای و عوام‌فریبانه مطرح کنیم. بعد از پایان مسابقه باید بدانیم دیگر بازی تمام شده است. سپاهان در هفته‌های گذشته بیشترین لطمه را از اشتباهات داوری دید، اما تنها به کمیته داوران نامه زدیم. این را به خودم می‌گویم. اگر این اشتباهات رخ نداده بود، حداقل باید ۲۵ امتیاز داشته باشیم. کارشناسان داوری هم گفته‌اند که در هفته‌های گذشته، سپاهان بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دید.»

بیانیه نساجی در پاسخ به قلعه‌نویی

مصاحبه قلعه‌نویی با واکنش سریع نساجی روبرو شد و این باشگاه در جواب سرمربی سپاهان بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: «سرمربی سپاهان با وجود پنالتی باد آورده تیمش در بازی مقابل نساجی، طوری وانمود کرده که اتفاقاً داوری به ضرر آنها بوده و باشگاه نساجی این بحث «نخ نما» را تمام کند!

امیر قلعه‌نویی با موضع‌گیری علیه جواد نکونام سرمربی نساجی، از این گفته است که داور در بازی جام حذفی پنالتی مسلم روی آقایی بازیکن سپاهانی‌ها را نگرفته است. بدون شک اگر کوچک‌ترین صحنه مشکوکی در آن بازی رخ می‌داد سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی شدیداً علیه آقای فغانی موضع‌گیری می‌کرد.

با توجه به اظهارات تازه سرمربی سپاهان، باشگاه نساجی لازم دانست دو صحنه مشکوک از بازی اخیر مقابل این تیم اصفهانی را منتشر کند. در صحنه اول، ناگفته پیداست پورقاز، مدافع سپاهان با زانوی خود پشت پای نظری مهاجم نساجی را نشانه رفته و این بازیکن را نقش بر زمین می‌کند.

پورقاز در این صحنه دچار بی‌احتیاطی شده و نظری را با خطا متوقف می‌کند. در ادامه مسابقه در صحنه‌ای دیگر توپ با دست مدافع سپاهان برخورد می‌کند. نکته اینجاست که دست بازیکن سپاهان نیز کاملاً باز است و نمی‌توان آن را توجیه کرد. در ادامه همین صحنه توپ با دست یکی دیگر از بازیکنان حریف هم برخورد می‌کند، ولی طبق معمول همیشه، دست نیست که با توپ برخورد می‌کند و احتمالاً توپ است که ناشیانه به دست مدافعان سپاهان می‌خورد!

قلعه‌نویی مصاحبه کرد، نساجی‌ بیانیه داد

صحنه مشکوک به خطای پورقاز

قلعه‌نویی مصاحبه کرد، نساجی‌ بیانیه داد

صحنه مشکوک به هند مدافع سپاهان

این دو تصویر و دو صحنه کاملاً مشکوک تنها پاسخی بود به اظهارات سرمربی سپاهان که بعد از خطای مسلم باد روی سجاد شهباززاده در بازی اخیر و تغییر نتیجه مسابقه بازی، از حق خورده شده تیمش در بازی حذفی سخن گفته است!

از این پس قضاوت تنها و تنها با مردم و هواداران فوتبال خواهد بود. ببینید و قضاوت کنید.

باشگاه نساجی قصد داشت تنها از طریق کمیته داوران به این مسائل رسیدگی کند، اما مصاحبه اخیر بعضی دوستان باعث شد تا برای روشن شدن افکار عمومی این دو صحنه را منتشر کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیر مافیا که همیشه با دستهای پشت پرده قهرمان شده.

      پاسخ ها

      • بی نابیم

        سپاهان امسال قهرمان است

    • بدون نام

      قلعه نوی خیلی منم میزنه اونم با یه زرنگی خاص

    • رام

      تمام تیمها خودشون راهم جر بدن و خودکشی کنن تیم همشهری کفاشیان وتاج باید قهرمان بشه و مجری این کار هم فغانی است همچون سناریوی چندسال پیش نفت تهران و تراکتور وووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج