۷۸۷۷۹۰
۲ نظر
۵۲۰۲
۲ نظر
۵۲۰۲
پ

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

در این مطلب تصمیم داریم که با شما لیستی از ۱۰ سلاح برتر که در بازی‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفته است را در میان بگذاریم.

وب‌سایت جی اس ام: در این مطلب تصمیم داریم که با شما لیستی از ۱۰ سلاح برتر که در بازی‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفته است را در میان بگذاریم. توجه کنید که اسلحه‌های محبوب در بازی‌ها بسیار زیاد هستند و این لیست تمام این اسلحه‌ها را معرفی نمی‌کنند.

10 - Pan / PUBG

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

بله احتمالا در همین اول مطلب کمی تعجب کرده اید که چنین موردی هم درون لیست وجود دارد. ماهی‌تابه اصولا یک سلاح به حساب نمی‌آید اما در بازی PUBG، همین وسیله می‌تواند جان شما را نجات دهد. ماهی‌تابه یا همان Pan دقیقا قرار نیست که تا انتهای دور بازی شما، به عنوان یک اسلحه همه فن حریف باشد، اما چه دوست داشته باشید و چه نه، ماهی‌تابه به یک نوع نماد در بازی PUBG تبدیل شده و دوست داشتیم که نامش را در این لیست ببینیم.

9 - Crowbar / Half Life

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

راستش را بخواید، ابتدا قصد داشتیم که Gravity Gun را برای عنوان Half Life انتخاب کنیم، اما در نهایت سلاحی ساده ولی مهم به نام Crowbar انتخاب شد!‌ در نگاه اول چنین اسلحه‌ای کمی ساده و عجیب به نظر می‌رسد، اما این اسلحه به نوعی یار و یاور شخصیت اصلی بازی، Gordon Freeman بود!‌ به کمک این وسیله، شما قادر بودید که نگهبانان و افراد در پیش روی خود را تا حد مرگ بزنید! می‌دانم که این حرف کمی عجیب است اما باید این عنوان را تجربه کنید تا بتوانید به درک این موضوع برسید.

8 - AK-47 / Counter Strike

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

قدرتمند و قابل اعتنا؛ همین دو صفت برای توصیف یکی از مورد استفاده ترین سلاح‌ها در عنوان Counter Strike کافیست. این اسلحه که در اکثر نسخه‌های این بازی وجود دارد، یک اسلحه قدرتمند و مخصوص گروه تروریست است که در میان گیمرها جایگاه خاصی دارد، خصوصا زمانی که کمی از آن استفاده کرده و با فوت و فن آن به خوبی آشنا شوید. طبیعتا اسلحه‌های خوب دیگری هم در این بازی وجود دارند، اما از نظر ما، AK-۴۷ لایق آن است که در این لیست حضور داشته باشد.

7- Buster Sword / Final Fnatasy 7

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

اگر تابحال عنوان Final Fantasy ۷ را بازی کرده باشید و یا حداقل نیم نگاهی به آن می‌داشتید، حتما با شمشیر خاص شخصیت اصلی بازی یعنی Cloud آشنا هستید. این شمشیر برای اولین بار در نسخه هفتم این فرنچایز دیده شد ومواردی همچون شکل و طراحی خاص، ابعاد بزرگ و البته قدرت بسیار زیاد آن، باعث شده که Buster Sword به یک نماد اصلی در میان عناوین این فرنچایز تبدیل شود. درکل این شمشیر یکی از اسلحه‌های برتر و البته نمادین در عرصه بازی‌های کامپیوتری به حساب میآید.

6 - Master Sword / Legend Of Zelda

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

یک شمشیر جادویی با قدرت‌هایی خارق‌العاده که تنها لینک می‌تواند در دست بگیرد. بله درباره شمشیر مشهور در فرنچایز Legend Of Zelda صحبت می‌کنیم. این شمشیر که دارای ظاهری ساده و دسته‌ای بنفش رنگ است، توسط یک الهه ساخته شد و در واقع این تنها شمشیری است که برای شکست دادن Ganon قابل استفاده است.

5 - BFG 9000 / Doom

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

معمولا پیش میاید که در بازی Doom شما در میان تعداد کثیری از موجودات مختلف به دام افتاده‌اید و آرزو می‌کنید که ای‌کاش سلاحی برای از بین بردن یک جای تمام آن‌ها داشت. BFG ۹۰۰۰ اسلحه‌ای است که باید در این شرایط همراه خود داشته باشید. این اسلحه برای اولین بار در بازی Doom دیده شد و به لطف قدرتی که این سلاح در اختیار بازیکن می‌گذارد، BFG ۹۰۰۰ به یک سلاح اصلی و ضروری در این بازی تبدیل شده است.

4 - Hidden Blade / Assassin's Creed

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

فکر می‌کنید که بهترین اسلحه درکل فرنچایز Assassin's Creed کدام باشد؟ خب پاسخ ساده است، Hidden Blade! این یک اسلحه با طراحی فوق العاده، نحوه استفاده خلاقانه و البته بسیار کشنده بود که از همان نسخه اول این فرنچایز مورد استفاده قرار گرفت. در میان اکثر اسلحه‌های این لیست که کاملا به چشم می‌آیند، Hidden Blade یک سلاح مخفی اما بسیار کاربردی بود و از نظر ما، حقش است که در این لیست حضور پیدا کند.

3 - Energy Sword / Halo

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

در فرنچایز هیلو، همیشه شاهد استفاده از اسلحه‌هایی متنوع بوده ایم و هرکدام کاربرد خود را داشته اند، اما فکر می‌کنم که در میان تمام آن‌ها، شمشیر مسترچیف یعنی Energy Sword جایگاه ویژه‌ای برای گیمرها دارد.

درست است که این شمشیر خاص با تیغه‌های نورانی خود نمی‌تواند برای مبارزات با افراد زیاد آنقدر کاربری باشد اما برای حمله به یک دشمن بسیار عالی عمل می‌کند. اگرچه این شمشیر فقط درحالت مولتی پلیر بازی در دسترس بود اما بازهم باید گفت که این یکی از بهترین اسلحه‌ها در فرنچایز هیلو است.

2 - Mark 2 Lancer / Gears Of War

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

مگر می‌شود که درباره عنوان محبوب Gears Of War صحبتی به میان آید اما کسی درباره اسلحه مشهور و البته کشنده این سری صحبت نکنیم. از همان اوایل عرضه این فرنچایز بر روی ایکس باکس ۳۶۰، اسلحه Mark ۲ Lancer به یکی از محبوب ترین ابزار برای کشتن دشمنان در این بازی تبدیل شد.

این اسلحه که قدرت بسیار زیادی هم دارد، دارای یک نوع اره برقی در قسمت زیرین خود است که طبیعتا برای تمام کردن کار با موجودات چندش آورد (!) بسیار لازم است. درکل به نظر ما، Mark ۲ Lancer یک اسلحه برتر در بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آید که حالا، تبدیل به نوعی نماد اصلی برای این فرنچایز شده است.

1 - Blades Of Chaos / God Of War

۱۰ سلاح برتر در بازی‌های کامپیوتری

چه با شکوه است ...! از نظر جی اس ام، اسلحه اصلی کریتوس یعنی Blades Of Chaos لقب بهترین اسلحه در میان بازی‌های کامپیوتری را به یدک می‌کشد. این دو شمشیر در طول فرنچایز برای تکه تکه کردن و از بین بردن دشمنان استفاده شده و می‌دانم که این دو ظاهر فوق العاده‌ای دارند، اما قدرت اصلی آن‌ها در طول مبارزه مشخص می‌شود. درست است که در تازه‌ترین نسخه این بازی، کریتوس از اسلحه دیگری استفاده می‌کند (حداقل تا بخشی از بازی)، اما باید اذعان داشت که Blades Of Chaos بهترین ابزار او و درکل یکی از بهترین اسلحه‌ها در بازی‌های کامپیوتری است.

درکل این لیستی بود از ۱۰ اسلحه برتر که در بازی‌های کامپیوتری دیده ایم. در بخش کامنت‌ها نظراتتان را با ما در میان گذاشته و بگویید که به نظر شما، کدام سلاح، برترین سلاح در میان بازی‌های کامپیوتری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واچ داگز 2

      پس کش مارکوس در واچ داگز 2چی.؟

    • امیر حسین شفیعی

      پس تفنگ فضایی gta v چیشد؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج