جاباما
۷۸۷۸۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

ایسکو:

نه دلتنگ رونالدوییم و نه برایش گریه می‌کنیم

رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. ثبت ۴ شکست در ۵ بازی، این تیم را در وضعیتی بحرانی قرار داده است.

ورزش سه: رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. ثبت ۴ شکست در ۵ بازی، این تیم را در وضعیتی بحرانی قرار داده است.

شرایط رئال به گونه ای است گه با یک شکست، لوپتگی را باید مربی اخراج شده دانست. رئال فردا در برنابئو میزبان ویکتوریا پلژن است و چیزی جز پیروزی هواداران را آرام نخواهد کرد.

نه دلتنگ رونالدوییم و نه برایش گریه می‌کنیم

ایسکو، در نشست خبری این بازی گفت: « جراحی آپاندیس و سپس روزهای نقاهت را پشت سر گذاشتم و زودتر از حد تصورات به میادین بازگشتم. از این بابت بسیار خوشحالم. انگیزه بسیار بالایی برای کمک به تیم دارم و اینکه بار دیگر به فرم همیشگی ام برگردم. از بازگشت به ترکیب رئال خیلی خوشحالم.»

ایسکو ادامه داد: « هضم این همه نتایج بد در چند هفته اخیر، برای ما دشوار است. در شش فصل گذشته روزهای مشابهی را تجربه کرده ام ولی همیشه موفق و سربلند خارج شده ایم. تمام منتقدان مان را با کسب نتایج خوب ساکت کردیم.

روزهایی بود که رئال را تمام شده می دانستند اما در نهایت قهرمان اروپا شدیم. ما همان تیمی هستیم که در 5 سال گذشته 4 بار قهرمان اروپا شده ایم. می دانم که برخی همیشه دوست دارند رئال را در بحران ببینند.»

نه دلتنگ رونالدوییم و نه برایش گریه می‌کنیم

حمایت از لوپتگی: « همه بازیکنان چه ثابت و چه ذخیره ها حس مسئولیت پذیری بالایی دارند. وقتی وارد زمین می شویم، همه توان مان را می گذاریم و زمانی که شکست می خوریم، خودمان اولین منتقدان هستیم و با حال بدی راهی منزل می شویم.

نباید مسئولیت این ناکامی ها را فقط لوپتگی دانست. شرایط رختکن خوب است و به مربی اطمینان و اعتماد کامل داریم. البته که نگران این روند بد هستیم. باید اشتباهات مان را تصحیح کنیم و به مسیر پیروزی برگردیم.

وقتی در رئال نیمکت نشین بودم، لوپتگی در تیم ملی به من میدان داد و اعتماد به نفسم را برگرداند. چگونه می توانم به او پشت کنم؟ این البته نظر شخص من نیست و او مورد حمایت همه بازیکنان قرار دارد.»

دلتنگی برای رونالدو: « همیشه این سوال را مطرح می کنید. نمی توانیم برای کسی که دیگر بین ما نیست دلتنگ باشیم. رونالدو نمی خواست دیگر در رئال باشد و دلتنگی برای او معنایی ندارد. ما دلتنگ بیل می شویم وقتی نیست یا دلتنگ کارواخال که الان مصدوم است. قرار نیست برای رونالدو گریه کنیم؛ برای کسی که دیگر نمی خواست با ما باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف درست گفته. انگار تو خوابيا!!

    • بدون نام

      تودربرابرش عددی نیسی لیاقت گریع هم نداری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف راست گفته .شرف و غیرت داره درمقابلش

    • بدون نام

      رونالدو که گفته بود رئال منو نمیخواد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجوری نبود .بخاطر مالیات که بهش زدن توقع داشت مثل بارسا 25ميليون یورو رئال بپردازه تا بعد اون هر بازیکنی که این مشکل براش پیش اومد اینکار براش انجام بدن هه رفت بزار موفق باشه واقعیت ايسکو گفت

    • بدون نام

      به وقتش گریه کردنتم میبینیم اسپانیایی کثیف

      پاسخ ها

      • حسین حیدری

        ایول.باهات موافقم

      • بدون نام

        چرا کثیف میگی بهش خیلی بازیکن با تعصب و خوش برخورديه. من 17ساله طرفدار رئالم .هم رونالدو خوب می شناسم و احترام تکرار نشدنی براش قائلم هم میگم ايسکو حرف راست زده اینجا. چون کريس فقط بخاطر مالیات زیادی که اسپانیا میگیره از رئال توقع داشت 25ميليون جریمه اش مثل بارسا برای مسی داده بپردازه. خب این که منطقی نیست و یکی دوتا چیز کوچیک دیگه که حوصله ندارم بگم

    • حسین حیدری

      اصلا همه ی این مشکلا کارپرز.اگه به رونالدو پیشنهاد خوبی میداد که نره یاحتی اگه یه مربی خوب بایه بازیکن خوب میگرفت الان وضع رئال اینجور نمی شد.درهرحال من طرفدار رونالدو بایوونتوسم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج