۷۸۸۰۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«لوپتگی» با اولین شکست اخراج می‎شود

سران باشگاه رئال مادرید درباره وضعیت سرمربی این تیم تصمیم گرفتند و نتیجه این شده که او بعد از اولین شکست تیم اخراج خواهد شد، مگر در ۵ بازی پشت سر هم برنده شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رئال مادرید و سرمربی این تیم، خولن لوپتگی، روزهای حساسی را می‌گذرانند. هواداران و بسیاری از کارشناسان معتقدند سرمربی این تیم باید اخراج شود، اما رئیس باشگاه چنین عقیده‌ای ندارد. هرچند روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده او بعد از اولین شکست در بازی‌های پیش رو اخراج خواهد شد. همچنین در صورتی که بتواند در ۵ بازی پشت سر هم برنده شود یعنی شغلش را حفظ کرده است.

بازی بعد رئال مادرید با هدایت او مقابل ویکتوریا پلژن و در لیگ قهرمانان اروپا است. فرصتی برای اشتباه کردن نیست و در این بازی که زیاد هم سخت به نظر نمی‌رسد سفیدپوشان مادریدی باید برنده باشند. شاید اگر تیم نبازد او اخراج نشود، اما مطمئنا اگر عملکرد بدی داشته باشند تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری اعضای باشگاه خواهد داشت.

از حالا هر بازی برای او مانند یک فینال است و او باید در هر بازی فقط به برد فکر کند، شروعش هم از لیگ قهرمانان است. از آنجایی که لوپتگی و تیمش باید به زودی در نیوکمپ به مصاف بارسا بروند، باید امیدوار باشند در بازی قبل از آن تیم نتیجه خوبی گرفته باشد و از طرفی در خانه حریف شکست نخورد.

از طرفی سران باشگاه از همین حالا جانشینان احتمالی او را هم مورد بررسی قرار دادند و در صورتی که نتایج ضعیف ادامه داشته باشد مذاکرات با روبرتو مارتینز و آنتونیو کونته آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج