۷۸۷۷۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار پلیس به تماشاگران پرسپولیس - السد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران این پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی خبر داد.

ایسنا: سرهنگ کیوان ظهیری درباره تمهیدات پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و السد اظهارکرد: در محدوده داخلی ورزشگاه آزادی مسئولیت اصلی تامین امنیت برعهده یگان ویژه است اما در اطراف گیت ها و فضاهای اطراف ورزشگاه آزادی ماموران پلیس پیشگیری در قالب گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تعدادی از ماموران نیز به شکل نامحسوس در محل و به ویژه اطراف گیت‌ها حضور خواهند داشت، اظهارکرد: مأموران نامحسوس نسبت به رصد افرادی که ممکن است با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت اقدام به جیب بری کنند اقدام کرده و در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران پلیس در ایستگاه متروی ورزشگاه آزادی، مسیرهای منتهی به ورزشگاه و ... حضور داشته و در حالت آماده باش خواهند بود، ادامه داد: استقرار مأموران از ساعت‌ها قبل از شروع بازی آغاز شده و تا پایان دیدار و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

ظهیری همچنین با ارائه هشدارها و توصیه هایی به تماشاگران اظهارکرد: با توجه به اینکه افراد سودجو مانند کیف قاپان و سارقان در اماکن شلوغ به دنبال اجرای اهداف شوم خود هستند، لذا لازم است که تماشاگران از همراه داشتن اقلام گرانقیمت و مبالغ زیاد پول نقد خودداری کنند. همچنین در هنگام ورود به ورزشگاه در مقابل گیت ها و حین خروج مراقب جیب ها و کیف پول خود باشند.

وی ادامه داد: افراد سودجو هنگام شادی و هیجانات حین بازی نیز ممکن است اقدام به سرقت از تماشاگران کنند که در همین راستا لازم است تماشاگران از رها کردن وسایل خود روی نیمکت‌ها خودداری کرده و هرگز اقلام قیمتی خود را به افراد غریبه نسپارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: لازم است که تماشاگران خودروی خود را در پارکینگ‌ها پارک کرده و حتما دستگاه پخش موسیقی را از خودرو جدا کرده و از قراردادن کیف و اموال قیمتی در خودرو نیز پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج