جاباما
۷۸۷۸۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رکوردشکنی ستاره آینده دار فولام

پای رایان سسنیون بالاخره به گلزنی در لیگ برتر باز شد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس روز شنبه فولام در ولز مهمان کاردیف سیتی بود و در پایان با نتیجه ۴-۲ مقابل رقیب خود شکست خورد. شاید تنها نکته تسکین دهنده این مسابقه برای مردان اسلاویشا یوکانوویچ، ثبت یک رکورد به نام بازیکن آن ها باشد.

رایان سسنیون، بازیکنی که متولد ۱۸ می ۲۰۰۰ است، در دقیقه ۳۴ گل دوم تیمش را وارد دروازه کاردیف سیتی کرد تا با زدن نخستین گل خود در لیگ برتر، به نخستین گلزن تاریخ این لیگ تبدیل شود که در قرن ۲۱ و بعد از سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده است.

رکوردشکنی ستاره آینده دار فولام

البته سسنیون با این گل یک رکورد هم به نام خود در تاریخ باشگاه فولام ثبت کرد. او با این گل با ۱۸ سال و ۱۵۴ روز سن به جوانترین گلزن تاریخ باشگاه فولام در رقابت های لیگ برتر تبدیل شد.

سسنیون ۱۸ ساله فصل قبل با به ثمر رساندن ۱۵ گل در رقابت های چمپیونشیپ نقش موثری در صعود فولام به پلی آف و در نهایت لیگ برتر ایفا کرد. او همچنین با قرار گرفتن در بین نامزدهای جایزه بازیکن جوان سال، به نخستین بازیکنی تبدیل شد که با وجود بازی در سطحی پایین تر از لیگ برتر در بین کاندیداهای این عنوان جای می‌گبرد.

سسنیون در تیم منتخب لیگ چمپیونشیپ در دو فصل اخیر حضور داشته و در سال ۲۰۱۸ به عنوان برترین بازیکن و برترین بازیکن جوان سطوح پایین فوتبال انگلیس شناخته شد.

او در تابستان با وجود پیشنهاداتی از تاتنهام، لیورپول و منچستریونایتد، تصمیم به ماندن در فولام گرفت و قراردادی ۵ ساله با این باشگاه لندنی به امضا رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج