۷۸۷۹۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خوش‌خبر: ضیایی خواست از فدراسیون بروم!

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال گفت: نمی‌دانم چرا برای این کار اینقدر عجله داشتند، اما شاید جالب باشد بدانید که من و ضیایی در جلسه‌ای که داشتیم صحبت خاصی انجام ندادیم. او از من بابت کارهایی که کرده بودم تشکر کرد و هیچ ایرادی هم نگرفت.

خبرگزاری فارس: سایت فدراسیون والیبال عصر روز گذشته طی خبری اعلام کرد «امیر خوش‌خبر از سوی وزارت ورزش‌ و جوانان به عنوان سرپرست تیم ملی در فدراسیون والیبال مامور بود. با توجه به خاتمه دوره ماموریت وی در فدراسیون والیبال امروز در نامه ای به مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی با پایان ماموریت وی موافقت شد تا خوش خبر برای ادامه خدمت به وزارت ورزش و جوانان بازگردد.»

امیر خوش‌خبر که بیش از ۱۰ سال سابقه سرپرستی تیم ملی والیبال ایران را دارد درمورد این موضوع اظهار داشت: صبح روز گذشته ضیایی مرا به دفترش فراخواند و از من خواست نامه‌ای بنویسم و از فدراسیون بروم. من پیش از این به داورزنی و ضیایی اعلام کرده بودم رفتنم از فدراسیون خیلی ساده خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد. روزی که به فدراسیون آمدم منتظر رفتن از اینجا هم بودم.

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: زمان سرپرستی من ۶ ماهه است و این روال ۱۳ سال است که جریان دارد. من هر سال اول فروردین مانند سایر اعضای کادر فنی تیم ملی تا شهریور ماه حکم می‌گیرم. روز گذشته فدراسیون لغو ماموریت من از فدراسیون را امضا کرد و من هم به درخواست ضیایی نامه‌ای نوشتم، وسایلم را جمع کردم و از امروز به وزارت ورزش خواهم رفت.

خوش‌خبر: ضیایی خواست از فدراسیون بروم!

وی درمورد اینکه ظاهراً چند ماه پیش هم استعفا داده بود، تصریح کرد: فکر می‌کنم بعد از لیگ ملت‌ها بود که نامه‌ای چند صفحه‌ای به ضیایی نوشتم و ضمن بیان مسائل، مشکلات و راهکارها استعفای خودم را هم اعلام کردم. در آن نامه از ضیایی خواستم فرد دیگری را به عنوان سرپرست انتخاب کند تا من بتوانم در کنارش به وی کمک کنم تا تمام موارد را یاد بگیرد.

خوش‌خبر خاطرنشان کرد: در این مدتی که در فدراسیون بودم واقعاً همه زحمت کشیدند. نباید فراموش کنیم که در آمدنی، رفتنی هم دارد. قرار نبود من تا ابد در فدراسیون والیبال بمانم. همیشه هم به اصرار خودم حکم طولانی نمی‌گرفتم. به یاد دارم یک بار داورزنی به من گلایه کرد که چرا هر سال حکم 6 ماهه می‌آورم و بهتر است زمان این حکم را طولانی‌تر کنیم تا کارها بهتر پیش برود، اما من در جوابش گفتم که خودم عمداً این کار را می‌کنم بتوانید عملکردم را ارزیابی کنید و اگر نیاز به تغییر بود، دست‌تان باز باشد.

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: روز گذشته ضیایی خیلی زود نامه من را امضا و ارسال کرد و من از امروز هیچ حق و حقوقی در فدراسیون والیبال ندارم. نمی‌دانم چرا برای این کار اینقدر عجله داشتند، اما شاید جالب باشد بدانید که من و ضیایی در جلسه‌ای که داشتیم صحبت خاصی انجام ندادیم. او از من بابت کارهایی که کرده بودم تشکر کرد و هیچ ایرادی هم نگرفت.

شاید نیاز باشد که خون تازه‌ای به تیم ملی تزریق شود. هر فردی که جایگزین من شود، اگر کمکی از من بخواهد دریغ نخواهم کرد و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت والیبال انجام می‌دهم. به هر حال والیبال مسیر دشواری در پیش دارد و حضور در مسابقات بزرگی همچون المپیک و قهرمانی جهان و ... جای آزمون و خطا نیست.

هدف من این است که به والیبال لطمه‌ای وارد نشود. نمی‌خواهم حاشیه‌سازی کنم و بار مضاعفی برای مشکلات فدراسیون باشم. خودم یک عمر با حاشیه جنگیدم و حالا دوست ندارم خودم محور حاشیه‌ها باشم.

وی درمورد گزینه‌های جانشینی‌اش گفت: واقعاً نمی‌دانم چه کسی قرار است جایگزین من شود. خودم هم فکر نمی‌کردم که بعد از جلسه روز گذشته از فدراسیون بروم. به هر حال نفر بعدی از همین حالا باید کارها را شروع کند؛ البته همین حالا هم شاید دیر باشد.

نباید فراموش کنیم که میزبانی فینال لیگ ملت‌ها به مدت 3 سال متوالی به آمریکا رسید و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم و ببنیم که تیم صعود می کند یا خیر، بلکه از همین حالا باید اقدامات لازم انجام شود تا اگر تیم به مرحله نهایی صعود کرد مشکلی ایجاد نشود.

خوش‌خبر ادامه داد: کشورهایی که صاحب والیبال هستند همین روزها بودجه خود برای سال پیش رو را می‌بندند. باید از حالا به فکر تدارکات تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی بود وگرنه زمان زیادی از دست می‌رود. به هرحال تیم ملی رقابت‌های مهمی درپیش دارد و معمولاً اواخر مهرماه برنامه‌ها را می‌گیریم، تصویب و سپس اجرا می کنیم.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال درمورد اتفاقاتی که برای سامان فائزی، سرعتی زن تیم ملی رخ داد و او به دلیل مصدومیت مورد عمل جراحی قرار گرفت، تصریح کرد: ابتدا باید از زحمات دکتر افروزی تشکر کنم و پس از آن باید از تلاش‌های دکتر مهدی احمدی تقدیر کنم. احمدی پس از افروزی شجاعت زیادی به خرج داد و مسئولیت تیم در بخش پزشکی را برعهده گرفت. در بلغارستان بودیم که فائزی دچار مصدومیت شد و من از دکتر احمدی خواستم که در هتل و کنار سایر بازیکنان بماند و خودم فائزی را به بیمارستان منتقل کردم.

وی افزود: در بیمارستان یک پزشک متخصص شرایط سامان را دید و نظراتی داد و از ما خواست تا فردای آن روز هم به بیمارتان مراجعه کنیم تا به قول خودش با یکی از پرفسورهای آن بیمارستان هم مشورت کنیم.

من و دکتر احمدی ساعت 6 صبح به بیمارستان رفتیم و عکس‌های پای سامان را به او نشان دادیم که او هم گفت در شرایط کنونی نمی‌توان تشخیص دقیقی داد و باید MRI گرفته شود، اما چون پای این بازیکن متورم بود انجام این کار مقدور نشد. آقای پرفسور به ما گفت پس بهتر است پای این بازیکن را یخ گذاشته و فیکس کنید و به ایران بازگردید تا مراحل درمانی انجام شود. دکتر احمدی هم سامان را به اتاق خود برد و به صورت 24 ساعته از وی مراقبت کرد تا تیم به ایران رسید.

خوش‌خبر اظهار داشت: داستان جراحی پای سامان هیچ ارتباطی به دکتر احمدی ندارد و اگر هر پزشک دیگری هم بود همین کارها را می‌کرد. احمدی به خوبی از فائزی مراقبت کرد، اما شرایط به گونه‌ای شد که پای سامان به جراحی نیاز پیدا کرد.

متاسفانه باشگاه سایپا هم به همین دلیل قرارداد این بازیکن را فسخ کرد و ای کاش این اتفاق رخ نمی‌داد. فائزی به تازگی متاهل شده است و بهتر بود باشگاه سایپا معرفت به خرج می‌داد و کمی این بازیکن که سال‌ها برای سایپا بازی کرده و عرق خود را به نارنجی‌پوشان نشان داده را حمایت می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از حرفات کاملا معلومه نمیخوای حاشیه درست کنی یکی به نعل میزنی یکی به میخ داداشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج